Amerikanen hoor ik vaak de tolerantie roemen. In Zuid Amerika het onderwijs en sociale stelsel en lage corruptie. Idem voor Azie. Europeanen zijn ook vaak positief over nederland. Ik ben niet vaak het sombere tegen gekomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Hij ziet liever de ideale Amerikaan hier naartoe komen. Geen idee waar dat mee te maken heeft, hij weet het misschien zelf ook niet.
Daar kan hij zelf toch niks aan doen, je krijgt bij de ziekte van Alzheimer ook problemen met je remmingen. Je weet niet meer wat beleefd is om te doen en niet. Hij beseft bijvoorbeeld niet dat het niet zo gepast is om daar zo over te praten in een tvprogramma. Erg triestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef Prik0 het volgende:
"Het positieve is de seks. Je weet toch wel wat seks is?"
Wat een niveau.
Sterker nog, Amerikanen (en de zijnen) hebben het vaak over opportunitiesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Amerikanen hoor ik vaak de tolerantie roemen. In Zuid Amerika het onderwijs en sociale stelsel en lage corruptie. Idem voor Azie. Europeanen zijn ook vaak positief over nederland. Ik ben niet vaak het sombere tegen gekomen.
Toen Pauw meteen zei:' We hebben een fragment........... had ik mijn hand al bij de afstandsbedieningquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef Aoristus het volgende:
leuk om te horen zeg, een homoist die geen remmingen meer heeft
vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:36 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Toen Pauw meteen zei:' We hebben een fragment........... had ik mijn hand al bij de afstandsbediening
Daar heb je wel een punt. Die is zeker afgenomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:37 schreef popolon het volgende:
Welke tolerantie hebben jullie 't over? Die van 10, 20 of 30 jaar geleden misschien?
Komt omdat het in heel veel landen er veel slechter aan toe gaat dan in Nederland, dus dan kan het in Nederland moeilijk somber lijken van buitenaf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Amerikanen hoor ik vaak de tolerantie roemen. In Zuid Amerika het onderwijs en sociale stelsel en lage corruptie. Idem voor Azie. Europeanen zijn ook vaak positief over nederland. Ik ben niet vaak het sombere tegen gekomen.
Leuk, een taalwetenschapper te gast!quote:- Mariette Hamer over het PvdA-standpunt inzake Israël.
- Bram Moszkowicz klaagt SP-duo en Gretta Duisenberg aan.
- Jaap de Jong analyseert speeches Obama.
- Eric van Dorp, voorzitter Feyenoordsupportersvereniging,
over vertrek Verbeek.
Het niveau zal vast wel omhoog gehaald worden met die voorzitter van de FSV.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef qonmann het volgende:
Vanavond weer Zendtijd voor Advocaten
Dit zit zeer diep bij Moszkowicz. Ivm heftig verleden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef Wup het volgende:
heeft Moszkowicz niets beters te doen met zijn tijd?
Ja en?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit zit zeer diep bij Moszkowicz. Ivm heftig verleden.
De huidige Joodse generatie zou is op moeten houden altijd maar het zielige slachtoffer uit te hangen. Mensen worden dat een beetje zat. Alsof hen de enige zijn die enorm hebben geleden in de jaren 40/45quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit zit zeer diep bij Moszkowicz. Ivm heftig verleden.
Hij is geld aan het verdienen en hij zit bij zijn favoriete talkshow aan tafel. Nee dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef Wup het volgende:
heeft Moszkowicz niets beters te doen met zijn tijd?
Ik vind het ook belachelijk dat van Bommel dit gedaan heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ja en?
Hij is opgeleid om emotie te scheiden van de zaken. Prima als hij dat niet doet in zijn prive leven doet, maar hou dat lekker prive.
Bram nodigt zichzelf wel uit als ie weer wat publiciteit nodig heeft.quote:
Ik denk niet dat het alleen om de uitspraak tegen joden draait.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
De huidige Joodse generatie zou is op moeten houden altijd maar het zielige slachtoffer uit te hangen. Mensen worden dat een beetje zat. Alsof hen de enige zijn die enorm hebben geleden in de jaren 40/45
ja ik ook, en je punt is?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk dat van Bommel dit gedaan heeft.
Waarom? Van Bommel is toch niet verantwoordelijk voor een paar idioten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk dat van Bommel dit gedaan heeft.
ja, want dat is beschavingquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Moszko heeft volledig gelijk. Dat gedrocht van een Gretta Duisenberg moet met wortel en tand verwijderd worden uit het publieke debat.
Waarom heeft "Moszko" gelijk dan? Omdat hij Joods is...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Moszko heeft volledig gelijk. Dat gedrocht van een Gretta Duisenberg moet met wortel en tand verwijderd worden uit het publieke debat.
Hij heeft juridisch gelijk, ongezien z'n achtergrond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Frasier het volgende:
Waarom heeft "Moszko" gelijk dan? Omdat hij Joods is...?
dat is niet nieuw. Janmaat is er al voor veroordeeld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Laat ik het even genuanceerd stellen: het is een goede zaak dat er nu iemand (Moszkowicz) gaat uitvinden in hoeverre in een demonstratie aangezet mag worden tot haat
Mij irriteert het een beetje dat als het hier niet om antisemitisme ging je de heer Moszkowicz denk ik niet zou horen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Laat ik het even genuanceerd stellen: het is een goede zaak dat er nu iemand (Moszkowicz) gaat uitvinden in hoeverre in een demonstratie aangezet mag worden tot haat
Precies. Daar gaat het om. Maar Bram had dit dus niet moeten aankaarten. Een andere collega-advocaat had namelijk niet meteen het argument tegen gekregen dat ie het zou doen van uit z'n Joodse achtergrond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Inderdaad. Wat kinderachtig zeg..quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef Croupouque het volgende:
Maak je borst maar nat, Wouter Bos! De volgende keer dat je in het Feyenoordstadion aanwezig bent om je club aan te moedigen en er zijn in Vak X toevallig tien stierennekken die het wagen om: "Hamas, joden aan het gas" te scanderen kun je een brief van een boze Moszkowicz op je deurmat verwachten.
Dat dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Is zo, misschien heeft hij daarom wel enkele dagen gewacht op iemand die het zou doen zonder joodse achtergrond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Daar gaat het om. Maar Bram had dit dus niet moeten aankaarten. Een andere collega-advocaat had namelijk niet meteen het argument tegen gekregen dat ie het zou doen van uit z'n Joodse achtergrond.
Het is gewoon weer erg toevallig dat juist hij er een zaak van moet maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Daar gaat het om. Maar Bram had dit dus niet moeten aankaarten. Een andere collega-advocaat had namelijk niet meteen het argument tegen gekregen dat ie het zou doen van uit z'n Joodse achtergrond.
maar waarschijnlijk heeft een collega advocaat dat daarom ook niet gedaan. Omdat die wel de emotie kon scheiden. M niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef Toad het volgende:
Boeiend wie er nou gelijk heeft. Niemand. Ze maken er namelijk allebei een grote rotzooi van.
Hij doet gewoon zijn werk hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Meneer die de grootste boeven van Nederland heeft bijgestaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef One_of_the_few het volgende:
sorry, maar mozco met zijn kinds vind ik nu om te kotsen. Afgedaan voor mij.
Ik vind hem juist heel genuanceerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is er toch met Moskowitz aan de hand, iemand die ik ken als de vleesgeworden nuance en altijd alles tot in den treure wikt en weegt hoor ik nu eenzijdig tekeer gaan alsof er maar één waarheid bestaat.
Zodra je aan z'n Joodse roots/vrienden komt lijkt alle motivatie tot nadenken te stokken.
precies. janmaat is in een vergelijkbaar verhaal veroordeeld. gelijke monnikken, gelijke kappen. goed dat hij dit probeert.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dat is niet nieuw. Janmaat is er al voor veroordeeld.
Het Leon de winter syndroom.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is er toch met Moskowitz aan de hand, iemand die ik ken als de vleesgeworden nuance en altijd alles tot in den treure wikt en weegt hoor ik nu eenzijdig tekeer gaan alsof er maar één waarheid bestaat.
Zodra je aan z'n Joodse roots/vrienden komt lijkt alle motivatie tot nadenken te stokken.
ik vind het eigenlijk helemaal niet zo boeiend maar meneer de Jong weet mijn aandacht wel vast te houden. Leuke man.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef FictionalFenna het volgende:
Superinteressante materie.
lekker selectieve verontwaardiging. wel staan te juichen als janmaat wordt veroordeeld, maar o jé, als we aan van bommel komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het Leon de winter syndroom.
Op de 1 of andere manier wordt dat, ook al heb je steekhoudende argumenten, er altijd bij gehaald als men van je weet dat je Joods bent.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over z'n joodse afkomst? Het gaat gewoon om de argumenten!
Dat zal altijd blijven gebeuren totdat hij zelf een keer het tegendeel bewijst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier wordt dat, ook al heb je steekhoudende argumenten, er altijd bij gehaald als men van je weet dat je Joods bent.
Geldt dat ook voor alle ander advocaten in Nederland dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef Frasier het volgende:
Dat zal altijd blijven gebeuren totdat hij zelf een keer het tegendeel bewijst.
In principe wel, maar juist hij komt niet erg objectief over als het over onze Joodse medemens gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor alle ander advocaten in Nederland dan?
Nee, kan mij niet echt boeien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef Wup het volgende:
is er iemand die die Obama rubriek leuk vindt?
Omdat jij het niet kan scheiden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
In principe wel, maar juist hij komt niet erg objectief over als het over onze Joodse medemens gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |