Nee, deze was eerder. Is al gemeld in feedback.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef Specularium het volgende:
Wedstrijdje welke open kan blijven?
mr kleine maffia in Amsterdam. Met een enorme waffel en de man waarop de film met Frank Lammers is gebaseerd.quote:
ai dat had ik nog niet eens door, ik heb die film vorige week ofzo nog gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
mr kleine maffia in Amsterdam. Met een enorme waffel en de man waarop de film met Frank Lammers is gebaseerd.
Zal best, Frank Lammer is vooral een grote bek. Deze TCA man is de eerste neo-liberaal die gebruik maakte van de opties die het nieuwe systeem na de val van de muur bood. Daarna volgde natuurlijk nog André Testa (op voordracht van wethouder Guusje Ter Horst) voor het gemeentelijk vervoersbedrijf en inmiddels zijn we gewend geraakt aan topmensen die zichzelf zeer royaal bedelen met bonussen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
mr kleine maffia in Amsterdam. Met een enorme waffel en de man waarop de film met Frank Lammers is gebaseerd.
Goeie film, Nachtrit. Was inderdaad vorige week op tv.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ai dat had ik nog niet eens door, ik heb die film vorige week ofzo nog gezien.
Die 2 bodyguards uit die film zitten gewoon ook in de zaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:43 schreef Wup het volgende:
ai dat had ik nog niet eens door, ik heb die film vorige week ofzo nog gezien.
Serieus? Die speelden zichzelf ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Die 2 bodyguards uit die film zitten gewoon ook in de zaal.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:46 schreef Droopie het volgende:
"Ik adviseer mensen om hun rekeningen op tijd te betalen"
en ook iets in de schoonmaak...
Hij ziet eruit alsof die zo uit een mafia film komt wandelen. En als we de laatste Italiaanse mafia film kwa acteurs bekijken is het ook een mafioso.quote:
Hij zal best een spaghettispecialiteitenrestaurant kunnen hebben. Dat zou ook nog best goed bij hem passen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof die zo uit een mafia film komt wandelen. En als we de laatste Italiaanse mafia film kwa acteurs bekijken is het ook een mafioso.
maar wel een zware maffia boef danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij zal best een spaghettispecialiteitenrestaurant kunnen hebben. Dat zou ook nog best goed bij hem passen.
Het is een scharrelaar, maar wel een leuke scharrelaar. Niet zo'n type als Rijkman Groeninktypes bijvoorbeeld, dat zijn mensen die hun best doen om juist niet boefachtig over te komen. Bij deze man, Grijpink, is het duidelijk dat het een boef is, en niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |