Een club waar ik al vrij lang lid van ben, maar waar ik de laatste tijd toch wat moeite mee begin te krijgen:quote:
Wat doen ze dan allemaal? Op de hoofdpagina staat al dat je geld kan doneren aan Tel Avivquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Een club waar ik al vrij lang lid van ben, maar waar ik de laatste tijd toch wat moeite mee begin te krijgen:
http://www.eajg.nl/
Dat is een oproep van Gush Shalom, de lokale kritische beweging in Israel zelf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:13 schreef Aoristus het volgende:
Wat doen ze dan allemaal? Op de hoofdpagina staat al dat je geld kan doneren aan Tel Aviv
Bedankt voor de link, ik zal er wat tijd aan bestedenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een oproep van Gush Shalom, de lokale kritische beweging in Israel zelf.
De rest van de activiteiten staan ook wel ergens op EAJG te lezen.
Typisch linkse journalistiek. Zie je trouwens niet alleen bij openlijk linkse publieke omroepen, maar ook bij de NOS. Zo wordt er bij het Staatsjournaal geen aandacht besteed aan gebeurtenissen zoals deze:quote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Wow geweldig partijdige journalistiek weer.
op 1:00 . duidelijk Hamas joden aan het gas, achter van Bommel.
Maar P&W hebben het andere filmpje geselecteerd waar dit niet te horen is.
Dit bovenstaande filmpje komt in de hits zelfs boven dat andere.
Je bent niet echt goed geinformeerd. Jaap Hamburger is de voorzitter van EAJG.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef SuikerVuist het volgende:
^^ Een Ander Joods Geluid is een clubje van toch wel erg "linkse" Joodse Nederlanders, onder leiding van Harry de Winter. Het idealistische type, zeg maar.
I stand corrected. Harry is wel één van de twee oprichters, lees ik nu op de Nederlandse versie van Wikipedia. Is De Winter ooit voorzitter geweest of zo? Hij werd een aantal jaren geleden in een TV programma opgevoerd als "de grote man" van/achter EAJG, als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent niet echt goed geinformeerd. Jaap Hamburger is de voorzitter van EAJG.
Harry zit in de raad van advies.
Hij heeft wat mede-gefinancierd (met name de advertenties in de kranten in het begin), maar is volgens mij nooit voorzitter geweest. Hij is wel vaak 'spokesman' geweest, vanwege z'n media-ervaring.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef SuikerVuist het volgende:
I stand corrected. Harry is wel één van de twee oprichters, lees ik nu op de Nederlandse versie van Wikipedia. Is De Winter ooit voorzitter geweest of zo? Hij werd een aantal jaren geleden in een TV programma opgevoerd als "de grote man" van/achter EAJG, als ik het me goed herinner.
Ik sla over.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond bij P&W:
-Rik Launspach debuteert als romanschrijver.
-Frans Timmermans over het imago van Nederland in het buitenland.
-Evert van Rossum schreef 100ste column voor Alzheimer Nederland.
Dat voorbeeld van design is idd misschien niet het sterkste punt, hij heeft opzich wel gelijk...als je het topic over Tiësto vandaag weer ziet....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef Aoristus het volgende:
wat is het toch geweldig, dat Hollandsche design
Die Fgghans Timmermans toch
Wat is er met Tielse Flipje dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van design is idd misschien niet het sterkste punt, hij heeft opzich wel gelijk...als je het topic over Tiësto vandaag weer ziet....
De Nederlanders zijn vaak veel te zelf kritisch en somber. Ik kan honderden voorbeelden opnoemen van dat het beeld in het buitenland van Nederland echt niet slecht is, sterker nog heel goed. Wij zien bijv. onze voetbalcompetitie nog steeds als Mickey Mouse-competitie wat de grootste onzin ter wereld is. In het buitenland kijkt men bijv. juist erg positief aan tegen de Eredivisie, maar dat zien we niet of dat willen we niet zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van design is idd misschien niet het sterkste punt, hij heeft opzich wel gelijk...als je het topic over Tiësto vandaag weer ziet....
Dat denk ik dus ook. Hij ziet liever de ideale Amerikaan hier naartoe komen. Geen idee waar dat mee te maken heeft, hij weet het misschien zelf ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Stali het volgende:
Het Nederlandse visitekaartje van vrijheid is voornamelijk dope en hoeren, denk ik toch nog steeds.
Ik ben iig niet overtuigd door Timmermans.
Lijkt me ook. Dat verandert ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Stali het volgende:
Het Nederlandse visitekaartje van vrijheid is voornamelijk dope en hoeren, denk ik toch nog steeds.
Ik ben iig niet overtuigd door Timmermans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |