Om te kotsen die man ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef BB-boy het volgende:
Rabbijn Evers
Dat is nou echt een vervelende jood.
Deze rabbijn heeft net zo min wat geleerd van de oorlog en Auschwitz dan de huidige jodenhaters. Kan me goed voorstellen dat mensen Het andere joodse geluid omarmen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef Aoristus het volgende:
je zou eigenlijk eens moeten uitzoeken waarom men door de eeuwen heen al de pest aan joden had.
Zo gaat dat toch altijd met tolerantiepredikers?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Deze rabbijn heeft net zo min wat geleerd van de oorlog en Auschwitz dan de huidige jodenhaters.
zie edit btw.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch altijd met tolerantiepredikers?
jaja, een ander joods geluid.quote:
nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Wow geweldig partijdige journalistiek weer.
op 1:00 . duidelijk Hamas joden aan het gas, achter van Bommel.
Maar P&W hebben het andere filmpje geselecteerd waar dit niet te horen is.
Dit bovenstaande filmpje komt in de hits zelfs boven dat andere.
Daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nee.
Een argument als: 'je weet toch' gebruiken om iemand te beschuldigen dat hij achter het vermoorden van joden zou staan is lekker. Dat doet de rabbijn namelijk.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Aoristus het volgende:
Dat geile schaatsen hoeft van mij niet zo. Zijn er daadwerkelijk mensen die zich voor zoiets interesseren
In Friesland schijnt. Maar waarom wij Nederlanders ermee lastig gevallen worden...quote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Aoristus het volgende:
Dat geile schaatsen hoeft van mij niet zo. Zijn er daadwerkelijk mensen die zich voor zoiets interesseren
Psies, de rest van het jaar laten we elkaar ook gewoon met rustquote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
In Friesland schijnt. Maar waarom wij Nederlanders ermee lastig gevallen worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |