precies. janmaat is in een vergelijkbaar verhaal veroordeeld. gelijke monnikken, gelijke kappen. goed dat hij dit probeert.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dat is niet nieuw. Janmaat is er al voor veroordeeld.
Het Leon de winter syndroom.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is er toch met Moskowitz aan de hand, iemand die ik ken als de vleesgeworden nuance en altijd alles tot in den treure wikt en weegt hoor ik nu eenzijdig tekeer gaan alsof er maar één waarheid bestaat.
Zodra je aan z'n Joodse roots/vrienden komt lijkt alle motivatie tot nadenken te stokken.
ik vind het eigenlijk helemaal niet zo boeiend maar meneer de Jong weet mijn aandacht wel vast te houden. Leuke man.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef FictionalFenna het volgende:
Superinteressante materie.
lekker selectieve verontwaardiging. wel staan te juichen als janmaat wordt veroordeeld, maar o jé, als we aan van bommel komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het Leon de winter syndroom.
Op de 1 of andere manier wordt dat, ook al heb je steekhoudende argumenten, er altijd bij gehaald als men van je weet dat je Joods bent.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over z'n joodse afkomst? Het gaat gewoon om de argumenten!
Dat zal altijd blijven gebeuren totdat hij zelf een keer het tegendeel bewijst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier wordt dat, ook al heb je steekhoudende argumenten, er altijd bij gehaald als men van je weet dat je Joods bent.
Geldt dat ook voor alle ander advocaten in Nederland dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef Frasier het volgende:
Dat zal altijd blijven gebeuren totdat hij zelf een keer het tegendeel bewijst.
In principe wel, maar juist hij komt niet erg objectief over als het over onze Joodse medemens gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor alle ander advocaten in Nederland dan?
Nee, kan mij niet echt boeien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef Wup het volgende:
is er iemand die die Obama rubriek leuk vindt?
Omdat jij het niet kan scheiden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
In principe wel, maar juist hij komt niet erg objectief over als het over onze Joodse medemens gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |