quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 24 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Donequote:Op dinsdag 30 december 2008 18:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Als je toch aan het editten ben, doe eens mn leeftijd een jaartje ouder
bvptje!quote:
Helaas naar muziek die steeds meer aanhang krijgt in NL, waardoor vaak de Paradiso en de Melkweg etc overgeslagen wordt en ik naar de Hell die HMH heet moetquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:08 schreef Walter-Ego het volgende:
Die van mij ook graag! Ik ben inmiddels 27... En Jill, naar wat voor concerten ga je zoal?
HMH! Er zijn maar weinig locaties in Nederland waar ik liever een concert heb!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Helaas naar muziek die steeds meer aanhang krijgt in NL, waardoor vaak de Paradiso en de Melkweg etc overgeslagen wordt en ik naar de Hell die HMH heet moetBtje de amerikaanse pop-rock muziek.
Die ja. Keihard gillen als de roadie het podium opkomt. Als ze op rij 10 staan en de artiest een btje naar voren op het podium komt, zowat helemaal over je heen klimmen om maar een cm dichterbij te staan. Sowieso bij alles gillen. Hoe erg de artiest ook afwijkt van de cd-versie van een nummer, gewoon stug en vals de cd-versie doorblijven bleren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef Walter-Ego het volgende:
RoTown is ook leuk. Net als Waterfront.
Kleine wipkipjes? Bedoel je wispelturige meisjes van 13-14 die collectief klaarkomen als ze alleen maar aan de eerste noten van het concert van die avond denken?
Jemig, die zouden bij mijn concerten rücksichtslos de pit in gaan. Ga daar maar staan krijsen, vals kreng...quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die ja. Keihard gillen als de roadie het podium opkomt. Als ze op rij 10 staan en de artiest een btje naar voren op het podium komt, zowat helemaal over je heen klimmen om maar een cm dichterbij te staan. Sowieso bij alles gillen. Hoe erg de artiest ook afwijkt van de cd-versie van een nummer, gewoon stug en vals de cd-versie doorblijven bleren.
Ik ging vroeger nog wel eens naar de gothic feesten in de Kalenderpanden, dat was tof, achter Artis. Toen die werden afgebroken voor nieuwbouw een tijdje naar de oude Filmacademie en daarna was het wel een beetje over.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:35 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Jemig, die zouden bij mijn concerten rücksichtslos de pit in gaan. Ga daar maar staan krijsen, vals kreng...![]()
Gelukkig kom ik die nooit tegen. Bands als GBH of de UK Subs hebben geen gillende groupies en bij skabandjes zoals the Slackers wordt (gelukkig) meer gedanst dan gegilt. Het meest erge groupiegedrag wat ik gezien heb was bij een optreden van the Deaf, maar dat was alleen maar omdat Spike van Di-rect daar in speelt. MAarja, van Di-rect kan je het ook wel verwachten.
Ik welquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef zeemonster het volgende:
Heb je trouwens al een nieuwe spijkerbroek gevonden Becky?
Dan ga je iig als lichtgewicht met lege broekzakken zonder geld over straat, hoef je geen riem meer te kopen om ze op te houdenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wel![]()
eindelijk weer een paar nieuwe gevonden, wel bij de Maison De Bonneterie
Ze hadden wel uitverkoop maar dan nogquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Qrious het volgende:
[..]
Dan ga je iig als lichtgewicht met lege broekzakken zonder geld over straat, hoef je geen riem meer te kopen om ze op te houden
Daar heb je het al hequote:Op woensdag 31 december 2008 00:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Vandaag met mn broertje wezen shoppen, want die arme jongen heeft echt totaal geen kleren. Had gisteren absoluut geen twee volle wassen die voor 90% uit G-star spijkerbroeken van meneer bestonden. Maar goed, wederom een nieuwe spijkerbroek, een vest, 2 shirts, 2 petten en een riem. En voor een feest morgen nette broek, overhemd en stropdas. En dan zeggen ze dat vrouwen shop verslaafd zijn.
Heb voormezelf nog wel even twee shirtjes gekocht, ondanks dat ik gisteren al had ingeslagenTeveel vrije dagen zijn niet goed voor me
Een klein beetje wel hequote:Op woensdag 31 december 2008 00:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Daar heb je het al heWe zijn ook gewoon shopverslaafd , eerlijk zijn Jill
.
Helaas, mag 2 januari alweer aan die arbeitquote:Op woensdag 31 december 2008 10:13 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Ik moet eigenlijk ook gewoon af en toe meegesleurd worden om nieuwe kleren te kopen... Jill, heb je volgende week ook nog dagen?![]()
Het is iig geen definitieve NEEquote:Op woensdag 31 december 2008 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Helaas, mag 2 januari alweer aan die arbeit
Helemaal nog geen zin in....
Een beetje vent stel meteen een alternatieve datum voor. Kom op, binnenhalen die vis!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef Atreidez het volgende:
Het is iig geen definitieve NEEIk wacht wel op je eerstvolgende vrije dag dan..
Ja, want die mensen die een hand verliezen hadden van te voren natuurlijk niets beloofd!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Beloof ik dat ik me vingers heel laat
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, want die mensen die een hand verliezen hadden van te voren natuurlijk niets beloofd!
Ja en dan ook samen de dronkenmansloop over straat?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Samen doen? Beloof ik dat ik me vingers heel laat
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja en dan ook samen de dronkenmansloop over straat?
Idem, ook echt net gewoon nu terwijl ik in geen 1.5 jaar ziek ben geweest.quote:
Ah, gelukkig nog iemand! Ik baal er enorm van dat ik net nu ziek word. Oudjaar is voor mij de meest erge dag om in m'n eentje thuis te zitten.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Idem, ook echt net gewoon nu terwijl ik in geen 1.5 jaar ziek ben geweest.
Beterschap. Ik ga weer verderen
-en.
Gister/vanochtend redelijk vroeg naar bed gegaan, en nu is het over. Lekker. Heel oudjaarsavond verpest, had ik het niet even een dag eerder of later kunnen krijgen?quote:Op woensdag 31 december 2008 22:58 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Ah, gelukkig nog iemand! Ik baal er enorm van dat ik net nu ziek word. Oudjaar is voor mij de meest erge dag om in m'n eentje thuis te zitten.![]()
Ik denk dat alle stress van de verbouwing van afgelopen maanden nu de kop op steekt. Mijn voornemen voor 2009: echt RUSTIG aan doen!
Hadden ze allemaal preventief huisarrest ofzo?quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja Laak was ook rustigAlleen in de Isingstraat heb ik een aantal brandjes gezien en groepjes eromheen maar verder was het overal rustig
Ik rij ook elk jaar om als ik naar huis ga omdat ik weet dat mn auto niet zo van dat vuurtje daar aan t begin van de Groen van Prinstererlaan houdtquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:18 schreef zeemonster het volgende:
Hier in Loosduinen was het best nog wel druk , bij een vuurtje op de kruising Binnentuinen /Groen van Prinsterelaan werd nog een jongen(tje) opgepakt.
Moet hij maar niet stout zijn.
Verder was het erg gezellig ,tenminste geen toestanden met politie en me zoals 2 jaar terug , toen kon ik niet eens normaal terug naar mijn huis.
Nu gedroeg iedereen zich zoals het hoort: Rotjes knallen en gezellig doen.
Het meest grappige vond ik zelf nog dat 2 grote gasten met mijn dochtertje aan het geinen waren . Ze had een soort van bommetjes, je gooit ze op de grond en dan geven ze een piepklein knalletje. Die twee jongens deden echter alsof het megabommen waren. Mijjn kind helemaal dubbel van het lachen inclusief de 2 halfdronken jongens.
Ze heeft in de vooravond geslapen , dat scheelt een hoop . Uiteindelijk sliep ze om ongeveer 2 uur .quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze is weer helemaal de oude. Zou ws zo weer een reep opeten. Tis echt een klein ondeugend doosje.
Heeft je dochtertje het volgehouden om tot 12 uur wakker te blijven? Weet nog wel toen ik klein was dat je dan de hele avond al zat te hyperen van is het al 12 uur. En dan meestal om 10 uur begon je al moe te worden en om half 12 lag je in coma.
Dat was inderdaad bizar jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar!
Ze hadden echt keimooi siervuurwerk boven de Kompasbuurt. Was net of ik naar het vuurwerkfestival zat te kijken vanuit mn luie stoel
Hondje vind vuurwerk gelukkig ook helemaal niet eng, dus volgend jaar kan ik dr met een gerust hart alleen laten
Slaapverlamming?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Walter-Ego het volgende:
Nog steeds brakkig, maar in vergelijking met gisteren kiplekker!![]()
Vannacht nog wel wakker geworden met iets wat op mij overkwam als een flinke hallucinatie: erg beangstigend totdat ik het onder controle had. Waarschijnlijk een direct gevolg van koorts...
Aan de Schapenlaan was het vrij rustig. Mijn onderbuurman was de hele avond met vuurwerk bezig, maar verder viel het wel mee. Ik ben iets na middernacht naar bed gegaan en heb nog een tijdje naar buiten liggen kijken. Er kwam soms best mooi vuurwerk boven de daken uit!
Dacht ik..het is weer terug...quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:07 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Gister/vanochtend redelijk vroeg naar bed gegaan, en nu is het over. Lekker. Heel oudjaarsavond verpest, had ik het niet even een dag eerder of later kunnen krijgen?
Jij nog ziek?
Gelukkig nieuwjaar als nog iedereen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:31 schreef Walter-Ego het volgende:
Het was geen slaapverlamming. Hallucinatie komt toch het meest in de buurt. Nouja, de rest van de week nog maar heel rustig aan doen. Er is gelukkig ook niet zoveel te doen, dat scheelt.
Een ding scheelt voor jou: je gaat i.i.g. vrolijk verder. :p Beterschap!
Mmm beide die buikgriep die de ronde doet? Mn moeder lag ook 4 dagen plat afgelopen week. En tis zo besmettelijk als de pest. Beterschap!quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:14 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Slaapverlamming?
[..]
Dacht ik..het is weer terug...Straks weer vrolijk verder
dus.
Dan is Walter iig nog steeds niet alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |