Ik welquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef zeemonster het volgende:
Heb je trouwens al een nieuwe spijkerbroek gevonden Becky?
Dan ga je iig als lichtgewicht met lege broekzakken zonder geld over straat, hoef je geen riem meer te kopen om ze op te houdenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wel![]()
eindelijk weer een paar nieuwe gevonden, wel bij de Maison De Bonneterie
Ze hadden wel uitverkoop maar dan nogquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Qrious het volgende:
[..]
Dan ga je iig als lichtgewicht met lege broekzakken zonder geld over straat, hoef je geen riem meer te kopen om ze op te houden
Daar heb je het al hequote:Op woensdag 31 december 2008 00:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Vandaag met mn broertje wezen shoppen, want die arme jongen heeft echt totaal geen kleren. Had gisteren absoluut geen twee volle wassen die voor 90% uit G-star spijkerbroeken van meneer bestonden. Maar goed, wederom een nieuwe spijkerbroek, een vest, 2 shirts, 2 petten en een riem. En voor een feest morgen nette broek, overhemd en stropdas. En dan zeggen ze dat vrouwen shop verslaafd zijn.
Heb voormezelf nog wel even twee shirtjes gekocht, ondanks dat ik gisteren al had ingeslagenTeveel vrije dagen zijn niet goed voor me
Een klein beetje wel hequote:Op woensdag 31 december 2008 00:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Daar heb je het al heWe zijn ook gewoon shopverslaafd , eerlijk zijn Jill
.
Helaas, mag 2 januari alweer aan die arbeitquote:Op woensdag 31 december 2008 10:13 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Ik moet eigenlijk ook gewoon af en toe meegesleurd worden om nieuwe kleren te kopen... Jill, heb je volgende week ook nog dagen?![]()
Het is iig geen definitieve NEEquote:Op woensdag 31 december 2008 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Helaas, mag 2 januari alweer aan die arbeit
Helemaal nog geen zin in....
Een beetje vent stel meteen een alternatieve datum voor. Kom op, binnenhalen die vis!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef Atreidez het volgende:
Het is iig geen definitieve NEEIk wacht wel op je eerstvolgende vrije dag dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |