abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64517431
Geen PM

HMH is goed te pruimen trouwens.. Geluid is altijd top, waar je ook maar staat. Parkeren dichtbij, redelijk goeie logistiek, alleen met jassen laten ze het een beetje na Sfeer moet je zelf maken trouwens.
Where facts are few, experts are many.
pi_64517592
Heb je trouwens al een nieuwe spijkerbroek gevonden Becky?
pi_64517735
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef zeemonster het volgende:
Heb je trouwens al een nieuwe spijkerbroek gevonden Becky?
Ik wel eindelijk weer een paar nieuwe gevonden, wel bij de Maison De Bonneterie
pi_64517969
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik wel eindelijk weer een paar nieuwe gevonden, wel bij de Maison De Bonneterie
Dan ga je iig als lichtgewicht met lege broekzakken zonder geld over straat, hoef je geen riem meer te kopen om ze op te houden
Just being curious.. ofzo
pi_64518073
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Qrious het volgende:

[..]

Dan ga je iig als lichtgewicht met lege broekzakken zonder geld over straat, hoef je geen riem meer te kopen om ze op te houden
Ze hadden wel uitverkoop maar dan nog Had 4 broeken gekocht en daarvan wel 2 broeken teruggebracht nadat ik ontdekt had dat ze ook een outlet store op de haagse bluf hadden waar alle jeans 25 euro waren
pi_64518181
Maar wel mooie kleding daar .
Ik heb er genoeg van , ik heb als laatst een jurk gekocht en daar blijft het bij ..
Ik koop pas weer iets als ik het echt nodig heb of een doel zoals een feestje of iets..
pi_64519357
Vandaag met mn broertje wezen shoppen, want die arme jongen heeft echt totaal geen kleren. Had gisteren absoluut geen twee volle wassen die voor 90% uit G-star spijkerbroeken van meneer bestonden. Maar goed, wederom een nieuwe spijkerbroek, een vest, 2 shirts, 2 petten en een riem. En voor een feest morgen nette broek, overhemd en stropdas. En dan zeggen ze dat vrouwen shop verslaafd zijn.

Heb voormezelf nog wel even twee shirtjes gekocht, ondanks dat ik gisteren al had ingeslagen Teveel vrije dagen zijn niet goed voor me
pi_64519534
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Vandaag met mn broertje wezen shoppen, want die arme jongen heeft echt totaal geen kleren. Had gisteren absoluut geen twee volle wassen die voor 90% uit G-star spijkerbroeken van meneer bestonden. Maar goed, wederom een nieuwe spijkerbroek, een vest, 2 shirts, 2 petten en een riem. En voor een feest morgen nette broek, overhemd en stropdas. En dan zeggen ze dat vrouwen shop verslaafd zijn.

Heb voormezelf nog wel even twee shirtjes gekocht, ondanks dat ik gisteren al had ingeslagen Teveel vrije dagen zijn niet goed voor me
Daar heb je het al he We zijn ook gewoon shopverslaafd , eerlijk zijn Jill .

Ach dalijk komt de zomer er weer aan , op zoek naar een nieuwe bikini . Van mij mag die vrieskou echt overgeslagen worden .
pi_64519805
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:35 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Daar heb je het al he We zijn ook gewoon shopverslaafd , eerlijk zijn Jill .
Een klein beetje wel he Vooral als het niet zo druk is en er is een sale-rek, dan ben ik wel even zoet :p Is meestal ook wel depri, heb je eindelijk wat leuks gevonden en dan hebben ze alleen maat XS of schoenmaat 36 ofzo. En dat gaat toch echt nie passen :S Maar goed soms zitten er leuke dingen tussen én in de goede maat en dan is mn dag weer goed
pi_64520668
Ik heb ook licht dwangmatige neigingen om te kijken als ik een sales rek zie en mijn maten zijn ook altijd uitverkocht . Alleen Xs of L en XL hangen er dan nog vaak ( L is trouwens ook vaak weg).
Of het is de foute kleur wat ze nog hebben hangen in de rekken.. Maar goed mijn kast zit vol van heel netjes tot een spijkerbroek vol met scheuren.
Volgend jaar weer , slaap zacht iedereen die nog wakker is !
pi_64521009
Shoppen zuigt ook gewoon, 70% van de winkels is voor vrouwen
Dacht vandaag leuke snowboots voor wintersport te kopen, 8 verschillende types gezien.. En welgeteld 1 voor mannen Blij dat ik voor de hoofdprijs nog een paar in maat 47 kon vinden
En dan nog eens broeken minimaal lengte 36, baaaaah.. Ook alleen maar voor de hoofdprijs te vinden
Just being curious.. ofzo
  woensdag 31 december 2008 @ 07:21:02 #37
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64523583
Shoppen

Het ironische is dat ik tot nu toe elke vrouw er uitshop Na een tijdje hebben ze er geen zin meer in. Misschien komt het omdat ik als ik in de stemming ben élke elektronica/dvd/cd/game/sex winkel binnenga?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64524511
alweer een nieuwe ?
tvptje ..

goede morgen !
  woensdag 31 december 2008 @ 09:52:35 #39
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64524558
Charisma
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64524861
goede morgen Elegy
pi_64524882
Mogge

Ik moet eigenlijk ook gewoon af en toe meegesleurd worden om nieuwe kleren te kopen... Jill, heb je volgende week ook nog dagen?
pi_64525340
i ... need .... coffee ....
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  woensdag 31 december 2008 @ 11:12:10 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_64526101
shoppen haat il. Maar als ik het doe sla ook vaak meteen door

In een maand tijd veel te veel kleren gekocht
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_64527124
Goedemorgen allen...
pi_64527454
Ik moet vanavond naar Zoetermeer ... en terug Wordt leuk met 10 meter zicht en 6 graden vorst.
  woensdag 31 december 2008 @ 11:56:44 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_64527597
* ook_gek gaat eerst naar de ouders en dan langs een zooi vrienden om in de kroeg te eindigen bij mij om de hoek
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_64531003
quote:
Op woensdag 31 december 2008 10:13 schreef Atreidez het volgende:
Mogge

Ik moet eigenlijk ook gewoon af en toe meegesleurd worden om nieuwe kleren te kopen... Jill, heb je volgende week ook nog dagen?
Helaas, mag 2 januari alweer aan die arbeit
Helemaal nog geen zin in....
  woensdag 31 december 2008 @ 13:56:41 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_64531607
ik heb 2 jan heerlijk vrij
pi_64532240
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Helaas, mag 2 januari alweer aan die arbeit
Helemaal nog geen zin in....
Het is iig geen definitieve NEE Ik wacht wel op je eerstvolgende vrije dag dan..
  woensdag 31 december 2008 @ 14:19:33 #50
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_64532351
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef Atreidez het volgende:
Het is iig geen definitieve NEE Ik wacht wel op je eerstvolgende vrije dag dan..
Een beetje vent stel meteen een alternatieve datum voor. Kom op, binnenhalen die vis!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')