abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2008 @ 14:23:51 #51
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_64532534
leute, fijne oud en nieuw!!
pi_64534377
Dit wordt mijn eerste jaarwisseling in den haag, kei spannend!!!
Voices tell me I'm the shit.
pi_64534482
Veel plezier vanaaf allen

Oliebollen en champagne liggen al klaar ... nu eerst even uurtje slapen
pi_64535920
de 100.000 rollen liggen al klaar, net als de vuurwerkpotten
pi_64537430
Iedereen een fijne avond en nacht en voor degenen die met vuurwerk gaan spelen : Zorg dat alle vingertjes eraan blijven zitten, dat tikt makkelijker .
pi_64537602
Fuck, ziek...
pi_64538850
Wat een timing! Beterschap man.

Nou, m'n plannen zijn gemaakt. Iemand had een kaartje voor me gekocht dus zit lekker in de kroeg straks.
pi_64539438
ik ben dr niet !
pi_64539470
leve dropshot en sambuca
pi_64539555
Ik wil ook dropshot en sambuca
pi_64539611
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:41 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil ook dropshot en sambuca
Samen doen? Beloof ik dat ik me vingers heel laat
pi_64539655
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Beloof ik dat ik me vingers heel laat
Ja, want die mensen die een hand verliezen hadden van te voren natuurlijk niets beloofd!
Where facts are few, experts are many.
pi_64539708
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:44 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja, want die mensen die een hand verliezen hadden van te voren natuurlijk niets beloofd!
pi_64539777
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Samen doen? Beloof ik dat ik me vingers heel laat
Ja en dan ook samen de dronkenmansloop over straat?
pi_64539810
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ja en dan ook samen de dronkenmansloop over straat?
pi_64540288
Deal
pi_64543086
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef Walter-Ego het volgende:
Fuck, ziek...
Idem, ook echt net gewoon nu terwijl ik in geen 1.5 jaar ziek ben geweest.

Beterschap. Ik ga weer verder en -en.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 31 december 2008 @ 21:02:50 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_64544314
* ook_gek is rond 19uur al begonnen met zuipen

effe snel douchen en dan op naar het volgende feestje.

WE HEBBEN ER ZIN IN!!!!

HEEEEEEEEEEERLIJK

om al vast in de stemming te komen qua muziek
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_64544520
ik heb myn vriend net weggebracht naar een feestje. Het zou glad worden op de weg maar tot nu toe nog niks gemerkt..
pi_64545790
quote:
Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Idem, ook echt net gewoon nu terwijl ik in geen 1.5 jaar ziek ben geweest.

Beterschap. Ik ga weer verder en -en.
Ah, gelukkig nog iemand! Ik baal er enorm van dat ik net nu ziek word. Oudjaar is voor mij de meest erge dag om in m'n eentje thuis te zitten.

Ik denk dat alle stress van de verbouwing van afgelopen maanden nu de kop op steekt. Mijn voornemen voor 2009: echt RUSTIG aan doen!
pi_64547774
Gelukkig nieuwjaar alchohol en vuurwerk in overvloed en gewoon fucking rustig hier in mijn straat rest van de wijk valt ook mee

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR ALCHOHOL!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_64547855
Gelukkig Nieuwjaar!

Ze hadden echt keimooi siervuurwerk boven de Kompasbuurt. Was net of ik naar het vuurwerkfestival zat te kijken vanuit mn luie stoel
Hondje vind vuurwerk gelukkig ook helemaal niet eng, dus volgend jaar kan ik dr met een gerust hart alleen laten
pi_64548155
Gelukkig nieuwjaar!!! ik kom net terug uit de duinen was wel supermooi maar wel koud
Voices tell me I'm the shit.
pi_64548887
Gelukkig nieuwjaar allen en nu lekker mijn mandje in ..
pi_64549300
Gelukkig nieuwjaar!

Iedereen ze handen nog?
pi_64549960
Wan boeng njoe jari!!!!! Echt een geweldig 2009 voor alle FOK!-ers uit de mooie stad achter de duinen ...
pi_64550884
gelukkig nieuwjaar ! laten we den haag een beetje mooier maken dit jaar
pi_64551256
quote:
Op woensdag 31 december 2008 22:58 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Ah, gelukkig nog iemand! Ik baal er enorm van dat ik net nu ziek word. Oudjaar is voor mij de meest erge dag om in m'n eentje thuis te zitten.

Ik denk dat alle stress van de verbouwing van afgelopen maanden nu de kop op steekt. Mijn voornemen voor 2009: echt RUSTIG aan doen!
Gister/vanochtend redelijk vroeg naar bed gegaan, en nu is het over. Lekker. Heel oudjaarsavond verpest, had ik het niet even een dag eerder of later kunnen krijgen?

Jij nog ziek?

Gelukkig nieuwjaar als nog iedereen.
pi_64551766
Fuck net wakker, koppijn, brak, maar heeeerlijk geslapen en moet nu al opschieten omdat ik zo naar een verjaardag van de oma van me vriendin moet

Iedereen nogmaals de beste wensen, hoop dat iedereen een leuke avond heeft gehad, jammer voor de zieken maarja volgend jaar een herkansing
pi_64551775
gelukkig niuew jaar allemaal en de zieken veel beterschap!
wat is het trouwnes gisteren rustig geweest overal i, in mijn straat maar 10 mensjes om 12uur !!!
we zijnh bij de buren beland en nu hoor je niet eens EEN kanl terwijl toch veel kids op jan heel veel nog knallen !!!
vreemd heel vreemd hoe rustig het is
pi_64551788
Ja Laak was ook rustig Alleen in de Isingstraat heb ik een aantal brandjes gezien en groepjes eromheen maar verder was het overal rustig
pi_64551824
Over de hele Genestetlaan paar brandjes met tuinstoelen, matrassen enzo. Maar wel erg rustig, sowieso weinig groot vuurwerk, het leek wel allemaal legaal zeg maar.

Schilderswijk was ook rustig ... en toen ik eenmaal in Duinoord was, was het uitgestorven op straat ... behalve nog een 100.000-klapper op de Valeriusstraat.
  donderdag 1 januari 2009 @ 12:10:43 #83
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_64551858
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja Laak was ook rustig Alleen in de Isingstraat heb ik een aantal brandjes gezien en groepjes eromheen maar verder was het overal rustig
Hadden ze allemaal preventief huisarrest ofzo?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_64551943
Hier in Loosduinen was het best nog wel druk , bij een vuurtje op de kruising Binnentuinen /Groen van Prinsterelaan werd nog een jongen(tje) opgepakt.
Moet hij maar niet stout zijn .

Verder was het erg gezellig ,tenminste geen toestanden met politie en me zoals 2 jaar terug , toen kon ik niet eens normaal terug naar mijn huis .
Nu gedroeg iedereen zich zoals het hoort: Rotjes knallen en gezellig doen .

Het meest grappige vond ik zelf nog dat 2 grote gasten met mijn dochtertje aan het geinen waren . Ze had een soort van bommetjes, je gooit ze op de grond en dan geven ze een piepklein knalletje. Die twee jongens deden echter alsof het megabommen waren . Mijjn kind helemaal dubbel van het lachen inclusief de 2 halfdronken jongens.
pi_64552110
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 12:18 schreef zeemonster het volgende:
Hier in Loosduinen was het best nog wel druk , bij een vuurtje op de kruising Binnentuinen /Groen van Prinsterelaan werd nog een jongen(tje) opgepakt.
Moet hij maar niet stout zijn .

Verder was het erg gezellig ,tenminste geen toestanden met politie en me zoals 2 jaar terug , toen kon ik niet eens normaal terug naar mijn huis .
Nu gedroeg iedereen zich zoals het hoort: Rotjes knallen en gezellig doen .

Het meest grappige vond ik zelf nog dat 2 grote gasten met mijn dochtertje aan het geinen waren . Ze had een soort van bommetjes, je gooit ze op de grond en dan geven ze een piepklein knalletje. Die twee jongens deden echter alsof het megabommen waren . Mijjn kind helemaal dubbel van het lachen inclusief de 2 halfdronken jongens.
Ik rij ook elk jaar om als ik naar huis ga omdat ik weet dat mn auto niet zo van dat vuurtje daar aan t begin van de Groen van Prinstererlaan houdt

Heb t in Leidschenveen bij vrienden gevierd, werd toch nog wel flink wat afgestoken Alleen lijkt er wel op alsof er steeds minder mensen naar buiten gaan meesten geven ff vluchtig een handje en zijn zo weer weg

Owja, gelukkig nieuwjaar allemaal
Just being curious.. ofzo
pi_64552136
Aawww das wel mega schattig.

Nouja ik had een minder prettig begin van het jaar. Werd vanochtend wakker omdat de hond een btje aan het piepen was bij mn broertje op bed en hoor me broertje ineens roepen: Jill, Lex heeft een reep chocola in dr bek.
Dus ik meteen klaarwakker, halve reep pure chocolade + hondje van 5 kilo = geen goede combi. Als een speer naar de dienstdoende dierenarts in de Theresiastraat, had zo in wegmisbruikers gekund. Hondje prikje gehad, Hondje miserabel en alles eruit gekotst, Hondje weer prikje, Hondje weer blij. Baasje doodmoe, geschrokken en 82 euro lichter.
pi_64552170
Zo Jill gelukkig dat je er zo snel bij was! Hoe gaat het nu met hem? En ja het was superschattig om te zien .
  donderdag 1 januari 2009 @ 12:43:00 #88
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64552228
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64552273
Ze is weer helemaal de oude. Zou ws zo weer een reep opeten. Tis echt een klein ondeugend doosje.

Heeft je dochtertje het volgehouden om tot 12 uur wakker te blijven? Weet nog wel toen ik klein was dat je dan de hele avond al zat te hyperen van is het al 12 uur. En dan meestal om 10 uur begon je al moe te worden en om half 12 lag je in coma.
pi_64552898
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 12:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze is weer helemaal de oude. Zou ws zo weer een reep opeten. Tis echt een klein ondeugend doosje.

Heeft je dochtertje het volgehouden om tot 12 uur wakker te blijven? Weet nog wel toen ik klein was dat je dan de hele avond al zat te hyperen van is het al 12 uur. En dan meestal om 10 uur begon je al moe te worden en om half 12 lag je in coma.
Ze heeft in de vooravond geslapen , dat scheelt een hoop . Uiteindelijk sliep ze om ongeveer 2 uur .
Maar ze vond het geweldig en ach 1 keer per jaar .
Ik vond het ook wel apart want toen ik klein was viel ik altijd in slaap voor 00.00 uur .
pi_64553170
Waarom is chocolade slecht voor honden Ik zou t eigenlijk moeten weten, maar tast in t duister.. Wel kordaat optreden Jill, en zo ben je er nog even uit op nieuwjaarsdag!
pi_64553446
D'r zit een of stofje in chocolade dat bij honden giftig kan zijn. Ze kunnen er onder andere een hartstilstand van krijgen. Klein stukje chocola kan natuurlijk niet zoveel kwaad. Maarja pluis hier is maar 5 kilo en een halve reep pure chocolade vond ik toch een btje tricky om af te gaan wachten.

http://www.kynotrim.nl/tr(...)hocoladevergiftiging
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:31:49 #93
30560 2Mini
Official Logo
pi_64555547
2009 tvp
Camera 1... 1!
pi_64555564
Nog steeds brakkig, maar in vergelijking met gisteren kiplekker! Vannacht nog wel wakker geworden met iets wat op mij overkwam als een flinke hallucinatie: erg beangstigend totdat ik het onder controle had. Waarschijnlijk een direct gevolg van koorts...

Aan de Schapenlaan was het vrij rustig. Mijn onderbuurman was de hele avond met vuurwerk bezig, maar verder viel het wel mee. Ik ben iets na middernacht naar bed gegaan en heb nog een tijdje naar buiten liggen kijken. Er kwam soms best mooi vuurwerk boven de daken uit!
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:46:54 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_64555892
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 01:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar!

Ze hadden echt keimooi siervuurwerk boven de Kompasbuurt. Was net of ik naar het vuurwerkfestival zat te kijken vanuit mn luie stoel
Hondje vind vuurwerk gelukkig ook helemaal niet eng, dus volgend jaar kan ik dr met een gerust hart alleen laten
Dat was inderdaad bizar ja

met 1 pijl een hele lucht in 1x kunnen verlichten
Jij woont toch vlak achter remy de kapper?

Daar hadden ze ook onwijs mooi vuurwerk

beste wenzen mensen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_64556449
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Walter-Ego het volgende:
Nog steeds brakkig, maar in vergelijking met gisteren kiplekker! Vannacht nog wel wakker geworden met iets wat op mij overkwam als een flinke hallucinatie: erg beangstigend totdat ik het onder controle had. Waarschijnlijk een direct gevolg van koorts...

Aan de Schapenlaan was het vrij rustig. Mijn onderbuurman was de hele avond met vuurwerk bezig, maar verder viel het wel mee. Ik ben iets na middernacht naar bed gegaan en heb nog een tijdje naar buiten liggen kijken. Er kwam soms best mooi vuurwerk boven de daken uit!
Slaapverlamming?
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 11:07 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Gister/vanochtend redelijk vroeg naar bed gegaan, en nu is het over. Lekker. Heel oudjaarsavond verpest, had ik het niet even een dag eerder of later kunnen krijgen?

Jij nog ziek?

Gelukkig nieuwjaar als nog iedereen.
Dacht ik..het is weer terug... Straks weer vrolijk verder dus.

Dan is Walter iig nog steeds niet alleen.
pi_64556843
Het was geen slaapverlamming. Hallucinatie komt toch het meest in de buurt. Nouja, de rest van de week nog maar heel rustig aan doen. Er is gelukkig ook niet zoveel te doen, dat scheelt.

Een ding scheelt voor jou: je gaat i.i.g. vrolijk verder. :p Beterschap!
pi_64556982
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:31 schreef Walter-Ego het volgende:
Het was geen slaapverlamming. Hallucinatie komt toch het meest in de buurt. Nouja, de rest van de week nog maar heel rustig aan doen. Er is gelukkig ook niet zoveel te doen, dat scheelt.

Een ding scheelt voor jou: je gaat i.i.g. vrolijk verder. :p Beterschap!
Zo is het maar net.

Net een oliebol naar binnen gemikt, kijken of-ie binnen blijft. Beterschap.
pi_64557083
Happy Newyear iedereen!! Damn wat ben ik brak zeg, ik geloof dat ik rond een uur of 8 vanmorgen thuis was met mn lamme kop .

Goed feestje, dat wel .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_64557253
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:14 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Slaapverlamming?
[..]

Dacht ik..het is weer terug... Straks weer vrolijk verder dus.

Dan is Walter iig nog steeds niet alleen.
Mmm beide die buikgriep die de ronde doet? Mn moeder lag ook 4 dagen plat afgelopen week. En tis zo besmettelijk als de pest. Beterschap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')