Ja, want die mensen die een hand verliezen hadden van te voren natuurlijk niets beloofd!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Beloof ik dat ik me vingers heel laat
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, want die mensen die een hand verliezen hadden van te voren natuurlijk niets beloofd!
Ja en dan ook samen de dronkenmansloop over straat?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Samen doen? Beloof ik dat ik me vingers heel laat
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja en dan ook samen de dronkenmansloop over straat?
Idem, ook echt net gewoon nu terwijl ik in geen 1.5 jaar ziek ben geweest.quote:
Ah, gelukkig nog iemand! Ik baal er enorm van dat ik net nu ziek word. Oudjaar is voor mij de meest erge dag om in m'n eentje thuis te zitten.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Idem, ook echt net gewoon nu terwijl ik in geen 1.5 jaar ziek ben geweest.
Beterschap. Ik ga weer verderen
-en.
Gister/vanochtend redelijk vroeg naar bed gegaan, en nu is het over. Lekker. Heel oudjaarsavond verpest, had ik het niet even een dag eerder of later kunnen krijgen?quote:Op woensdag 31 december 2008 22:58 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Ah, gelukkig nog iemand! Ik baal er enorm van dat ik net nu ziek word. Oudjaar is voor mij de meest erge dag om in m'n eentje thuis te zitten.![]()
Ik denk dat alle stress van de verbouwing van afgelopen maanden nu de kop op steekt. Mijn voornemen voor 2009: echt RUSTIG aan doen!
Hadden ze allemaal preventief huisarrest ofzo?quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja Laak was ook rustigAlleen in de Isingstraat heb ik een aantal brandjes gezien en groepjes eromheen maar verder was het overal rustig
Ik rij ook elk jaar om als ik naar huis ga omdat ik weet dat mn auto niet zo van dat vuurtje daar aan t begin van de Groen van Prinstererlaan houdtquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:18 schreef zeemonster het volgende:
Hier in Loosduinen was het best nog wel druk , bij een vuurtje op de kruising Binnentuinen /Groen van Prinsterelaan werd nog een jongen(tje) opgepakt.
Moet hij maar niet stout zijn.
Verder was het erg gezellig ,tenminste geen toestanden met politie en me zoals 2 jaar terug , toen kon ik niet eens normaal terug naar mijn huis.
Nu gedroeg iedereen zich zoals het hoort: Rotjes knallen en gezellig doen.
Het meest grappige vond ik zelf nog dat 2 grote gasten met mijn dochtertje aan het geinen waren . Ze had een soort van bommetjes, je gooit ze op de grond en dan geven ze een piepklein knalletje. Die twee jongens deden echter alsof het megabommen waren. Mijjn kind helemaal dubbel van het lachen inclusief de 2 halfdronken jongens.
Ze heeft in de vooravond geslapen , dat scheelt een hoop . Uiteindelijk sliep ze om ongeveer 2 uur .quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze is weer helemaal de oude. Zou ws zo weer een reep opeten. Tis echt een klein ondeugend doosje.
Heeft je dochtertje het volgehouden om tot 12 uur wakker te blijven? Weet nog wel toen ik klein was dat je dan de hele avond al zat te hyperen van is het al 12 uur. En dan meestal om 10 uur begon je al moe te worden en om half 12 lag je in coma.
Dat was inderdaad bizar jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar!
Ze hadden echt keimooi siervuurwerk boven de Kompasbuurt. Was net of ik naar het vuurwerkfestival zat te kijken vanuit mn luie stoel
Hondje vind vuurwerk gelukkig ook helemaal niet eng, dus volgend jaar kan ik dr met een gerust hart alleen laten
Slaapverlamming?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Walter-Ego het volgende:
Nog steeds brakkig, maar in vergelijking met gisteren kiplekker!![]()
Vannacht nog wel wakker geworden met iets wat op mij overkwam als een flinke hallucinatie: erg beangstigend totdat ik het onder controle had. Waarschijnlijk een direct gevolg van koorts...
Aan de Schapenlaan was het vrij rustig. Mijn onderbuurman was de hele avond met vuurwerk bezig, maar verder viel het wel mee. Ik ben iets na middernacht naar bed gegaan en heb nog een tijdje naar buiten liggen kijken. Er kwam soms best mooi vuurwerk boven de daken uit!
Dacht ik..het is weer terug...quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:07 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Gister/vanochtend redelijk vroeg naar bed gegaan, en nu is het over. Lekker. Heel oudjaarsavond verpest, had ik het niet even een dag eerder of later kunnen krijgen?
Jij nog ziek?
Gelukkig nieuwjaar als nog iedereen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:31 schreef Walter-Ego het volgende:
Het was geen slaapverlamming. Hallucinatie komt toch het meest in de buurt. Nouja, de rest van de week nog maar heel rustig aan doen. Er is gelukkig ook niet zoveel te doen, dat scheelt.
Een ding scheelt voor jou: je gaat i.i.g. vrolijk verder. :p Beterschap!
Mmm beide die buikgriep die de ronde doet? Mn moeder lag ook 4 dagen plat afgelopen week. En tis zo besmettelijk als de pest. Beterschap!quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:14 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Slaapverlamming?
[..]
Dacht ik..het is weer terug...Straks weer vrolijk verder
dus.
Dan is Walter iig nog steeds niet alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |