Deze is mooi en sereen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
fipo![]()
* PietjePuk007 eist een leuke TT![]()
quote:
nieuwe TT: Tukkers op FOK! #133: 't geet deur!quote:
De laatste rel dateert van 2001.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef JDude het volgende:
Mooi baantje moet dat toch zijn, STA-mod.
Nee hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De laatste rel dateert van 2001.
Okidoki.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Groningen Stad #309 Waar iedereen elkaar kent... :')
ik kan niet tellen![]()
309 a.u.b.
Dit is een open sollicitatie, uiteraard.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef JDude het volgende:
Mooi baantje moet dat toch zijn, STA-mod.
Waar staat dat alleen uitverkorenen mee mogen posten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:13 schreef Misstique het volgende:
Nee, we gaan geen afsplitsing van het Zwolletopic maken, waar alleen de uitverkorenen mogen meeposten.
We posten wel in Zwolle, simpelweg omdat het van jou moet.quote:Jullie posten gewoon in het Zwolletopic of niet, your choice.
quote:Einde discussie nu ook. De grap was al dagen geleden wel voorbij.
Tuurlijk mag dat, ga je gang.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
* vroeg zich af waarom er geen topic reeks was over de betuwe & of ze die anders zou mogen maken
ik vond die oldbies post anders wel iets om over na te denken.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef Misstique het volgende:
Nee, omdat na 8795165858724 waarschuwingen de discussie klaar en af is. Verdere opmerkingen worden gewoonweg verwijderd.
nee, maar het is wel kliekjesvorming, hetgeen niet toegestaan is op Fok.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef Misstique het volgende:
Geen idee, dat is niet mijn subforum.
Als je die reeks goed bekijkt zie je dat er niet alleen oldbies posten, sterker nog, het gross is helemaal geen oldbie als in userID < 5000.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:19 schreef rudedeltadude het volgende:
nee, maar het is wel kliekjesvorming, hetgeen niet toegestaan is op Fok.
excuus bedeolde deze Heerlen! # 3quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:28 schreef Misstique het volgende:
Dat topic is al meer dan een jaar dicht.
iemandquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:25 schreef Sylvana het volgende:
Wil iemand de TT van Deventer # 16 veranderen in Deventer # 16- tijdelijk zonder college?
waar komt die lijst eigenlijk weg?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
Top 50 posters in STA
-lijst-
nijmegen op kop natuurlijk
jortk die heeft elke maand een statstopic, en elk jaar eentje over t hele jaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar komt die lijst eigenlijk weg?
ow, die is wel erg oudquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[FOT-wedstrijd] Jouw stad of dorp
misschien deze als sticky?
Dat had ik gemist.quote:
Wij hebben het even gedaan heur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja Misstique, wil één van jullie dat even doen?
Open er een?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef fokkerspy het volgende:
euh, is er geen centraal Hoogvliet topic?
Eigenlijk het topic doorlopen en eventueel namen toevoegen en/of verwijderen. Ik zal je een PM sturen met de wijzigingen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef Misstique het volgende:
Dat is helaas niet mogelijk, maar je kunt wel aan mij doorgeven wat er veranderd moet worden en dan doe ik het ff..
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef Misstique het volgende:
Ik ben de gehele STA-crew, maar nee, ik ben niet op vakantie..
Done.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze mag dicht:
Tilburg #131: Waar groter beter is
Zou iemand even de titel van het Tukkers topic willen veranderen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik zou deze titel doen:
''Waar het herfst is in Tukkerland.''
Tukkers op Fok! #242; Waar het herfst is in Tukkerland.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik zou deze titel doen:
''Waar het herfst is in Tukkerland.''
quote:
ok. Ik zal haar eens vragen of ze TT change wilquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:56 schreef Misstique het volgende:
Dat doen we eigenlijk alleen op verzoek van de TS, dus als die het ermee eens is, vind ik het prima..
sinds Misstique het alleen doet gaat het een stuk beter dan met die andere mod er nog bij inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:51 schreef JDude het volgende:
* JDude noteert STA voor best-gemodereerde subforum.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:51 schreef JDude het volgende:
* JDude noteert STA voor best-gemodereerde subforum.
Doe eens liefquote:Op donderdag 3 december 2009 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan de TT van Tukkers op Fok#282 worden veranderd naar "Waar Marko menbewbs hef"?
helemaal nietquote:Op donderdag 3 december 2009 01:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De TT was bedoeld voor een Limburgs topic, dus zodoende de fout
neenee!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:38 schreef Misstique het volgende:
Of in het Fries:
Ijt sjol mi den brokje njiet doejn afsoakken.
Ik ben een meisje, mijn broek doet sowieso niet bobbelie.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neenee!
"It sil my de broek net bobbelie"
Is dat niet:quote:Op donderdag 3 december 2009 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neenee!
"It sil my de broek net bobbelie"
Klopt.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is dat niet:
Ik krijg er geen stijve van?
Wel als dago hem aan heeft ^_^quote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, mijn broek doet sowieso niet bobbelie.
Je bedoelt Rotterdam of Amsterdam?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:44 schreef Misstique het volgende:
Ligt er aan; woon je in een stad met 600.000 inwoners?
Nee, dan wordt het onoverzichtelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
maak er dan 157 van om de reeks compleet te houden
tjah, dan begin je ook met aftellen dan daar krijg je wel commentaar vanquote:Op donderdag 17 december 2009 21:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het onoverzichtelijkmaar 159-2 is ook goed
Neuh, in het zuiden doen we daar niet zo moeilijk overquote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan begin je ook met aftellen dan daar krijg je wel commentaar van
dat kunnen ze daar in het zuiden niet zo snelquote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef Misstique het volgende:
Lul dit topic gewoon vol en trek het dan bij de volgende weer recht.
Dan duurt het weer vijftien topics voor we doorhebben hoe het ook alweer zatquote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef Misstique het volgende:
Lul dit topic gewoon vol en trek het dan bij de volgende weer recht.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:34 schreef Misstique het volgende:
Ik heb de laatste 2 pagina's doorgenomen en zie niks ergs. Kun je mss een directe link geven naar de post(s) waar het om gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is al ge-fixed zo te zien..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef Tism het volgende:
[..]Mooi dat het zichzelf al heeft opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is al ge-fixed zo te zien..I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
Done.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Zou je nummer 161 in nummer 162 willen en kunnen veranderen?
Tilburg #162: Tilburg wenst iedereen een fijne kerst
Tof hèquote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef JDude het volgende:
Nondeju, die kruikezeikers halen ons bijna in.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:48 schreef Misstique het volgende:
En nu ben ik hier dus echt klaar mee..
Zet ik wel het linkje erbij zodat ze niet hoeft te zoekenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:50 schreef nectarientje het volgende:
Lieve Misstique, ik was er bijna de oorzaak van dat a_a op z'n kop zou krijgen van je. Dat wil ik natuurlijk niet dus zou je ajb in de TT van het Den Haag topic het nummer [#107] willen toevoegen?
Hoezo? Is niet belangrijk toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
Misstique, mag ik vragen wat een gastmod van jou wel mag doen zonder je toorn over zich heen te krijgen?
- OP aanpassen/wijzigen
- Topictitel veranderen/aanpassen
- een extra sluitpost plaatsen met verwijzing naar het nieuwe topic
Nanking is mod op V&A erbijquote:Op zondag 10 januari 2010 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
Gewoon nieuwsgierig wat ze best wil toelaten en waar ze wel streng in is. Mag ik toch best vragen?![]()
Kijk, Nanking helpt mee op V&A als gastmod, maak jij en je collegas ook geen punt van. Dus
Zag haar naam niet op de index, maar mijn vragen blijven overeind staan. Dit is feedback he, moet je toch wat mee kunnen doenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nanking is mod op V&A erbij
Maar tuurlijk mag je het haar vragen
Wij hebben een gastmod die 7 kleuren in zijn string scheet bij de vraag of de topictitel aangepast kon worden. Misschien moet je hem eens geruststellen en zeggen dat hij nog wel veilig iets kan doen voordat je achter hem aan gaat?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef Misstique het volgende:
Mods mogen in STA in het topic waar ze in meeposten best wel dubbeltopics slotten, TT's van de juiste nummering voorzien en een OP aanvullen als dat niet gebeurt.
Dat weten ze ook allemaal wel.
Ik heb u opgegeven als vermist, omdat u totaal niet gereageerd hebt op mijn PM. Gelukkig leeft u nog. Dit zal ik zo snel mogelijk doorgeven aan de politie. Jammer dat u niet op de PM heeft gereageerd.quote:
quote:
Ik zei toch al dat ik de volgende keer de vragen wat meer herkenbaarder zou maken (onderstrepen, nummeren, ordenen, heleboel vraagtekens erbij). Krijg ik overigens nog antwoordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Misstique het volgende:
Ik zou nog even in je verzonden items kijken, er staat geen enkele vraagteken in die lap tekst. Je wilde blijkbaar je ei kwijt dus ik heb het ter kennisgeving aangenomen.
Dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Misstique het volgende:
Lijkt me een prima idee, zolang jullie niet andere reeksen uit die regio gaan tegenwerken.
Denk je dat een West-Brabant-topic gaat lopen zolang Bergen op Zoom/Roosendaal/Halsteren niet gesloten worden?quote:
Dat schiet niet op denk ik. OF een centraal West-Brabanttopic OF voor elk dorp/stad 1.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef Misstique het volgende:
Waarom niet? Iedereen heeft de keuze om te posten waar ze willen hoor..
Maar als een groot topic heel leuk is dan komen meer users posten en dan zakken die andere topics vanzelf weg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat schiet niet op denk ik. OF een centraal West-Brabanttopic OF voor elk dorp/stad 1.
quote:
West-Brabant #1 Een nieuw beginquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Misstique het volgende:
Er gaat sowieso niks gesloten worden, maar als jullie en masse besluiten om in een West-Brabant topic te gaan posten is dat prima.. De rest zakt dan vanzelf wel weg.
Ik weiger niet, ik plaats gewoon mijn OP erinquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:28 schreef Samzz het volgende:
Graag de Tukker OP in het Tukkertopic.
TS weigert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |