UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
ligt ook nog heel erg aan welke tegenstander het is in de beker en hoe het programma daar omheen er uitziet. tegen de Graafschap, kwartfinale vorig jaar, was maar ¤ 10 omdat er 3 thuiswedstrijden in nog geen 2 weken waren...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tussen 10 en 15 euro denk ik voor een bekerduel, en een competitie rond de 20 euro![]()
ok. toch maar af en toe eens in de gaten houdenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ligt ook nog heel erg aan welke tegenstander het is in de beker en hoe het programma daar omheen er uitziet. tegen de Graafschap, kwartfinale vorig jaar, was maar ¤ 10 omdat er 3 thuiswedstrijden in nog geen 2 weken waren...
je hebt toch nog 13 woorden bedachtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
tjah, heb ook even geen inspiratie van wat ik hier neer moet zetten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stuur maar een topic-report zodat een modje het aanpast...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik zou deze titel doen:
''Waar het herfst is in Tukkerland.''
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt toch nog 13 woorden bedacht
Nee, dat hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stuur maar een topic-report zodat een modje het aanpast...
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook weer niet.
Kindertjes die vragen worden overgeslagen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik eis te worden opgenomen in de OP.
Verander de Fok! Wiki!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Verander de Fok! Wiki!Eerst fitnessen. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
batsenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Boooh!! Panzer! Zaterdag komen deze 3 snolletjes naar de Driehoek!
[ afbeelding ]
Wie: Djumbo
Waarom: Om de opening van Jumbo (die supermarkt ja) te vieren
hej de kolder in de kop?quote:
psv en boerenquote:
't Is nou eenmaal zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
psv en boeren
die associatie snap ik nog steeds niet
kap daar dan eens meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is nou eenmaal zo
verkapte niemand-weet-dat-eigenlijk-post
Nee, dat denken zij. En om stoer te doen noemen ze zichzelf superboeren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kap daar dan eens mee
graafschap zijn boeren.
whahaha en psv dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat denken zij. En om stoer te doen noemen ze zichzelf superboeren.
falen is bij mij verliezenquote:
Nee, want ik ben hier nooitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
falen is bij mij verliezen
en dat zeg je ook alleen maar omdat psv voor staat. Als die niet voor stonden, dan was je hier niet
en wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij domineren het voetbal de afgelopen 10 jaar, dus wij zijn goed.
Waar waren jullie het afgelopen jaar dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij domineren het voetbal de afgelopen 10 jaar, dus wij zijn goed.
valt nogal tegenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, want ik ben hier nooit
Ik ben erbij.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Boooh!! Panzer! Zaterdag komen deze 3 snolletjes naar de Driehoek!
[ afbeelding ]
Wie: Djumbo
Waarom: Om de opening van Jumbo (die supermarkt ja) te vieren
Dat wij ons mogen noemen hoe we willenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat heeft dat er mee te maken?
Iedere ploeg heeft wel eens een minder jaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar waren jullie het afgelopen jaar dan?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat wij ons mogen noemen hoe we willen
quote:Maar goed, in de 1000000
't zal wel, maar ik zie het nog niet echt.quote:keer dat ik bij PSV ben geweest, werd het iedere keer nog gezongen. Het hoort er gewoon bij.
Onder de hoede van Rutten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedere ploeg heeft wel eens een minder jaar
Waar waren jullie voor vorig jaar?
Die ons tot nu toe op #1 heeft staanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onder de hoede van Rutten.
beetje jammer dat je jezelf telkens onderuit haaltquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedere ploeg heeft wel eens een minder jaar
Waar waren jullie voor vorig jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |