Goedenavondquote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeienavond.
Alles goed?quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Marko, -_Guitarist_- - David
hmm, zere keel en tyfus. het gaat niet bepaald de goede kant op ofwel?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik hoest me de tyfus, en dat is niet oké.
joah, dat hej mangsquote:
Ik heb wel erger overleefd.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, zere keel en tyfus. het gaat niet bepaald de goede kant op ofwel?
Hiya!!quote:
je hebt d'r weer zin in oniequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:36 schreef Oldenzaal het volgende:
Speciaal voor jullie een foto van 2 baggeraars die elkaar de hand schudden:
[ afbeelding ]
jazekerquote:
het begint me wel steeds vaker te jeuken. lijkt me wel donders gaaf om naar die wedstrijden te gaan. maja, ik moet ook nog geld sparen voor australiëquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ooknog 4 uurtjes werken en vanavond naar Twente
Gaaf man!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het begint me wel steeds vaker te jeuken. lijkt me wel donders gaaf om naar die wedstrijden te gaan. maja, ik moet ook nog geld sparen voor australië
Australië?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het begint me wel steeds vaker te jeuken. lijkt me wel donders gaaf om naar die wedstrijden te gaan. maja, ik moet ook nog geld sparen voor australië
Bloedarmoede?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik mag een uur lang bij de telefoon gaan wachten tot mn huisarts me terugbelt
Kijken of ik weer aan de staalpillen moet, gezien mijn klachten.
met vriendin, m'n broertje ophalenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Australië?!wie wat waar hoe wanneer met wie? (etc.etc.)
en dan ga je toch gewoon een keer met mij mee ofzo, naar een wedstrijd waarvoor de kaartjes betaalbaar zijn, bijvoorbeeld thuiswedstrijd voor de beker tegen Capelle
Tussen 10 en 15 euro denk ik voor een bekerduel, en een competitie rond de 20 euroquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met vriendin, m'n broertje ophalen
hoeveel kost een normale wedstrijd dan tov zo'n bekerwedstrijd?
zit Nick in Australië?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met vriendin, m'n broertje ophalen
hoeveel kost een normale wedstrijd dan tov zo'n bekerwedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |