quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rond de 34 iig wel ja.. lekker: geen idee.. al jaren niet meer gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik vond haar vroeger wel altijd erg lekkerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar is hier?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef PushyGurl het volgende:
dat ligt hier niet ver vandaan
Mensen die zich aan Heerlen willen optrekken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef PushyGurl het volgende:
dat ligt hier niet ver vandaan
Ik wil me nergens aan optrekkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Mensen die zich aan Heerlen willen optrekken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wannabee winkbuulquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
wannabee winkbuulom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geboren Winkbuulquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
wannabee winkbuulom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Mensen die zich aan Heerlen willen optrekken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whahaquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
Zooo, ik kom terug na 2 weken vakantie, wat lees ik, Hoensbroek half overstroomd?
mwah,.. ik werk op het moment in Helmond... dan kun je toch echt beter heerlen hebben hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Heerlen: De pauperstad der pauperstedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Herinneringenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:38 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
whahaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.JA bij de aldiJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
was kei harde regenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geboren Winkbuulom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoensbroekquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef Re_Style het volgende:
Wtf is dat die aldi in heerlerheide?? PWND zou ik zeggen LOL..
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Heerlen: De pauperstad der pauperstedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Herinneringenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekkere onderbouwde meningen, vooral mening die 10 jaar geleden misschien actueel waren maar nu niet meer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:14 schreef PushyGurl het volgende:
Heerlen drugs stadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop