wanneer? en welke opleiding?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:01 schreef TimC het volgende:
ik op het herle college!
van 1996 tot 2000 en ja die knurft heb ik nog gekend en hij mij ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer? en welke opleiding?
Heb je Dhr de Wit nog gekend?
1997 was mijn laatste jaarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:05 schreef TimC het volgende:
[..]
van 1996 tot 2000 en je die knurft heb ik nog gekend en hij mij ook![]()
Bouwtechniek![]()
ken je die mr franssen nog die met die manke poot? Die was ook erg man.. Altijd een rode kop en geirriteerd..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
1997 was mijn laatste jaar
Wat een sukkel was dat he
ik weet niet hoe vaak ik me daar weer moest melden...
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef TimC het volgende:
[..]
ken je die mr franssen nog die met die manke poot? Die was ook erg man.. Altijd een rode kop en geirriteerd..
ja diequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
en Frissen? en Moohnen?
die twee vond ik de tofste docenten die we hadden
Dhr Vorage stonk ontzettend....
iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:11 schreef TimC het volgende:
[..]
ja diehahahaa Van de Laar ken je die een NL leraar was dat.. Dat was een ruige vent een kleine dikke..
[afbeelding]
Sfeerimpressie![]()
aha jij bent oldsool herle.. Wat heb jij dan voor richting gedaan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
in dat gebouw heb ik nooit gezeten.
mijn eerste 2 schooljaren heb ik op de driestraat gezeten, toen werd er gefuseerd met het herland en de technische school.
de laaste twee jaren heb ik in de oudbouw aan de overkant gezeten.
[afbeelding]
regelmatig last van stank doordat de afvoer niet fatsoendelijk werkte
de hoofdtrap die uitkwam in de hal voren, mocht vaak niet gebruikt worden... en de lekkere lekkernijen die door de leerlingen van de bakkersopleiding die verkocht werden in de kantine voor een habbekrats
Economisch college Handelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Ynske het volgende:
zijn er hier nog mensen die op de openbare basisschool heerlerbaan gezeten hebben?
of op het economischcollege handel?
of het Herlecollege?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:39 schreef teamlead het volgende:
ah.. tvp
ben ik aan het aftakelen? dit zou toch deel 3 moeten zijn
Oh aangezien in het vorige topic stond dat er nog geen was....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:39 schreef teamlead het volgende:
ah.. tvp
ben ik aan het aftakelen? dit zou toch deel 3 moeten zijn
waar ongeveer?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:47 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Oh aangezien in het vorige topic stond dat er nog geen was..... Naja if so, my mistake.
Ik heb net telefoontje gehad van huisbaas, als alles mee zit woon ik over paar week in Heerlenlekker dicht bij m'n
.
Detailhandel (oude richting, nog met middenstand/aov erbij)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef TimC het volgende:
[..]
aha jij bent oldsool herle.. Wat heb jij dan voor richting gedaan?
check ik ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Economisch college Handel
(lds en mds-c) examen MDS in 91
Weet niet hoe die buurt heet, dicht bij het station, oude kerkstraat.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
check ik ook
alleen begonnen in '93
heerlijk met die lessen reclame tekenen en etaleren
schandelenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:10 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Weet niet hoe die buurt heet, dicht bij het station, oude kerkstraat.
hahah ik heb op het arcus college nog gezeten, daar had ik die adema als begeleider van de mini onderneming. Wat een eikel die vent echt waar... Altijd ging die in discussie enzo over nutteloze dingen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Etaleren van Postma, reclametekenen van Schouteten.... topuren idd
beter dan warenkennis van Adema
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Etaleren van Postma, reclametekenen van Schouteten.... topuren idd
beter dan warenkennis van Adema
Ik heb mevr. Jongen op de LDS voor typen gehadquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:13 schreef Ynske het volgende:
warenkennis heb ik van Kloth gehad
Postma was een coole kerel
heb jij mevr Jongen ook gehad voor engels?
en moohnen, frissen, en die eikel voor gym:')
[..]
Jaaaaa die heb ik ook allemaal gehadquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb mevr. Jongen op de LDS voor typen gehadGeen idee meer wie voor Engels eigenlijk
Kloth was wel ok ja, die heb ik ook nog een jaar gehd. Frissen kon ik ook altijd wel om lachen en voor gym had ik Rosiele geloof ik.
En dan natuurlijk nog Cargamel voor Frans (geen idee hoe die gozer echt heette) en de grootste hufter die daar rondliep: Eugene Hoop voor algemene economie![]()
![]()
Jaarboekjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jaaaaa die heb ik ook allemaal gehad
alleen had ik voor frans een of andere teef, die me een 1 gegeven hadmeteen de doorslag om t te laten vallen
hadden jullie ook die verplichte agenda's die je iedere week moest laten teken door je ouders? :
mn drinken had gelektquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:22 schreef TimC het volgende:
[..]
Jaarboekjeen ja, ik vervalste de handtekeningen
![]()
pwndquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn drinken had gelekt
en dat was over dat jaarboekje heengegaan.
mn ouders getekend en erbij gezet dat dat gebeurt was
moest ik potverdikkie nog 2 middagen nablijven omdat het jaarboekje niet netjes meer was
oh, ik weet wie je bedoelt... dat was echt een feeks idd... kom alleen ff niet op haar naamquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jaaaaa die heb ik ook allemaal gehad
alleen had ik voor frans een of andere teef, die me een 1 gegeven hadmeteen de doorslag om t te laten vallen
quote:hadden jullie ook die verplichte agenda's die je iedere week moest laten teken door je ouders? :
Tof mens iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:46 schreef 045casual het volgende:
mevr jongen is nu adjunct directeur van het 3rde leerjaar of iets, altijd wel een aardige vrouw gevonden als je ergens mee zat of iets dergelijks
was want eerst heette ze Jongen-Meierquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tof mens idd
Beter dan die chagerijnige zak waar ze mee getrouwd is (was ?)
Hoewel die gast dan wel weer een keer stadsprins van Heerlen is geweest.. dat dan weer wel
Haar meisjes naam was Meier geloof ik... Hij heette iig Jongen. Maar volgens mij werd haar meisjesnaam altijd genoemd om misverstanden te voorkomen. Hij gaf ook nog les (nederlands geloof ik) toen en er liep ook nog een mevrouw Meijer rond...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
was want eerst heette ze Jongen-Meier
en later alleen nog maar Jongen
ofzo iets
Nee, wie dat ook mag zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
schandelen
Je gaat toch niet huren bij Jan Vermeulen he?
* Duch is het daarmee eenschquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef john6 het volgende:
ha, gelukkig gaat ie verder, vond het wel een leuke topic
Ken je Marc van Kuijk?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Economisch college Handel
(lds en mds-c) examen MDS in 91
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Zit croissanterie Chez Antoin nog onder aan de sarool?
Ik op het Sintermeertencollege.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef DuchessX het volgende:
Iemand op Sintermeertencollege en/of het grotius college gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |