quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rond de 34 iig wel ja.. lekker: geen idee.. al jaren niet meer gezien. Ik vond haar vroeger wel altijd erg lekker
waar is hier?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef PushyGurl het volgende:
dat ligt hier niet ver vandaan
Mensen die zich aan Heerlen willen optrekken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef PushyGurl het volgende:
dat ligt hier niet ver vandaan
Ik wil me nergens aan optrekkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Mensen die zich aan Heerlen willen optrekken.![]()
wannabee winkbuulquote:
Geboren Winkbuulquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Mensen die zich aan Heerlen willen optrekken.![]()
whahaquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
Zooo, ik kom terug na 2 weken vakantie, wat lees ik, Hoensbroek half overstroomd?
mwah,.. ik werk op het moment in Helmond... dan kun je toch echt beter heerlen hebben hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Heerlen: De pauperstad der paupersteden
Herinneringen
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:38 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
whahaJA bij de aldi
was kei harde regen
hoensbroekquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef Re_Style het volgende:
Wtf is dat die aldi in heerlerheide?? PWND zou ik zeggen LOL..
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Heerlen: De pauperstad der paupersteden
Herinneringen
Lekkere onderbouwde meningen, vooral mening die 10 jaar geleden misschien actueel waren maar nu niet meer.quote:
Er staat niet voor niets "Herinneringenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Lekkere onderbouwde meningen, vooral mening die 10 jaar geleden misschien actueel waren maar nu niet meer.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef huize het volgende:
Morgen Corio Tropical en dan de wielerronde
hebben ze het station verbouwd?? ik heb er 4 jaar gestudeerd tot een jaar geleden. altijd een aversie tegen de stad gehad verder maar goed dat doet er niet toequote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef Re_Style het volgende:
Vind dat Heerlen de laatste tijd goed werk aan het verrichten is kwa binnenstad, station ziet er meesterlijk uit mooie stijl ook.. Nu maar wachten op de rest van de evolutie..
ah.. jij gaat mijn biertjes tappen?quote:
haha nee gelukkig zit ik niet in de horeca.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah.. jij gaat mijn biertjes tappen?
Geef mensen even de tijd om te reageren.quote:
nee, kaartje kost 22.. maar met eet-arrangement is het 55;quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:08 schreef candygirl het volgende:
ja is een concert en dat orkest heeft alles afgehuurd
je kunt dan bij kaartjes kopen voor op het plein, naat het plein en op het terras
maar geloof op het terras een kaartje is 55 euro
ze hebben gewoon alles afgezet
Volgens aardse normen niet.quote:Op maandag 10 september 2007 11:49 schreef huize het volgende:
Et was wel mooi.
vond ik ook.. al had het programma wel ietsje swingender gemogen...quote:Op maandag 10 september 2007 11:49 schreef huize het volgende:
Et was wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |