quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is trouwens net zoiets als in belgie.
Was in een oorlogsmuseum en loop wat fotos te maken.
Komen we bij de uitgang staat er een bord:
Het is verboden om enige beeldmateriaal te maken van hier binnen getoonde voorwerpen.
Heb daar toen ook maar een foto van genomen
Dat zal het zijn idd.quote:
rijd je via de snelweg ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
Slaap lekker iedereen
Als ik morgenavond niet online ben, dan ben ik verongelukt in jullie stad of op de weg er naar toe
Snelweg lijkt mij veiligerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rijd je via de snelweg ?
als je binnendoor rijdt kun je mij tegen komen
tjah die vloog hier ook al om 19:00quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef styliste het volgende:
zooo de eerste wietplantage-op-zolder-opspeur-helikopter komt ook even voorbij gedenderd...
bredaseweg is altijd wel goed te rijden vind ikquote:
nee is van defensie volgens mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef styliste het volgende:
jezus man, hij komt wel heel dicht over, mn ramen rammelen er van... volgens mij zijn ze iets op het spoor...
jah zal ook nog kunnenquote:
kunnen oefen vluchten zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:14 schreef styliste het volgende:
dan is het helemaal freaky dat ie 4 keer heen en terug over onze huizen gaat... in 5 min. tijd
is het wel dezelfdequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:14 schreef styliste het volgende:
dan is het helemaal freaky dat ie 4 keer heen en terug over onze huizen gaat... in 5 min. tijd
hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef styliste het volgende:
heb ze al even niet gehoord, misschien doen ze wel ergens een inval nu...
Oeh... spanning en sensatie!
lol, heeft die weer iets "eerlijk" gekochtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef Ace1 het volgende:
Haha bij op de bon werd er een 50 jarige marokkaan hier bij de grote jumbo opgepakt
Zag het ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef Ace1 het volgende:
Haha bij op de bon werd er een 50 jarige marokkaan hier bij de grote jumbo opgepakt
ehmmm bijna 5 jaar alweerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
zot
maar woon je al lang in tilburg ?
zozo, en waar heb je voordien gewoond ?quote:
eindhoven, best, groesbeek, malden en waalre in gronologische volgorde niet noodzakelijk in hetzelfde huis binnen 1 woonplaats gedurende de gehele woonperiodequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zozo, en waar heb je voordien gewoond ?
dus niet echt stand vast danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef styliste het volgende:
[..]
eindhoven, best, groesbeek, malden en waalre in gronologische volgorde niet noodzakelijk in hetzelfde huis binnen 1 woonplaats gedurende de gehele woonperiode
aah woont nu apart zoals ik het begrijp dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:33 schreef styliste het volgende:
mijn pa en ma niet nee, ik ben wel van plan om nog een paar jaartjes hier te blijven
ow is minder.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef styliste het volgende:
ik woon samen, we hebben ons eigen huisje en binnenkort wonen ook mijn ouders apart..![]()
hmm onze thermo ding staat in de schuurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
-9.9? mocht je willen! Hier in de Besterd is het toch zeker -12!
check dit: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=tilburg+weer&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm onze thermo ding staat in de schuur
misschien dat dat het is
maar goed, nog steeds koud, slaap lekker allen
Truste!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef styliste het volgende:
ik ga ook slapen. Truste!
Ah men mijn vriend wou dat kijken maar ik niet.. jammer, heb ik dat gemist. Achjaa.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef Ace1 het volgende:
Kan je terugkijken op Uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ah men mijn vriend wou dat kijken maar ik niet.. jammer, heb ik dat gemist. Achjaa.
Ik ken dat welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Mwuh ik ga m'n bed maar 's in. Heb morgen een afspraak om 9u in een dorp dat onbereikbaar is met het OV (kunnen jullie je vast niet voorstellen.. maar ja, het bestaat nog: dorpen zonder busverbinding!). En ik krijg waarschijnlijk "mijn" auto niet mee dus dat word afbellen en een rekening krijgen.
Kortom: alsnog vroeg opstaan om af te bellen.
Truste.
ik ga eten en drinken, en dan naar bredaquote:Op woensdag 7 januari 2009 06:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken dat wel
Ik woon ook in een dorp met een busverbinding 1x in het uur. Sluit niet aan de op de treinen, dus je moet altijd een uur eerder weg
Zooo ik ga eten, drinken, tanden poetsen en naar Tilburg
Ik heb zondag geschaatst op de vijver bij station west.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef styliste het volgende:
Wie heeft er al geschaatst in het kromhoutpark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |