Zag ik niet in het vorige topic en ik ben helaas niet paranormaal begaafdquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:07 schreef MouzurX het volgende:
Lijstje met users die in leiden wonen?
Dribbel_ en Autoreply wonen trouwens allebei in Delft, dacht ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Hukkie het volgende:
Nav het vorige topic een lijstje met vermeende leidenaren:
Goover
georgeous88
MissyMirjaM
ChRoNiC
RayMania
Jas_Verstoppen
Dribbel_
Autoreply
Morwen
Rieleks
Bloodhound
Hoi_Piepeloi
Ringhio
belsen
Kontiki
Pirata
Skya
RichCalibier
Omkron
Correct me if i'm wrong. Best wel veel users uit leiden ook.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:18 schreef Goover het volgende:
Hallo Leijenare!
Zelf speel ik geen piano of enig ander toetsinstrument, maar mijn vriendin wel! Alleen heeft ze "op kot" geen piano en is ze maar af en toen een weekendje bij haar ouders (met piano).
Nu wil ik haar verassen met een pianoboek en een oefenruimte. Dat pianoboek moet wel lukken, ik weet wat ze leuk vind. Alleen kan ik dus nergens (in Leiden) een oefenruimte met piano vinden! Heeft iemand hier nog tips voor mij?
Dus: Weet iemand een oefenruimte in Leiden? (of naaste omgeving)
Reactie van het LAK gehad:quote:Op woensdag 26 november 2008 11:30 schreef Goover het volgende:
Ik denk dat ik het LAK en de muziekschool maar moet gaan bellen, op mail reageren ze iig niet binnen een dag...
Voor de mensen die nu pas aansluiten:
[..]
Ook de muziekschool maar even opgetelefoneerdquote:Met een pianopas kun je gebruik maken van een van de twee oefenstudio's in het LAK.
Er staat een piano in iedere studio. De kaart kost 75 euro en voor studenten 60 euro.
Deze kaart is een jaar geldig. In een folder die je bij het LAKtheater kunt afhalen staan
de voorwaarden voor het gebruik van de studio's.
Overdag ma.t/m vr. tussen 14.00-16.30 uur kun je aan de balie van het LAK een kaart kopen.
Da's CORPUS. En meldt zich tevens ook als inwoner van Leiden. Woon er sinds augustus 2007.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:08 schreef Zapato het volgende:
TVP, add me to the list. Heb mn hele leven in Leiden gewoond en woon nu bij dat nieuwe museum langs de A44 bij het Transferium. Dat verbouwde asielzoekerscentrum zeg maar. Is officieel in Oegstgeest wel, maar ik vind dak wel genoeg leiden credits heb.
Ik sta bovenaanquote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Hukkie het volgende:
Lijst update (van Leiden e.o. deze keer)
Goover
georgeous88
MissyMirjaM
ChRoNiC
RayMania
Jas_Verstoppen
Dribbel_ ??
Autoreply ??
Morwen
Rieleks
Bloodhound
Hoi_Piepeloi
Ringhio
belsen
Kontiki
Pirata
Skya
RichCalibier
Omkron
RSie
Scorpie
Tha_Bartman
Zapato
SebasFM
Koentj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop