Jeuwwww verder weg van werk gaan wonen? Waar woon je nu dan alsk vragen mag.quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Leiden, maar werk er nog wel. Dus lekker 2 vrije dagen.
Maar kan niet zeggen dat ik al het gedoe erom heen mis.
Hazerswoude-Dorp.quote:Op maandag 11 november 2024 21:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jeuwwww verder weg van werk gaan wonen? Waar woon je nu dan alsk vragen mag.
Stukje verderop.quote:
Ja, iedere dag 12,5 km heen, en 12,5 km terug fietsen. Aardige workout.quote:
Geen opgevoerde fatbike ter beschikking?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, iedere dag 12,5 km heen, en 12,5 km terug fietsen. Aardige workout.
Gewone e-bike. Niet super zwaar, maar mijn benen zijn aardig gespierd geworden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen opgevoerde fatbike ter beschikking?
Ben echt dood gegooid met mail van ze hierover.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:00 schreef Evangelion het volgende:
450 jaar uni Leiden, echt fantastisch
Benieuwd of er nog meer plekken zijn hier waar hier risico op is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:59 schreef svann het volgende:
Deel oever Valkenburgse meer (zandwinput) ingestort.
Vrees voor dijkdoorbraak bij Valkenburgse Meer:
'Het is het worst case scenario' https://www.omroepwest.nl(...)-worst-case-scenario
Je hebt natuurlijk de Klinkenbergerplas in Oegstgeest, metertje of veertig diep. (Naast Haaswijk.)quote:Op woensdag 2 april 2025 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benieuwd of er nog meer plekken zijn hier waar hier risico op is.
SPOILER: plattegrond - waar is wat te zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door svann op 12-07-2025 05:17:55 ]
Waarom mocht jij daarin? VIP behandeling?quote:Op zondag 13 juli 2025 19:07 schreef svann het volgende:
Mooi weer, lekkere wandeling, was leuk.
Ik had de mazzel dat ik naar de oude kerker van het Gravensteen (aan het Pieterskerkplein) mocht afdalen.
Je kreeg een peutlamp mee, want direkt licht (of stroom) was daar niet. Brr, moest je niet terecht komen.
Op de begane grond wat modernere cellen met een klein raampje, waar sommige gevangenen verklaarden onschuldig te zijn.
Mij werd gevraagd of ik een schemerig stenen trappetje af wilde gaan, buitenkansje!quote:Op zondag 13 juli 2025 19:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom mocht jij daarin? VIP behandeling?
Ja leuk! Had ik ook wel willen zien! Maar goed, misschien volgend jaar met Monumentendag of weer met de Rrembrandtdagen...quote:Op zondag 13 juli 2025 20:00 schreef svann het volgende:
[..]
Mij werd gevraagd of ik een schemerig stenen trappetje af wilde gaan, buitenkansje!
Vooral dat ik er ook weer uit mocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |