Zag ik niet in het vorige topic en ik ben helaas niet paranormaal begaafdquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:07 schreef MouzurX het volgende:
Lijstje met users die in leiden wonen?
Dribbel_ en Autoreply wonen trouwens allebei in Delft, dacht ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Hukkie het volgende:
Nav het vorige topic een lijstje met vermeende leidenaren:
Goover
georgeous88
MissyMirjaM
ChRoNiC
RayMania
Jas_Verstoppen
Dribbel_
Autoreply
Morwen
Rieleks
Bloodhound
Hoi_Piepeloi
Ringhio
belsen
Kontiki
Pirata
Skya
RichCalibier
Omkron
Correct me if i'm wrong. Best wel veel users uit leiden ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:18 schreef Goover het volgende:
Hallo Leijenare!
Zelf speel ik geen piano of enig ander toetsinstrument, maar mijn vriendin wel! Alleen heeft ze "op kot" geen piano en is ze maar af en toen een weekendje bij haar ouders (met piano).
Nu wil ik haar verassen met een pianoboek en een oefenruimte. Dat pianoboek moet wel lukken, ik weet wat ze leuk vind. Alleen kan ik dus nergens (in Leiden) een oefenruimte met piano vinden! Heeft iemand hier nog tips voor mij?
Dus: Weet iemand een oefenruimte in Leiden? (of naaste omgeving)
Reactie van het LAK gehad:quote:Op woensdag 26 november 2008 11:30 schreef Goover het volgende:
Ik denk dat ik het LAK en de muziekschool maar moet gaan bellen, op mail reageren ze iig niet binnen een dag...
Voor de mensen die nu pas aansluiten:
[..]
Ook de muziekschool maar even opgetelefoneerdquote:Met een pianopas kun je gebruik maken van een van de twee oefenstudio's in het LAK.
Er staat een piano in iedere studio. De kaart kost 75 euro en voor studenten 60 euro.
Deze kaart is een jaar geldig. In een folder die je bij het LAKtheater kunt afhalen staan
de voorwaarden voor het gebruik van de studio's.
Overdag ma.t/m vr. tussen 14.00-16.30 uur kun je aan de balie van het LAK een kaart kopen.
Da's CORPUS. En meldt zich tevens ook als inwoner van Leiden. Woon er sinds augustus 2007.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 04:08 schreef Zapato het volgende:
TVP, add me to the list. Heb mn hele leven in Leiden gewoond en woon nu bij dat nieuwe museum langs de A44 bij het Transferium. Dat verbouwde asielzoekerscentrum zeg maar. Is officieel in Oegstgeest wel, maar ik vind dak wel genoeg leiden credits heb.
Ik sta bovenaanquote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Hukkie het volgende:
Lijst update (van Leiden e.o. deze keer)
Goover
georgeous88
MissyMirjaM
ChRoNiC
RayMania
Jas_Verstoppen
Dribbel_ ??
Autoreply ??
Morwen
Rieleks
Bloodhound
Hoi_Piepeloi
Ringhio
belsen
Kontiki
Pirata
Skya
RichCalibier
Omkron
RSie
Scorpie
Tha_Bartman
Zapato
SebasFM
Koentj
Want?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:28 schreef Juvenalis het volgende:
Ongelofelijke kutstad
Waar kom je vandaan dan en welke steden zijn dan zoveel leuker?quote:
je kan toch zeggen van Leiden wat je wilt, maar karakter heeft het wel.quote:
http://www.robs-tattoo.nl/ned/index2.htmlquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Weet iemand een goede piercingzaak in Leiden? Heb er zelf sowieso nooit een gezien, maar ik wil ook dat de zaak werkt volgens de GGD richtlijnen en de prijzen niet al te hoog liggen.
Als iemand wat weet hoor ik het graag!
Heel toevallig had ik die net een email gestuurdquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
http://www.robs-tattoo.nl/ned/index2.html
Relaxte shop, relaxte vent. Loop anders even binnen voor een babbeltje en dan kan je misschien een afspraak maken. Wat voor piercing wil je?
Toevallig ja, mijn ex heeft bij Rob een navelpiercing laten zetten, prima gedaan, goede nazorg enzo. Heb ook een set tattoo ontwerpen aan hem verkocht, beetje in gesprek geraakt, fijne vent is dat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Heel toevallig had ik die net een email gestuurd.
En ik wil een intiem + conch/industrial (ben ik nog niet helemaal uit)
En intiem kan nog weleens flink prijzig zijn120 euro in Noordwijk
50 euro in Almere (en ook veeeel betere zaak).
Maar!Almere is een teringeind weg, dus vroeg me af of er in Leiden niet ook zo'n tof zaakje zat, waar je voor niet te veel geld wel het beste krijgt
Gaat mij allereerst om gewoon de hygiene in de zaak, dan om of er een vrouwelijke piercer aanwezig is, de nazorg kan me niet veel schelen moet ik zeggen (gewoon zoutoplossingquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Toevallig ja, mijn ex heeft bij Rob een navelpiercing laten zetten, prima gedaan, goede nazorg enzo. Heb ook een set tattoo ontwerpen aan hem verkocht, beetje in gesprek geraakt, fijne vent is dat.
Verder weet ik natuurlijk niet hoe hij intiem is
Loop naar de VVVquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef DeHovenier het volgende:
Morgenmiddag ga ik naar het LUMC en daarna wil ik iets in de stad doen. Iemand ideeen?
Ik weet zelf niet goed wat ik wil doen, ik ben in m'n eentje.
Ik kan natuurlijk naar een museum of in de binnenstad rondlopen, maar als jullie ook ideeen hebben....
Bij woonzicht is de wachttijd eindeloos, maar inschrijven kan nooit kwaat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallo Leidenaren,
ik krijg waarschijnlijk binnen enkele weken een baan in Alphen aan de Rijn, schrijf er nu al een master thesis (3 dagen in de week) en dan reis ik vanuit R'dam op een neer (heb daar een studentenkamer). Beetje ver dus. Nu op zoek naar woonruimte in Leiden (appartement huren), iemand nuttige tips? Woonzicht regelt sociale huurwoningen, hoe lang is de wachtlijst als volledige nieuwkomer? Alternatieven?
Heb dus paar dagen geleden van die gele zakken opgehaald bij de Game Mania (had ik meteen een excuus om een game te halen). Maar hij is nog niet vol, dus staat ie natuurlijk ook nog niet buiten...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:25 schreef RSie het volgende:
eindelijk oplossing voor meeuwenprobleem???
Bij ons ligt de straat elke keer weer van voor tot achter vol met huisvuil op de dagen dat het vuil buiten gezet moet worden. mijn auto wordt ondergescheten en dat geschreeuw van die krengen wordt je ook doodmoe van!
Ben benieuwd of dit werkt, maar ik vermoed van niet! en zeker niet omdat je de vuilniszakken zelf moet ophalen. (als ze die dingen nou gewoon rondbrengen in brievenbussen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |