Want?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:28 schreef Juvenalis het volgende:
Ongelofelijke kutstad
Waar kom je vandaan dan en welke steden zijn dan zoveel leuker?quote:
je kan toch zeggen van Leiden wat je wilt, maar karakter heeft het wel.quote:
http://www.robs-tattoo.nl/ned/index2.htmlquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Weet iemand een goede piercingzaak in Leiden? Heb er zelf sowieso nooit een gezien, maar ik wil ook dat de zaak werkt volgens de GGD richtlijnen en de prijzen niet al te hoog liggen.
Als iemand wat weet hoor ik het graag!
Heel toevallig had ik die net een email gestuurdquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
http://www.robs-tattoo.nl/ned/index2.html
Relaxte shop, relaxte vent. Loop anders even binnen voor een babbeltje en dan kan je misschien een afspraak maken. Wat voor piercing wil je?
Toevallig ja, mijn ex heeft bij Rob een navelpiercing laten zetten, prima gedaan, goede nazorg enzo. Heb ook een set tattoo ontwerpen aan hem verkocht, beetje in gesprek geraakt, fijne vent is dat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Heel toevallig had ik die net een email gestuurd.
En ik wil een intiem + conch/industrial (ben ik nog niet helemaal uit)
En intiem kan nog weleens flink prijzig zijn120 euro in Noordwijk
50 euro in Almere (en ook veeeel betere zaak).
Maar!Almere is een teringeind weg, dus vroeg me af of er in Leiden niet ook zo'n tof zaakje zat, waar je voor niet te veel geld wel het beste krijgt
Gaat mij allereerst om gewoon de hygiene in de zaak, dan om of er een vrouwelijke piercer aanwezig is, de nazorg kan me niet veel schelen moet ik zeggen (gewoon zoutoplossingquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Toevallig ja, mijn ex heeft bij Rob een navelpiercing laten zetten, prima gedaan, goede nazorg enzo. Heb ook een set tattoo ontwerpen aan hem verkocht, beetje in gesprek geraakt, fijne vent is dat.
Verder weet ik natuurlijk niet hoe hij intiem is
Loop naar de VVVquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef DeHovenier het volgende:
Morgenmiddag ga ik naar het LUMC en daarna wil ik iets in de stad doen. Iemand ideeen?
Ik weet zelf niet goed wat ik wil doen, ik ben in m'n eentje.
Ik kan natuurlijk naar een museum of in de binnenstad rondlopen, maar als jullie ook ideeen hebben....
Bij woonzicht is de wachttijd eindeloos, maar inschrijven kan nooit kwaat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallo Leidenaren,
ik krijg waarschijnlijk binnen enkele weken een baan in Alphen aan de Rijn, schrijf er nu al een master thesis (3 dagen in de week) en dan reis ik vanuit R'dam op een neer (heb daar een studentenkamer). Beetje ver dus. Nu op zoek naar woonruimte in Leiden (appartement huren), iemand nuttige tips? Woonzicht regelt sociale huurwoningen, hoe lang is de wachtlijst als volledige nieuwkomer? Alternatieven?
Heb dus paar dagen geleden van die gele zakken opgehaald bij de Game Mania (had ik meteen een excuus om een game te halen). Maar hij is nog niet vol, dus staat ie natuurlijk ook nog niet buiten...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:25 schreef RSie het volgende:
eindelijk oplossing voor meeuwenprobleem???
Bij ons ligt de straat elke keer weer van voor tot achter vol met huisvuil op de dagen dat het vuil buiten gezet moet worden. mijn auto wordt ondergescheten en dat geschreeuw van die krengen wordt je ook doodmoe van!
Ben benieuwd of dit werkt, maar ik vermoed van niet! en zeker niet omdat je de vuilniszakken zelf moet ophalen. (als ze die dingen nou gewoon rondbrengen in brievenbussen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |