abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 11:24:47 #26
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_64844552
Hoi Medeleienaren

Weet iemand of er ergens in de stad goed schaatsijs ligt? De Morssingel bij mij om de hoek ligt in iederr geval nog helemaal open en ik wilde van het weekend net proberen of ik het nog steeds niet kan
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:23:12 #27
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_64846794
de grachten in het centrum lagen vanochtend ook nog open.
denk dat je leiden uit moet om een goede schaatsplek te kunnen vinden.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:58:21 #28
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_64868383
Denk dat je sowiezo beter een openbare ijsbaan kan opzoeken, want als er ijs ligt dan ligt er een laag sneeuw op. Dan is de kans dat je het nog steeds niet kan weer een stukje groter.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:21:53 #29
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_64890399
Ga morgen zelf schaatsen ergens in Voorschoten, ben benieuwd of ik het nog kan .
DeviantArt
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:24:52 #30
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_64890518
* Jojogirl woont ook in Leiden
pi_64890643
Ongelofelijke kutstad
ik hou van holland. jij?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:34:58 #32
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_64890844
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:28 schreef Juvenalis het volgende:
Ongelofelijke kutstad
Want?
DeviantArt
pi_64891354
Jeetje! Lang niet in Leiden geweest zeg vanmiddag weer voor het eerst sinds maanden!
Was vergeten dat de Invito zo'n teringeind lopen was vooral in de kou!
pi_64911992
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Want?
Weinig karakter. Tegenvaller.
ik hou van holland. jij?
pi_64912026
hallo!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 11 januari 2009 @ 18:15:56 #36
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_64921565
Hoi

Vandaag niet een keer gevallen, terwijl ik op 30 jaar oude ijshockey schaatsen toch wel moeite had om mn evenwicht te bewaren.
DeviantArt
pi_64937917
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:31 schreef Juvenalis het volgende:

[..]

Waar kom je vandaan dan en welke steden zijn dan zoveel leuker?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 12 januari 2009 @ 09:52:32 #38
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_64940272
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:31 schreef Juvenalis het volgende:

[..]

je kan toch zeggen van Leiden wat je wilt, maar karakter heeft het wel.
Ik weet niet welke delen van Leiden je geweest bent, maar zeker in de omgeving van het stadhuis en de burcht zijn toch behoorlijk wat karakteristieke plekken. (eigenlijk is het gehele centrum behoorlijk karakteristiek).
maar ja,.. als je bijv. alleen bij de stevenshof geweest bent dan valt er idd weinig te zien.

als je nou had gezegd dat er geen ruk te beleven is dan had ik je wel gelijk moeten geven.
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2009 @ 22:44:48 #39
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_65010091
Net stroomstoring gehad in de Transvaalbuurt, van 21:10 tot 22:00.

Sfeerplaatje vanuit een donkere Paul Krugerstraat naar het verlichte LUMC:

Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_65040672
Weet iemand een goede piercingzaak in Leiden? Heb er zelf sowieso nooit een gezien, maar ik wil ook dat de zaak werkt volgens de GGD richtlijnen en de prijzen niet al te hoog liggen.
Als iemand wat weet hoor ik het graag !
pi_65044504
Morgenmiddag ga ik naar het LUMC en daarna wil ik iets in de stad doen. Iemand ideeen?
Ik weet zelf niet goed wat ik wil doen, ik ben in m'n eentje.

Ik kan natuurlijk naar een museum of in de binnenstad rondlopen, maar als jullie ook ideeen hebben....
Children of the night. What music they make.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:18:22 #42
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_65047287
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Weet iemand een goede piercingzaak in Leiden? Heb er zelf sowieso nooit een gezien, maar ik wil ook dat de zaak werkt volgens de GGD richtlijnen en de prijzen niet al te hoog liggen.
Als iemand wat weet hoor ik het graag !
http://www.robs-tattoo.nl/ned/index2.html
Relaxte shop, relaxte vent. Loop anders even binnen voor een babbeltje en dan kan je misschien een afspraak maken. Wat voor piercing wil je?
DeviantArt
pi_65047680
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Hukkie het volgende:

[..]

http://www.robs-tattoo.nl/ned/index2.html
Relaxte shop, relaxte vent. Loop anders even binnen voor een babbeltje en dan kan je misschien een afspraak maken. Wat voor piercing wil je?
Heel toevallig had ik die net een email gestuurd .
En ik wil een intiem + conch/industrial (ben ik nog niet helemaal uit)
En intiem kan nog weleens flink prijzig zijn 120 euro in Noordwijk 50 euro in Almere (en ook veeeel betere zaak).
Maar! Almere is een teringeind weg, dus vroeg me af of er in Leiden niet ook zo'n tof zaakje zat, waar je voor niet te veel geld wel het beste krijgt
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:38:58 #44
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_65056124
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Heel toevallig had ik die net een email gestuurd .
En ik wil een intiem + conch/industrial (ben ik nog niet helemaal uit)
En intiem kan nog weleens flink prijzig zijn 120 euro in Noordwijk 50 euro in Almere (en ook veeeel betere zaak).
Maar! Almere is een teringeind weg, dus vroeg me af of er in Leiden niet ook zo'n tof zaakje zat, waar je voor niet te veel geld wel het beste krijgt
Toevallig ja, mijn ex heeft bij Rob een navelpiercing laten zetten, prima gedaan, goede nazorg enzo. Heb ook een set tattoo ontwerpen aan hem verkocht, beetje in gesprek geraakt, fijne vent is dat.

Verder weet ik natuurlijk niet hoe hij intiem is

Conch kan wel mooi zijn ja.
DeviantArt
pi_65056161
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Toevallig ja, mijn ex heeft bij Rob een navelpiercing laten zetten, prima gedaan, goede nazorg enzo. Heb ook een set tattoo ontwerpen aan hem verkocht, beetje in gesprek geraakt, fijne vent is dat.

Verder weet ik natuurlijk niet hoe hij intiem is
Gaat mij allereerst om gewoon de hygiene in de zaak, dan om of er een vrouwelijke piercer aanwezig is, de nazorg kan me niet veel schelen moet ik zeggen (gewoon zoutoplossing ) en de prijzen!
pi_65059424
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef DeHovenier het volgende:
Morgenmiddag ga ik naar het LUMC en daarna wil ik iets in de stad doen. Iemand ideeen?
Ik weet zelf niet goed wat ik wil doen, ik ben in m'n eentje.

Ik kan natuurlijk naar een museum of in de binnenstad rondlopen, maar als jullie ook ideeen hebben....
Loop naar de VVV

Stationswg 2 d
2312 AV Leiden
0900 2222333

En zoek wat leuks uit

Veel muzea, winkels en wat bezienswaardigheden.
pi_65071036
Hallo Leidenaren ,

ik krijg waarschijnlijk binnen enkele weken een baan in Alphen aan de Rijn, schrijf er nu al een master thesis (3 dagen in de week) en dan reis ik vanuit R'dam op een neer (heb daar een studentenkamer). Beetje ver dus. Nu op zoek naar woonruimte in Leiden (appartement huren), iemand nuttige tips ? Woonzicht regelt sociale huurwoningen, hoe lang is de wachtlijst als volledige nieuwkomer? Alternatieven?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_65071235
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallo Leidenaren ,

ik krijg waarschijnlijk binnen enkele weken een baan in Alphen aan de Rijn, schrijf er nu al een master thesis (3 dagen in de week) en dan reis ik vanuit R'dam op een neer (heb daar een studentenkamer). Beetje ver dus. Nu op zoek naar woonruimte in Leiden (appartement huren), iemand nuttige tips ? Woonzicht regelt sociale huurwoningen, hoe lang is de wachtlijst als volledige nieuwkomer? Alternatieven?
Bij woonzicht is de wachttijd eindeloos, maar inschrijven kan nooit kwaat.

Anders in het particulier net zoeken of kamernet.nl ofzo, succes!
pi_65071349
Hmm . Kamernet zijn vaak studentenkamers met gedeelde badkamer e.d., wil nu eigenlijk wat voor mezelf .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_65073912
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:25 schreef RSie het volgende:
eindelijk oplossing voor meeuwenprobleem???

Bij ons ligt de straat elke keer weer van voor tot achter vol met huisvuil op de dagen dat het vuil buiten gezet moet worden. mijn auto wordt ondergescheten en dat geschreeuw van die krengen wordt je ook doodmoe van!

Ben benieuwd of dit werkt, maar ik vermoed van niet! en zeker niet omdat je de vuilniszakken zelf moet ophalen. (als ze die dingen nou gewoon rondbrengen in brievenbussen)
Heb dus paar dagen geleden van die gele zakken opgehaald bij de Game Mania (had ik meteen een excuus om een game te halen). Maar hij is nog niet vol, dus staat ie natuurlijk ook nog niet buiten...

ik heb het echt helemaal gehad met die meeuwen. Struikel over afgekloven kippenboutjes van de buren omdat die beesten weer eens een zak verscheurd hebben.... misschien buren ook maar gele zak geven

en straks zegt de gemeente dat er alleen maar huisvuil buiten mag staan als het in een gele zak zit....en dan worden die zakken natuurlijk superduur...
Float like a butterfly, sting like a bee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')