Maargoed dat dit het DH topic is. In Rdam hadden ze "Geen woorden maar daden" gezongenquote:Op maandag 28 december 2009 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja weet ik hoe je dat enigzins 'beschaaft' op het net pleurt hahahaha Gewoon 'echte' seks,...dus geen voorspel, massages etc meegerekend ,.....mijn skillzzzzz zijn goed !!!
Ik wilde het net zeggen. Wat een botte horkquote:Op maandag 28 december 2009 11:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hey ik mocht het openen lamlul!
quote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid is gedaald naar -15.
Misschien kan je me voor een gratis massage met kleding en zonder op en neer sex wel weer overhalen naar een stabiele 0.
Heb ik de spelregels over t hoofd gezien ?quote:Op maandag 28 december 2009 11:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hey ik mocht het openen lamlul!
De sluiter opent enzoooooo DUHHHHquote:Op maandag 28 december 2009 11:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Heb ik de spelregels over t hoofd gezien ?
We hebben het hier best zwaar ja, met een 50/50 bezettingquote:Op maandag 28 december 2009 11:44 schreef SolidasRock het volgende:
Wat zijn de vrouwen vandaag toch veeleisend
Da's toch andersquote:Op maandag 28 december 2009 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Melanie, open een nieuwe dandan kan deze op slot
Euh dat was al eerder joh.quote:Op maandag 28 december 2009 11:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn goede naam helemaal naar de pinda's in 2 uur tijd........boehoe.
Jaja, heb ik onthoudenquote:Op maandag 28 december 2009 11:49 schreef Lovechild het volgende:
Atreidez; heldmijn allereerste pm voor een nieuw topic!
Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen........de man van het uitgebreide voorspel en genieten wordt nu beticht van slechte sex.....dat is geen Hubba Hubba meer......quote:
Jij bent echt goed in je eigen graf gravenquote:Op maandag 28 december 2009 11:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jaja, heb ik onthoudenOp zeker dat Mel dat niet gedaan zou hebben!
quote:Op maandag 28 december 2009 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Melanie, open een nieuwe dandan kan deze op slot
Wat een onzin zeg, dit topic is eerder geopend, dus deze blijft open.quote:Op maandag 28 december 2009 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Illegale topicstarter![]()
Den Haag [#100] We jubileumen verder! terechte topicstarter![]()
Gastslotje
Beetje humor kan geen kwaad.......quote:Op maandag 28 december 2009 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin zeg, dit topic is eerder geopend, dus deze blijft open.
Gastslot is derhalve niet gewenst a_a.
Precies!quote:Op maandag 28 december 2009 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets triester dan een mislukte zelfmoordpoging
Jezus Mistiquequote:Op maandag 28 december 2009 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin zeg, dit topic is eerder geopend, dus deze blijft open.
Gastslot is derhalve niet gewenst a_a.
Humor is prima, maar daar hoeft a_a zn knoppen niet voor te misbruiken in andermans forumquote:Op maandag 28 december 2009 12:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Beetje humor kan geen kwaad.......
Van je eigen vertrouwde liefste ja, maar toch niet van je minnaar?quote:Op maandag 28 december 2009 12:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
trouwens een kusje op het voorhoofd is wel tres schattig!
quote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Humor is prima, maar daar hoeft a_a zn knoppen niet voor te misbruiken in andermans forum.
Zijn knop misbruiken.....past wel in de huidige discussiequote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Humor is prima, maar daar hoeft a_a zn knoppen niet voor te misbruiken in andermans forum.
Het is nog verwarender want de vrouwelijke mod neemt het op voor de man en de man voor de vrouwquote:Op maandag 28 december 2009 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
Ehm? Dit is best verwarrend zo. Maar het is wel duidelijk oorlog tussen de vrouwen en mannen, op user en mod nivo
dus dan mag mijn topic open he!!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
maar hier zijn de vrouwen de baas
Jij hebt punten gescoord in dit topic (nou ja, het den haag topic in z'n algemeen dan he, want het was eigenlijk in het andere jubileumtopic dat je punten gescoord hebtquote:Op maandag 28 december 2009 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als ze het wel deed heeft ze het niet verdiend en moeten we haar met rieken en brandende fakkels de stad uitjagenquote:Op maandag 28 december 2009 12:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik vind Misstique stom ,ze woont niet eens in den haag!!!!!!! (denk ik)
Eigenlijk zijn ze overal dat, is ook weer zo een ongeschreven regelquote:Op maandag 28 december 2009 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil je nu met me naar bed?quote:Op maandag 28 december 2009 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als ze het wel deed heeft ze het niet verdiend en moeten we haar met rieken en brandende fakkels de stad uitjagen
En dan kronen we de admiraal tot koning
Dat wilde ik sowieso alquote:Op maandag 28 december 2009 12:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wil je nu met me naar bed?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt punten gescoord in dit topic (nou ja, het den haag topic in z'n algemeen dan he, want het was eigenlijk in het andere jubileumtopic dat je punten gescoord hebt)
Eigenlijk wel maar we moeten soms wel wat tegengas geven om te laten lijken alsof we ook een inbreng hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze overal dat, is ook weer zo een ongeschreven regel
Wij gaan het doen en jij mag erover dromenquote:Op maandag 28 december 2009 12:27 schreef SolidasRock het volgende:
Lesbische sex![]()
![]()
Dit topic word met de minuut beter![]()
Mag ik filmen?quote:Op maandag 28 december 2009 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan het doen en jij mag erover dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |