Dat kunnen ze leuk oproepen maar bij de eerste sneeuwval was hier meteen alle zout op.quote:
Ligt het aan mij of is Steenbergen de enige gemeente die het goed doet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is een typische Hoogerheidense redenering..
Ohh het is een stad toch?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:16 schreef teknomist het volgende:
Bergen op Zoom is gewoon een buitenwijk van de agglomeratie Halsteren.
We halen jullie nog wel in.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Net als dat we ook groter zijn dan Tholen
Halsteren is toch dat zijstraatje in het noorden van Bergen, waar toevallig een blauw bord aan het begin staatquote:
Dit durfde je in zijn Halsterentopic niet te posten he.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Halsteren is toch dat zijstraatje in het noorden van Bergen, waar toevallig een blauw bord aan het begin staat?
Tssk hij zal wel in Lepelstraat wonenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit durfde je in zijn Halsterentopic niet te posten he..
Overigens ga ik het van de week proberen met de gemeente Woensdrecht..
Nee, Roosendaal. Maar dat topic is al helemaal gefaaldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Tssk hij zal wel in Lepelstraat wonen![]()
Geen wonderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee, Roosendaal. Maar dat topic is al helemaal gefaald
Heb je het tegen het nieuwe topic Woensdrecht?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:02 schreef teknomist het volgende:
Wat is dit voor herindeling? Jullie horen gewoon bij Bergen op Zoom!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef teknomist het volgende:
Heimolen #1 - Met vervelende verkeersdrempels
Ja en tegen Halsteren!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Heb je het tegen het nieuwe topic Woensdrecht?
Klopt! Onder leiding van BAAS Ton Linssenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Woensdrecht is dan nog een eigen gemeente, maar dat annexeren we wel de komende decennia.
Dan wordt de nieuwe naam van BoZ Woensdrecht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Woensdrecht is dan nog een eigen gemeente, maar dat annexeren we wel de komende decennia.
Ja? En hoe verloopt de bouw van uw topic?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan wordt de nieuwe naam van BoZ Woensdrecht..
Toch ben ik voor Eiffeltowers.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:09 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
West-Brabant Giants - Eiffeltowers Den Bosch
96-68
Ik geloof je nietquote:
Wij hadden hier ook net een dipje. Het ging uit en meteen weer aan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef teknomist het volgende:
Zijn er mensen die last hebben van een stroomstoring? Ik heb nergens last van hier, wel is heel even (10ms ofzo) de stroom uitgegaan. Ik ontvang wel berichten dat er een grote stoomstoring is...
Ben druk geweest met andere dingen.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja? En hoe verloopt de bouw van uw topic?
Nu nog personeelsveiligheid.quote:Van harte welkom op de website van Lievensberg ziekenhuis. Het jaar 2010 staat in het teken van “patiëntveiligheid”. Uw veiligheid is onze zorg!
Marrokanen? ''We''? Geen sprake van. Heb ik niks mee te makenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:16 schreef teknomist het volgende:
Familie dwingt artsen tot reanimeren dode moeder
We zijn wel weer lekker in het nieuws.
Tegenover de stoelemat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Dzjenn. het volgende:
Morgen mag ik weer naar de ortho in BoZ.
Mijn Halla-topic loopt anders aardig goed hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben druk geweest met andere dingen.
Dat komt er nog. Hoewel het wrs. niet nodig is als ik zie hoe weinig het BoZtopic bezocht wordt.
Dan was er misschien een beetje meer leven geweestquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Ireyon het volgende:
Is het niet beter om gewoon een West-Brabant topic te maken.. Als je kijkt hoe populair de Bergen op Zoom / Halsteren / Roosendaal topics zijn..
Hier (Heerle) ging ook alleen even het licht aan & uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef teknomist het volgende:
Zijn er mensen die last hebben van een stroomstoring? Ik heb nergens last van hier, wel is heel even (10ms ofzo) de stroom uitgegaan. Ik ontvang wel berichten dat er een grote stoomstoring is...
Bergen op Zoom en Roosendaal in één topic?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Ireyon het volgende:
Is het niet beter om gewoon een West-Brabant topic te maken.. Als je kijkt hoe populair de Bergen op Zoom / Halsteren / Roosendaal topics zijn..
Rellen tellen ook mee als postsquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef Noodly het volgende:
[..]
Bergen op Zoom en Roosendaal in één topic?
Dit is toch internet, dan maakt het me niet zoveel uit dat al die Bergenaren lelijk zijn en stinkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef Noodly het volgende:
[..]
Bergen op Zoom en Roosendaal in één topic?
Gewoon heel West-Brabant in één topic behalve Roosendaal...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rellen tellen ook mee als posts
Origineel en erg gegrondquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit is toch internet, dan maakt het me niet zoveel uit dat al die Bergenaren lelijk zijn en stinken
Al kwamen al m'n vriendinnetjes tot nu toe wel uit Bergen of Halsteren..![]()
Officieel val ik ook onder R'daalquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Gewoon heel West-Brabant in één topic behalve Roosendaal...
Ja, dat is echt heel erg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef Ireyon het volgende:
Roosendaal - The City That Never Sleeps
In 3 jaar tijd nog niet 1 pagina vol
Haha ze kunnen er beter ''The City that never lives'' van maken.. En de afbeeldingen falen ook nog..quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef Ireyon het volgende:
Historisch gezien heeft Heerle altijd onder Bergen op Zoom gevallen. Niet alleen binnen het Markiezaat want daar viel Roosendaal ook onder, maar parochiaal gezienquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Officieel val ik ook onder R'daal
Oke.. Dat heb ik nooit geweten. Qua "dialect" passen we wel beter onder R'daalquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Historisch gezien heeft Heerle altijd onder Bergen op Zoom gevallen. Niet alleen binnen het Markiezaat want daar viel Roosendaal ook onder, maar parochiaal gezien
Klopt. Nu is Heerle/Wouw meer een onderdeel van het dialect wat er ook gesproken wordt in bijvoorbeeld Rucphen/Zundert en Gastel, en dus ook Roosendaal. Ik zou mijn dorp niet zo graag verbinden aan die stad iigquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Dat heb ik nooit geweten. Qua "dialect" passen we wel beter onder R'daal
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo'n fan ben van het (plat) Bergs' accentquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Klopt. Nu is Heerle/Wouw meer een onderdeel van het dialect wat er ook gesproken wordt in bijvoorbeeld Rucphen/Zundert en Gastel, en dus ook Roosendaal. Ik zou mijn dorp niet zo graag verbinden aan die stad iig
Oké, ik was ook ontzettend blij dat hij eruit was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:51 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee, die andere! Ortho Govers. Eindelijk dat ding er eens uit laten halen.
Wist je dat Bergs gelijk is aan Antwerps provinciedialect wat door de Vlamingen verkozen is tot ''prettigst klinkend dialect van Vlaanderen?'' Nog boven het Limburgsquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo'n fan ben van het (plat) Bergs' accent![]()
Ik vind het verschrikkelijk en ik kan mij er ook dood aan ergerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wist je dat Bergs gelijk is aan Antwerps provinciedialect wat door de Vlamingen verkozen is tot ''prettigst klinkend dialect van Vlaanderen?'' Nog boven het Limburgs
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef Ireyon het volgende:
Daarom mijn voorstel voor een West-Brabant topic.. 'k Bedoel, wat zit er nou allemaal in dit topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Dan hoef ik aan Woensdrecht niet meer te beginnen hè?
Ik vind het een goed idee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Daarom mijn voorstel voor een West-Brabant topic.. 'k Bedoel, wat zit er nou allemaal in dit topic?
-> Halsteren
-> Woensdrecht
-> Èrel
-> Roosendaal
En een handjevol Bergenaren
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Dan hoef ik aan Woensdrecht niet meer te beginnen hè?
Smoesje om niet aan je Woensdrechtse OP te hoeven werkenquote:
Ja, tuurlijk. Ik kan niet tippen aan dat Halsterentopic.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
[..]
Smoesje om niet aan je Woensdrechtse OP te hoeven werken![]()
Ik stem tegen
Hoe weet ik zeker dat de West-Brabant issues niet gewoon doorgaat in Bergen op Zoom #5 ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Ik kan niet tippen aan dat Halsterentopic.
Dus de WestBrabantreeks daar mag jij weer de OP van maken.
Heb het aan Misstique gevraagd in FB. [FB]quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoe weet ik zeker dat de West-Brabant issues niet gewoon doorgaat in Bergen op Zoom #5 ?
Misschien moeten we langzaam al gaan afbouwen... Ik ben wel een tijdje bezig met een goede OP hoorquote:
Als ik kan helpen, zeg het maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Misschien moeten we langzaam al gaan afbouwen... Ik ben wel een tijdje bezig met een goede OP hoor
Ach, je kan hem toch geleidelijk aanpassen? Ik vind een Google Maps kaartje wel leuk trouwensquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Misschien moeten we langzaam al gaan afbouwen... Ik ben wel een tijdje bezig met een goede OP hoor
Dat kan welquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Tvp'tje als krab zijnde!:D
Zou je dat wel doen? De roosendaalers bij de bergenaren in één topic stoppen?
Ik vind het zaak onzinquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:29 schreef Hojdhopper het volgende:
Nouja, ik hoor wel eens dingen...(A)
Over een weekquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef Hojdhopper het volgende:
Joah dat wel, maar er zitten van die mensen tussen (ik niet). Vooral met vastenavend gaan ze raar doen. Wanneer beginnen de voorweekenden eigenlijk?
Met wij bedoel je de bergenaren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet het ook nietMaar wij gaan het gezellig houden
Dit vraag ik me eigenlijk ook af.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef Ireyon het volgende:
Waar komt die 'spanning' tussen BoZ en Rsd eigenlijk vandaan? Voor zover ik weet zijn de burgemeesters de beste maatjes?
Users op FOK! denk en hoop ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Met wij bedoel je de bergenaren?
Han Polman (Bergen) is geen echte... Hij komt uit Noord-Holland ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef Ireyon het volgende:
Waar komt die 'spanning' tussen BoZ en Rsd eigenlijk vandaan? Voor zover ik weet zijn de burgemeesters de beste maatjes?
Volgens mij ben ik de enige Halsternaar op FOK!quote:
Dan komt het vooral naar voren ja. Maar waar het vandaan komt, geen idee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit vraag ik me eigenlijk ook af.
Tussen de grote steden zijn het issues over voetbal maar dat zal niet zo zijn tussen BoZ en Rsd.
Carnaval misschien?.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Tvp'tje als krab zijnde!:D
Zou je dat wel doen? De roosendaalers bij de bergenaren in één topic stoppen?
Het is een soort van running gag denk ik. Ik ken geen Roosendalers die met Bergenaren of andersom op vuist zijn gegaan zoals supporters dat wel eens plegen te doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:11 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dan komt het vooral naar voren ja. Maar waar het vandaan komt, geen idee.
We kunnen wel een keer meeten, maar niet tijdens vastenavend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Zou misschien wel leuk zijn te meeten tijdens vastenavend?
Nee! ik ken nog iemand. Ik ben denk één van de weinige uit Heerle..quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige Halsternaar op FOK!
Okeuj, just fine!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer meeten, maar niet tijdens vastenavend.Dat is vaak vooral een chaos.
Èèèrel toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! ik ken nog iemand. Ik ben denk één van de weinige uit Heerle..
OlAquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! ik ken nog iemand. Ik ben denk één van de weinige uit Heerle..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |