Jaquote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hahah jij leest ook nog steeds mee
In deze versie van de OP staat hij alquote:Op zondag 17 januari 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
Ah mooi.
Chew, zou jij het schriptje onderin de OP kunnen zetten?
Anders kan een topicsluiter geen nieuwe OP maken.
Leg het even uit? Anders doe ik het straks foutquote:Op zondag 17 januari 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
Ah mooi.
Chew, zou jij het schriptje onderin de OP kunnen zetten?
Anders kan een topicsluiter geen nieuwe OP maken.
Gewoon een linkje naar de OP bij wiki. Ik heb die er al ingezet, maar ik ben vergeten om achteraan [/ sub] te zettenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Leg het even uit? Anders doe ik het straks fout
Je hebt het al gedaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Leg het even uit? Anders doe ik het straks fout
Oh, dat eerste had ik nog niet gezienquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef Ireyon het volgende:
Er staat nu zowel helemaal bovenaan als helemaal onderaan een linkje naar de OP
Nou, anderhalve dag om een topic vol te krijgen. Dat gaat rap
't Gaat echt rap.. nog niet op Invoeren geklikt of er staan weer 5 posts bij![]()
Zie het als een MSN-groepsgesprekquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef Ireyon het volgende:
Er staat nu zowel helemaal bovenaan als helemaal onderaan een linkje naar de OP
Nou, anderhalve dag om een topic vol te krijgen. Dat gaat rap
't Gaat echt rap.. nog niet op Invoeren geklikt of er staan weer 5 posts bij![]()
Het was Automatic_quote:
Ik vind hem zo prima!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef Ireyon het volgende:
Overigens ben ik door m'n foto-inspiratie heen, dus download die psd en knutselt u verder
Ik vond dat er erg veel foto's van Roosendaal in zaten.. Maar ik ben als Halsternaar dan ook niet volledig onpartijdigquote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef Ireyon het volgende:
Overigens ben ik door m'n foto-inspiratie heen, dus download die psd en knutselt u verder
Er verschijnen op dit moment;quote:Op zondag 17 januari 2010 00:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik vond dat er erg veel foto's van Roosendaal in zaten.. Maar ik ben als Halsternaar dan ook niet volledig onpartijdig
Dat zal ongetwijfeld binnen een straal van 100 meter zijn, anders zit je alweer buiten Heerlequote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Omg! De Heerle foto! Daar woon ik vlakbij![]()
Die arme Biesbosch-mensen.. Waar moeten ze anders posten.. Dordrecht?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie gemeente Drimmelen erbij staan, allemaal leuk en aardig, maar dat is toch iets te ver, lijkt me.
Idem Etten-Leur trouwens.
Je kunt de lijn Roosendaal aanhouden wmb.
Haha da's niet zo moeilijk in Heerlequote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Omg! De Heerle foto! Daar woon ik vlakbij![]()
De foto is van "buiten de bebouwde kom" & als je het spoor over gaat, dan ga je al richting Wouwquote:Op zondag 17 januari 2010 00:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld binnen een straal van 100 meter zijn, anders zit je alweer buiten Heerle![]()
Ik weet waar het is.. Ik vindt dat het Heerle isquote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De foto is van "buiten de bebouwde kom" & als je het spoor over gaat, dan ga je al richting Wouw
Maar goed; het is wel een twijfelgebiedje(of het Wouw of Heerle is).
De bebouwde kom van Heerle is wel een stukje van de foto af
Jeuj, dan woon ik in Heerlequote:Op zondag 17 januari 2010 00:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik weet waar het is.. Ik vindt dat het Heerle isIk ga er vandoor btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |