Jaquote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hahah jij leest ook nog steeds mee
In deze versie van de OP staat hij alquote:Op zondag 17 januari 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
Ah mooi.
Chew, zou jij het schriptje onderin de OP kunnen zetten?
Anders kan een topicsluiter geen nieuwe OP maken.
Leg het even uit? Anders doe ik het straks foutquote:Op zondag 17 januari 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
Ah mooi.
Chew, zou jij het schriptje onderin de OP kunnen zetten?
Anders kan een topicsluiter geen nieuwe OP maken.
Gewoon een linkje naar de OP bij wiki. Ik heb die er al ingezet, maar ik ben vergeten om achteraan [/ sub] te zettenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Leg het even uit? Anders doe ik het straks fout
Je hebt het al gedaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Leg het even uit? Anders doe ik het straks fout
Oh, dat eerste had ik nog niet gezienquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef Ireyon het volgende:
Er staat nu zowel helemaal bovenaan als helemaal onderaan een linkje naar de OP
Nou, anderhalve dag om een topic vol te krijgen. Dat gaat rap
't Gaat echt rap.. nog niet op Invoeren geklikt of er staan weer 5 posts bij![]()
Zie het als een MSN-groepsgesprekquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef Ireyon het volgende:
Er staat nu zowel helemaal bovenaan als helemaal onderaan een linkje naar de OP
Nou, anderhalve dag om een topic vol te krijgen. Dat gaat rap
't Gaat echt rap.. nog niet op Invoeren geklikt of er staan weer 5 posts bij![]()
Het was Automatic_quote:
Ik vind hem zo prima!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef Ireyon het volgende:
Overigens ben ik door m'n foto-inspiratie heen, dus download die psd en knutselt u verder
Ik vond dat er erg veel foto's van Roosendaal in zaten.. Maar ik ben als Halsternaar dan ook niet volledig onpartijdigquote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef Ireyon het volgende:
Overigens ben ik door m'n foto-inspiratie heen, dus download die psd en knutselt u verder
Er verschijnen op dit moment;quote:Op zondag 17 januari 2010 00:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik vond dat er erg veel foto's van Roosendaal in zaten.. Maar ik ben als Halsternaar dan ook niet volledig onpartijdig
Dat zal ongetwijfeld binnen een straal van 100 meter zijn, anders zit je alweer buiten Heerlequote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Omg! De Heerle foto! Daar woon ik vlakbij![]()
Die arme Biesbosch-mensen.. Waar moeten ze anders posten.. Dordrecht?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie gemeente Drimmelen erbij staan, allemaal leuk en aardig, maar dat is toch iets te ver, lijkt me.
Idem Etten-Leur trouwens.
Je kunt de lijn Roosendaal aanhouden wmb.
Haha da's niet zo moeilijk in Heerlequote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Omg! De Heerle foto! Daar woon ik vlakbij![]()
De foto is van "buiten de bebouwde kom" & als je het spoor over gaat, dan ga je al richting Wouwquote:Op zondag 17 januari 2010 00:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld binnen een straal van 100 meter zijn, anders zit je alweer buiten Heerle![]()
Ik weet waar het is.. Ik vindt dat het Heerle isquote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De foto is van "buiten de bebouwde kom" & als je het spoor over gaat, dan ga je al richting Wouw
Maar goed; het is wel een twijfelgebiedje(of het Wouw of Heerle is).
De bebouwde kom van Heerle is wel een stukje van de foto af
Jeuj, dan woon ik in Heerlequote:Op zondag 17 januari 2010 00:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik weet waar het is.. Ik vindt dat het Heerle isIk ga er vandoor btw
Anderhalve man en een paardenkop? Punt is alleen dat je nu al een redelijk groepje users hebt.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Die arme Biesbosch-mensen.. Waar moeten ze anders posten.. Dordrecht?![]()
[..]
Oeiquote:Op zondag 17 januari 2010 00:56 schreef Bluesdude het volgende:
g'navond allemaal..
was da nou voor regionalisme .... Breda is harstikke west-brabant hoor !!
wij horen niet bij die kruikeseikers en bij die lampebolletjes
![]()
Heb hem vanavond nog gepimpt.quote:
He Blues, grappig om jou hier tegen te komen.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef Bluesdude het volgende:
Het maakt mij niet uit als de topicbeheerders Breda niet toevoegen maar in Breda zien wij ons als West-Brabant..
Midden-Brabant.. dat klinkt raar hier...
Maar ziet men in West-Brabant dan Breda als niet bij west horend ?
Drimmelen plaats ik altijd midden-brabant
Haha, ik herinnerde me die reeks vroeger dat jullie kwijt waren en dergelijke.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb hem vanavond nog gepimpt.
Zal even terugzoeken. Hij is afgelopen november tien jaar geworden.
Was een vreselijke nacht inderdaad. Kan nu gelukkig niet meer gebeuren.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Haha, ik herinnerde me die reeks vroeger dat jullie kwijt waren en dergelijke.
ja joh... ik dacht .. ik zal eens in jouw posthistory kijken....quote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef Stali het volgende:
[..]
He Blues, grappig om jou hier tegen te komen..
Ollie.quote:
Weet je, deze reeks bestaat net anderhalve dag en is een afsplitsing van het Bergen op Zoom topic met users uit de omringende plaatsen. Het is niet dat er tegen Breda gepost wordt maar die heeft een eigen reeks meen ik. Hou me ten goede.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja joh... ik dacht .. ik zal eens in jouw posthistory kijken....
verdorie.. zie ik west-brabant staan ....!!
mijn geboortegrond notabene... maar zien west-westbrabanders dan Breda dan als buiten de regio liggend ?
Wat een gaaf beest! Hoe heet-ie?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:22 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn Jack Russel.
Hij heet Charly.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat een gaaf beest! Hoe heet-ie?
Jij hebt ook een dwergjack of is het nog een pup?
Ja, geen Pottenkijkers inderdaad. Duurde nog geen week maar was enorm leuk.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef Bluesdude het volgende:
stali en ryan kwijt... wat dat niet in dat bos?
mensen gingen naar dat bos... clou's werden gevonden of men dacht die te vinden..
Maar net als Ollie ook een dwergjack he? Die zie je niet veel.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hij heet Charly.
Hij is nu 2 jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |