Dat kunnen ze leuk oproepen maar bij de eerste sneeuwval was hier meteen alle zout op.quote:
Ligt het aan mij of is Steenbergen de enige gemeente die het goed doet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is een typische Hoogerheidense redenering..
Ohh het is een stad toch?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:16 schreef teknomist het volgende:
Bergen op Zoom is gewoon een buitenwijk van de agglomeratie Halsteren.
We halen jullie nog wel in.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Net als dat we ook groter zijn dan Tholen
Halsteren is toch dat zijstraatje in het noorden van Bergen, waar toevallig een blauw bord aan het begin staatquote:
Dit durfde je in zijn Halsterentopic niet te posten he.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Halsteren is toch dat zijstraatje in het noorden van Bergen, waar toevallig een blauw bord aan het begin staat?
Tssk hij zal wel in Lepelstraat wonenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit durfde je in zijn Halsterentopic niet te posten he..
Overigens ga ik het van de week proberen met de gemeente Woensdrecht..
Nee, Roosendaal. Maar dat topic is al helemaal gefaaldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Tssk hij zal wel in Lepelstraat wonen![]()
Geen wonderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee, Roosendaal. Maar dat topic is al helemaal gefaald
Heb je het tegen het nieuwe topic Woensdrecht?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:02 schreef teknomist het volgende:
Wat is dit voor herindeling? Jullie horen gewoon bij Bergen op Zoom!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef teknomist het volgende:
Heimolen #1 - Met vervelende verkeersdrempels
Ja en tegen Halsteren!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Heb je het tegen het nieuwe topic Woensdrecht?
Klopt! Onder leiding van BAAS Ton Linssenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Woensdrecht is dan nog een eigen gemeente, maar dat annexeren we wel de komende decennia.
Dan wordt de nieuwe naam van BoZ Woensdrecht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Woensdrecht is dan nog een eigen gemeente, maar dat annexeren we wel de komende decennia.
Ja? En hoe verloopt de bouw van uw topic?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan wordt de nieuwe naam van BoZ Woensdrecht..
Toch ben ik voor Eiffeltowers.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:09 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
West-Brabant Giants - Eiffeltowers Den Bosch
96-68
Ik geloof je nietquote:
Wij hadden hier ook net een dipje. Het ging uit en meteen weer aan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef teknomist het volgende:
Zijn er mensen die last hebben van een stroomstoring? Ik heb nergens last van hier, wel is heel even (10ms ofzo) de stroom uitgegaan. Ik ontvang wel berichten dat er een grote stoomstoring is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |