Wist je dat Bergs gelijk is aan Antwerps provinciedialect wat door de Vlamingen verkozen is tot ''prettigst klinkend dialect van Vlaanderen?'' Nog boven het Limburgsquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo'n fan ben van het (plat) Bergs' accent![]()
Ik vind het verschrikkelijk en ik kan mij er ook dood aan ergerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wist je dat Bergs gelijk is aan Antwerps provinciedialect wat door de Vlamingen verkozen is tot ''prettigst klinkend dialect van Vlaanderen?'' Nog boven het Limburgs
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef Ireyon het volgende:
Roosendaal - The City That Never Sleeps
In 3 jaar tijd nog niet 1 pagina vol
Daarom mijn voorstel voor een West-Brabant topic.. 'k Bedoel, wat zit er nou allemaal in dit topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Dan hoef ik aan Woensdrecht niet meer te beginnen hè?
Ik vind het een goed idee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Daarom mijn voorstel voor een West-Brabant topic.. 'k Bedoel, wat zit er nou allemaal in dit topic?
-> Halsteren
-> Woensdrecht
-> Èrel
-> Roosendaal
En een handjevol Bergenaren
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Dan hoef ik aan Woensdrecht niet meer te beginnen hè?
Smoesje om niet aan je Woensdrechtse OP te hoeven werkenquote:
Ja, tuurlijk. Ik kan niet tippen aan dat Halsterentopic.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
[..]
Smoesje om niet aan je Woensdrechtse OP te hoeven werken![]()
Ik stem tegen
Hoe weet ik zeker dat de West-Brabant issues niet gewoon doorgaat in Bergen op Zoom #5 ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Ik kan niet tippen aan dat Halsterentopic.
Dus de WestBrabantreeks daar mag jij weer de OP van maken.
Heb het aan Misstique gevraagd in FB. [FB]quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoe weet ik zeker dat de West-Brabant issues niet gewoon doorgaat in Bergen op Zoom #5 ?
Misschien moeten we langzaam al gaan afbouwen... Ik ben wel een tijdje bezig met een goede OP hoorquote:
Als ik kan helpen, zeg het maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Misschien moeten we langzaam al gaan afbouwen... Ik ben wel een tijdje bezig met een goede OP hoor
Ach, je kan hem toch geleidelijk aanpassen? Ik vind een Google Maps kaartje wel leuk trouwensquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Misschien moeten we langzaam al gaan afbouwen... Ik ben wel een tijdje bezig met een goede OP hoor
Dat kan welquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Tvp'tje als krab zijnde!:D
Zou je dat wel doen? De roosendaalers bij de bergenaren in één topic stoppen?
Ik vind het zaak onzinquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:29 schreef Hojdhopper het volgende:
Nouja, ik hoor wel eens dingen...(A)
Over een weekquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef Hojdhopper het volgende:
Joah dat wel, maar er zitten van die mensen tussen (ik niet). Vooral met vastenavend gaan ze raar doen. Wanneer beginnen de voorweekenden eigenlijk?
Met wij bedoel je de bergenaren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet het ook nietMaar wij gaan het gezellig houden
Dit vraag ik me eigenlijk ook af.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef Ireyon het volgende:
Waar komt die 'spanning' tussen BoZ en Rsd eigenlijk vandaan? Voor zover ik weet zijn de burgemeesters de beste maatjes?
Users op FOK! denk en hoop ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Met wij bedoel je de bergenaren?
Han Polman (Bergen) is geen echte... Hij komt uit Noord-Holland ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef Ireyon het volgende:
Waar komt die 'spanning' tussen BoZ en Rsd eigenlijk vandaan? Voor zover ik weet zijn de burgemeesters de beste maatjes?
Volgens mij ben ik de enige Halsternaar op FOK!quote:
Dan komt het vooral naar voren ja. Maar waar het vandaan komt, geen idee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit vraag ik me eigenlijk ook af.
Tussen de grote steden zijn het issues over voetbal maar dat zal niet zo zijn tussen BoZ en Rsd.
Carnaval misschien?.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Tvp'tje als krab zijnde!:D
Zou je dat wel doen? De roosendaalers bij de bergenaren in één topic stoppen?
Het is een soort van running gag denk ik. Ik ken geen Roosendalers die met Bergenaren of andersom op vuist zijn gegaan zoals supporters dat wel eens plegen te doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:11 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dan komt het vooral naar voren ja. Maar waar het vandaan komt, geen idee.
We kunnen wel een keer meeten, maar niet tijdens vastenavend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Zou misschien wel leuk zijn te meeten tijdens vastenavend?
Nee! ik ken nog iemand. Ik ben denk één van de weinige uit Heerle..quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige Halsternaar op FOK!
Okeuj, just fine!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer meeten, maar niet tijdens vastenavend.Dat is vaak vooral een chaos.
Èèèrel toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! ik ken nog iemand. Ik ben denk één van de weinige uit Heerle..
OlAquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! ik ken nog iemand. Ik ben denk één van de weinige uit Heerle..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |