Wij hebben een gastmod die 7 kleuren in zijn string scheet bij de vraag of de topictitel aangepast kon worden. Misschien moet je hem eens geruststellen en zeggen dat hij nog wel veilig iets kan doen voordat je achter hem aan gaat?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef Misstique het volgende:
Mods mogen in STA in het topic waar ze in meeposten best wel dubbeltopics slotten, TT's van de juiste nummering voorzien en een OP aanvullen als dat niet gebeurt.
Dat weten ze ook allemaal wel.
Ik heb u opgegeven als vermist, omdat u totaal niet gereageerd hebt op mijn PM. Gelukkig leeft u nog. Dit zal ik zo snel mogelijk doorgeven aan de politie. Jammer dat u niet op de PM heeft gereageerd.quote:
quote:
Ik zei toch al dat ik de volgende keer de vragen wat meer herkenbaarder zou maken (onderstrepen, nummeren, ordenen, heleboel vraagtekens erbij). Krijg ik overigens nog antwoordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Misstique het volgende:
Ik zou nog even in je verzonden items kijken, er staat geen enkele vraagteken in die lap tekst. Je wilde blijkbaar je ei kwijt dus ik heb het ter kennisgeving aangenomen.
Dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Misstique het volgende:
Lijkt me een prima idee, zolang jullie niet andere reeksen uit die regio gaan tegenwerken.
Denk je dat een West-Brabant-topic gaat lopen zolang Bergen op Zoom/Roosendaal/Halsteren niet gesloten worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |