quote:Op woensdag 24 december 2008 23:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb hem op mijn Jap account, weet alleen mijn wachtwoord niet meer![]()
![]()
Fruit zit me al dagen te stalken![]()
nope niet online gekochtquote:Op woensdag 24 december 2008 23:21 schreef robbolo het volgende:
[..]![]()
Heb je dat account online gekocht ofzo? Anders moet je er toch achter kunnen komen?
Maar in het vorige topic zei Merino dat ie m had uit de US store....?
SNOL PASS ME DAT PASSWORDquote:Op woensdag 24 december 2008 23:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nope niet online gekocht![]()
Mijn eigen account , upgraded met Jap psn card![]()
Zijn 6 tekens, maar heb al tig verschillende combi's geprobeerd van de letters en cijfers die ik altijd gebruik![]()
Ook kan ik geen nieuw pasword aanvragen, want je raad het al, daar heb ik een pasword voor nodig![]()
![]()
D'oh! Maar als je t antwoord niet weet kan je toch die geheime vraag doen...? Of haal ik dingen door elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nope niet online gekocht![]()
Mijn eigen account , upgraded met Jap psn card![]()
Zijn 6 tekens, maar heb al tig verschillende combi's geprobeerd van de letters en cijfers die ik altijd gebruik![]()
Ook kan ik geen nieuw pasword aanvragen, want je raad het al, daar heb ik een pasword voor nodig![]()
![]()
Ik hoop dat het een leuk spel isquote:Beste XGN Gebruiker,
Jij hebt vorige week meegedaan aan een prijsvraag op XGN.nl waarin wij vijfmaal de Resistance 2 Special Edition weggaven.
Bij deze deel ik je mee dat je één van de vijf winnaars bent geworden!
Volgens mij wel. Zat gisteren nog wat met de instellingen te spelen en die optie stond er bij als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:16 schreef Sala-adin het volgende:
Doet de ps3 ook aan upscalen? Want een goede blueray speler doet dat met dvd's
LBP naar xboxquote:Op donderdag 25 december 2008 10:48 schreef rakotto het volgende:
pwnt.
Over 7 dagen ongeveer wordt iets belangsrijk gezegd. Mag alleen nog niets zeggen.
Ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:16 schreef Sala-adin het volgende:
Doet de ps3 ook aan upscalen? Want een goede blueray speler doet dat met dvd's
Als je het dan maar Blu-ray noemtquote:Op donderdag 25 december 2008 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nice dan haal ik een ps3 in plaats van een blueray speler
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je het dan maar Blu-ray noemtEn iedere week in dit topic de nieuwe sneak verklapt
Nou niet echt een warm welkom salaquote:Op donderdag 25 december 2008 12:00 schreef Sala-adin het volgende:
Een tvp is maar een simpel moeit man
Dan heb je je PS3 afgelost?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:48 schreef rakotto het volgende:
pwnt.
Over 7 dagen ongeveer wordt iets belangsrijk gezegd. Mag alleen nog niets zeggen.
Die is allang afgelost.quote:
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:02 schreef RaymanNL het volgende:
Zometeen maar is de demo van Sonic Unleashed en Wipe Out uitproberen
Gewoon downloaden via de Playstation store.quote:
Ik denk niet dat de world tour tracks werken bij gh3quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:18 schreef Beach het volgende:
Waarom staan mijn gedownloade en geinstalleerde tracks niet erin bij GH3???
Je hebt een pmquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:34 schreef -Menn0- het volgende:
Zo zoek ik nog iemand met het Metallica Death Magnetic pack want ik wil niet de volle mep betalen voor liedjes die ik al heb. Heb zelfs de Coffin gekocht van 100 euro, beetje laf om mensen nog een keer te laten betalen.
Voortaan gaat Blu-ray Blueray heten en Halo komt naar de PS3quote:
Nu heb ik het over GH3 tracks, waaronder dat Metallice pack.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de world tour tracks werken bij gh3
heb je een pal versie van GH3?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu heb ik het over GH3 tracks, waaronder dat Metallice pack.
17.99 dollar betaald en nergens te bekennen
Je kan het kiezen ergens in een menu.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:07 schreef jslavenburg het volgende:
Ik had nog een vraag over playstation home:
Waarom zijn de namen van sommige mensen groen, en van anderen weer rood/paars?
weet mn ww niet meer, helaasquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:06 schreef -Menn0- het volgende:
Mocht je die nou wel PAL gekocht hebben
Death magnetic aan het downloaden check je inbox !quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:16 schreef -Menn0- het volgende:
Ow... Mocht je nou opeens wel je wachtwoord weten, PM staat aan
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:02 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Death magnetic aan het downloaden check je inbox !
Dan maar een weekje witte bonen in tomatensaus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
PS3 + LBP voor 350 euro bij de Dixons, het jeukt, ik wil het halen, maar dan moet ik mijn bankrekening weer plunderen.
Ik eet bijna nooit iets anders met witte bonen in tomatensaus. Rijst erbij, huppakee. Prima te eten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan maar een weekje witte bonen in tomatensaus.
jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:30 schreef -Menn0- het volgende:
Nog meer mensen die Metallica Death Magnetic pack willen ?
Dus?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit iets anders met witte bonen in tomatensaus. Rijst erbij, huppakee. Prima te eten.
Het probleem is: Ik heb nu slechts 1.500 euro op mijn betaalrekening staan.
Niet bepaald een uitgangssituatie om met geld te strooien, lijkt me. Maar ja, nog maar een nachtje over slapen voordat ik er een beslissing over neem.quote:
Doe dat ja. Droom lekker zacht...quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet bepaald een uitgangssituatie om met geld te strooien, lijkt me. Maar ja, nog maar een nachtje over slapen voordat ik er een beslissing over neem.
Heb je vaste lasten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet bepaald een uitgangssituatie om met geld te strooien, lijkt me. Maar ja, nog maar een nachtje over slapen voordat ik er een beslissing over neem.
Verzekering (incluis ziektekosten), Collegegeld etc. Maar niet in de vorm van huurkosten, elektriciteit, gas o.i.d.quote:
1500 is toch een fortuin voor een student?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Verzekering (incluis ziektekosten), Collegegeld etc. Maar niet in de vorm van huurkosten, elektriciteit, gas o.i.d.
Dat is het mooie van nog thuis wonen.
quote:
quote:
is dat de nl versie? hij is nog maar 19 uurtjes geldigquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:06 schreef robbolo het volgende:
[..]
En voor mensen die m nog niet hebben: LBP 28,99
JAAAquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:07 schreef jslavenburg het volgende:
Raden jullie mij aan om GH World Tour`te kopen of niet? Met drums etc
Ik krijg de blu-ray 300 aangeboden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:06 schreef robbolo het volgende:
[..]
En voor mensen die m nog niet hebben: LBP 28,99
Ik zat nog te twijfelen, want in het begin waren er problemen me de drums, maar die zijn blijkbaar opgelostquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
JAAA![]()
Ik twijfelde eerst, maar heb toch maar met drums gedaan. Totaal geen spijt van
(krijg ik nog wel als ik straks mn tentamens zit te maken maar goed dat is dan weer een ander verhaal)
Gaarnequote:Op vrijdag 26 december 2008 18:30 schreef -Menn0- het volgende:
Nog meer mensen die Metallica Death Magnetic pack willen ?
Niet echt gekeken maar bezit beide games dus kom maar opquote:
Je kan m gewoon bestellen volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:30 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ik krijg de blu-ray 300 aangeboden.
Ik wil ook LBP
Ik denk dat het de NL versie is aangezien het een Nederlandse site is. Maar wat er met je hardeschijf is weet ik niet. Kan je nu wel weer wipeout HD erop zetten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:45 schreef TorizZLA het volgende:
[..]
is dat de nl versie? hij is nog maar 19 uurtjes geldig
Ik heb ook effe een vraagje, gisteren was mij neefje op bezoek en die wil dan altijd Rachet & Clank spelen, maar heb 2 weken geleden mijn PS3 gereset dus moest het spel weer opnieuw installeren maar kreeg bericht dat ik niet genoeg plaats had op mijn HDD voor de installatie van 456 mb.
Dus was ik effe gaan kijken hoeveel HDD ik nog over had en dat was 24GB, nog een keer geprobeert maar kreeg het zelfde bericht te zien, toen heb ik effe voor de gein de whipeout hd demo eraf gegooit van 1,3GB en tot mijn verbazing deed het spel toen het wel.
WTF is hier aan de hand, kent iemand deze probleem?
Van de vrachtwagen gevallen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:34 schreef Genius-F het volgende:
Mijn vader komt net thuis met een PS3 40GB voor 150euro
Nee gewoon in de winkel gekocht, ze hadden er 9 voor 150euro per stuk, waarom weet ik niet eigenlijkquote:
Damn das een goede dealquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:36 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nee gewoon in de winkel gekocht, ze hadden er 9 voor 150euro per stuk, waarom weet ik niet eigenlijk
Rock Band is toffer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:07 schreef jslavenburg het volgende:
Raden jullie mij aan om GH World Tour`te kopen of niet? Met drums etc
Hij had toevallig de laatste, dus dat was geen optie meer. Was bij een groothandel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Damn das een goede dealhad ze allemaal opgekocht, en met winst verkocht
Welke winkel?
jha heb net wipeout hd er op gezet en dat lukte gewoon, vind het allemaal wel een beetje raar hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:33 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je kan m gewoon bestellen volgens mij
[..]
Ik denk dat het de NL versie is aangezien het een Nederlandse site is. Maar wat er met je hardeschijf is weet ik niet. Kan je nu wel weer wipeout HD erop zetten?
Het is een bekend probleem met de installatie van R&C, het leest de HDD grootte niet goed uit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:17 schreef TorizZLA het volgende:
[..]
jha heb net wipeout hd er op gezet en dat lukte gewoon, vind het allemaal wel een beetje raar hoor
maar niemand heeft dit dus een keer meegemaakt?
Je hebt ook weinig aan een versterker die TrueHD aankan als je de ps3 gebruikt want de ps3 zet intern alles om naar PCMquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:37 schreef Tumble het volgende:
En een nieuwe receiver ga ik niet kopen, een DD TrueHD eceiver incl. speakers kost volgens mij een vermogen...
Nou ja, maar niet zo heel feel uit. Komt er op neer dat ik geen andere receiver ga kopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je hebt ook weinig aan een versterker die TrueHD aankan als je de ps3 gebruikt want de ps3 zet intern alles om naar PCM
een versterker met HDMI in is dus al genoeg en die heb je voor 200 a 300 euro
en PCM 5.1 kan niet via optisch (zoals jij het nu hebt aangesloten) das gewoon teveel data tegelijk voor de gebruikte kabel.
Dit even terzijde.
Aan alleen HDMI in heb je niet zo veel, de receiver moet ook met het geluid om kunnen gaan. De meeste receivers van rond de 300 euro met HDMI in doen alleen aan passthrough, dat wil zeggen dat het geluid gewoon doorgelust wordt en niet door de receiver word verwerkt.quote:Op zondag 28 december 2008 00:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja, maar niet zo heel feel uit. Komt er op neer dat ik geen andere receiver ga kopen¤300 voor een losse receiver vind ik nog steeds te veel geld, speakers moet je er dan nog bijkopen.
Dat is iets voor over een paar jaar, als ik een goede baan heb
Laat maar lekker liggenquote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
welk proggie gebruik je daarvoor dan?
Ik heb nu 24 redemption liggen
Nu GOTsent, maar dat duurt me te lang.quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
welk proggie gebruik je daarvoor dan?
Ik heb nu 24 redemption liggen
kickquote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef Nebo het volgende:
Ik heb een vraag aan al jullie Resistance 2 spelers: Is het mogelijk om in offline Co-op (dus bijvoorbeeld met mijn broertje) een game te beginnen op mijn PS account en mijn broeder te laten joinen onder zijn account? Elke keer als hij zijn controller aan zet wordt hij ingelogd als naam(2) Als dit niet kan, is het mogelijk om de naam te veranderen zodat we gewoon altijd Co-op op mijn file kunnen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een paar keer vast gezeten, maar meestal waren de hints dan wel voldoende om verder te komen.PSN id: NL_SToRM
Ik test op dit moment deze java applicatie, die transcode dingen on the fly zodat je bijna alles kan streamen naar de PS3.quote:Op zondag 28 december 2008 14:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nu GOTsent, maar dat duurt me te lang.
Dit doet TVersity toch ook? Ik heb hier iig 0 problemen met TVersityquote:Op zondag 28 december 2008 15:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik test op dit moment deze java applicatie, die transcode dingen on the fly zodat je bijna alles kan streamen naar de PS3.
http://code.google.com/p/ps3mediaserver/
Werkt op zich goed, al heb ik bij sommige films geen geluid. Moet denk ik nog even klooien met de settings ofzo.
Als je deze software gaat gebruiken en je wil films afspelen die normaal niet door de PS3 ondersteund worden, moet je op de PS3 als je naar de map gaat waar de film in staat naar het mapje "~TRANSCODE" gaan en daar de film in selecteren. Dan wordt de film on the fly getranscode.
Moet je wel een leuke PC voor hebben overigens als je dat met 1080p wil doen (Core2Duo is genoeg).
Klopt, ik vond alleen de beeldkwaliteit wat minder (kan ook aan mijn instellingen liggen natuurlijk). Bij deze java applicatie word ook meteen alles mee geinstalleerd, zoals codecs etc. Vooralsnog werkt het wel leuk.quote:Op zondag 28 december 2008 15:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit doet TVersity toch ook? Ik heb hier iig 0 problemen met TVersity
Key, dan zal ik et es checken vanavondquote:Op zondag 28 december 2008 16:02 schreef Cid het volgende:
[..]
Klopt, ik vond alleen de beeldkwaliteit wat minder (kan ook aan mijn instellingen liggen natuurlijk). Bij deze java applicatie word ook meteen alles mee geinstalleerd, zoals codecs etc. Vooralsnog werkt het wel leuk.
TVersity kan MKV streamen naar de PS3?quote:Op zondag 28 december 2008 15:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Dit doet TVersity toch ook? Ik heb hier iig 0 problemen met TVersity
Volgens mij wel, mits goeie codecs geinstalleerd.quote:Op zondag 28 december 2008 16:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
TVersity kan MKV streamen naar de PS3?
Wel, heb het net even geprobeerd maar het lukt niet.quote:Op zondag 28 december 2008 17:28 schreef rakotto het volgende:
Volgens mij wel, mits goeie codecs geinstalleerd.
Geen idee. Iemand je PSN account gekraakt? Slechte internet verbinding?quote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef Survivalism het volgende:
Waarom word ik altijd na een half uur van het psn netwerk afgegooid? Stond ik net 3-0 voor bij fifa gebeurd het weer eens voor de honderdste keer.
Word je uitgelogged of klapt je internet er uit?quote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef Survivalism het volgende:
Waarom word ik altijd na een half uur van het psn netwerk afgegooid? Stond ik net 3-0 voor bij fifa gebeurd het weer eens voor de honderdste keer.
Uitgelogd. Ik moet me dan gelijk weer opnieuw aanmelden, en dat lukt dan wel 9/10 keerquote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Word je uitgelogged of klapt je internet er uit?
Stats van de 2e speler worden niet gesaved, heeft dus geen zin om op je eigen account in te loggenquote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef Nebo het volgende:
Ik heb een vraag aan al jullie Resistance 2 spelers: Is het mogelijk om in offline Co-op (dus bijvoorbeeld met mijn broertje) een game te beginnen op mijn PS account en mijn broeder te laten joinen onder zijn account? Elke keer als hij zijn controller aan zet wordt hij ingelogd als naam(2) Als dit niet kan, is het mogelijk om de naam te veranderen zodat we gewoon altijd Co-op op mijn file kunnen doen?
quote:Op zondag 28 december 2008 16:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
TVersity kan MKV streamen naar de PS3?
Hoe dan?quote:
Gewoon een map toevoegen, bij advanced, transcode op ALWAYS zetten en de codec + pc de rest laten doenquote:
Woekerprijzen @ die games heyquote:Op maandag 29 december 2008 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
535 euro betaald voor PS3 80GB Pack (350 euro) met de spellen:
Little Big Planet (Zit bij de PS3 80GB)
Bioshock (40 euro)
Devil May Cry 4 (30 euro)
Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriot (40 euro)
Guitar Hero 3 Bundle (+ Guitar) (50 euro)
Assassins Creed (25 euro)
Ik kon het toch niet laten.![]()
Ik ben hier wel een tijdje zoet mee, gok ik.
Meen je dat nou? Heb ik er teveel voor betaald?quote:Op maandag 29 december 2008 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Woekerprijzen @ die games heyTering
Je hebt toch nog voldoende spellen beschikbaar om dan die 2,5 week te wachten? Het had je namelijk best wat geschild.quote:Op maandag 29 december 2008 00:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Heb ik er teveel voor betaald?![]()
Ik bedoel, ik begrijp ook wel dat ik ze via CDwow o.i.d. goedkoper kan krijgen maar dan moet ik 2,5 week wachten en ik wil het meteen kunnen spelen.
Nog suggesties naast CDwow en Play.com?quote:Op maandag 29 december 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog voldoende spellen beschikbaar om dan die 2,5 week te wachten? Het had je namelijk best wat geschild.
Vind het wel goedkoop hoor, zoveel spellen + 80gb ps3quote:Op maandag 29 december 2008 00:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Heb ik er teveel voor betaald?![]()
Ik bedoel, ik begrijp ook wel dat ik ze via CDwow o.i.d. goedkoper kan krijgen maar dan moet ik 2,5 week wachten en ik wil het meteen kunnen spelen.
[PS3] Price Watch - Ook lekker goedkoopquote:Op maandag 29 december 2008 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nog suggesties naast CDwow en Play.com?
www.budgetgaming.comquote:Op maandag 29 december 2008 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nog suggesties naast CDwow en Play.com?
quote:Op maandag 29 december 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog voldoende spellen beschikbaar om dan die 2,5 week te wachten? Het had je namelijk best wat geschild.
Dan zal ik dat mailtje binnenkort ook wel krijgen (6 december uncharted besteld)quote:Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef ikookhier het volgende:
Net een mailtje van CDWOW dat ik mn geld terug gestort krijghad nu liever UCDF gespeeld
![]()
Opzich wel netjes dat ze het geld snel terug storten,lees op het net dat wel van meer mensen hun pakketjes niet aankomen
Hier 4 december, dus verwacht ook wel een mailtje of had je zelf gemaild?quote:Op maandag 29 december 2008 13:44 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Dan zal ik dat mailtje binnenkort ook wel krijgen (6 december uncharted besteld).
quote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Beach het volgende:
Ik vind die prijzen niet eens zo duur hoog hoor. Ik snap niet wat jullie zeiken.
Als je Lumines heb wil ik die met je sharen, maar ben bang dat je dat niet bedoeldequote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef Mindstate het volgende:
Hier 12 december verzonden, Uncharted, nog even afwachten
Iemand die games wil sharen? (tegen betaling ofc)
Had m 28 Nov besteld,Dus kan nog even durenquote:Op maandag 29 december 2008 14:21 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Hier 4 december, dus verwacht ook wel een mailtje of had je zelf gemaild?
Ja, dan kun je de games die de persoon heeft gekocht downloaden op je eigen ps3.quote:Op maandag 29 december 2008 18:46 schreef Cid het volgende:
Hoe werkt dat sharen? Kwestie van accountje wisselen zodat je die games kan spelen??
Ik denk dat je Rock Band zou moeten kopen. Veel meer awesome in een doos.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:24 schreef jslavenburg het volgende:
Ik twijfel:
Guitar Hero World Tour Super Bundle kopen, of Guitar Hero World Tour met Gitaar, en een Logitech Mic kopen. Wat denken jullie?
Er is een programma voor Waardoor je zowel een PS3 controller, als gitaar kan aansluiten, waardoor je PC denkt dat je "game controller" toetsenbord aanslagen doetquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:38 schreef SocialDisorder het volgende:
Begrijp ik nu goed dat je twee Guitar Hero-games hebt zonder gitaar? Waarom????
Buiten dat, in die matrix is niet terug te vinden of de PS3-instrumenten met de PC-versies van GH3 en Aerosmith gaan werken en Activision kennende zou ik daar ook niet al te veel op hopen...
En Guitar Hero trapt daar ook in? Want de gasten bij Harmonix hadden flink wat tijd nodig om de Les Paul van GH3 compatible te krijgen met Rock Band, dus het is geen simpele 1-op-1-conversie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Er is een programma voor Waardoor je zowel een PS3 controller, als gitaar kan aansluiten, waardoor je PC denkt dat je "game controller" toetsenbord aanslagen doet
Werkt volgens veel mensen goed, en anders gebruik ik (zoals nu) gewoon mijn toetsenbord voor die 2 games.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En Guitar Hero trapt daar ook in? Want de gasten bij Harmonix hadden flink wat tijd nodig om de Les Paul van GH3 compatible te krijgen met Rock Band, dus het is geen simpele 1-op-1-conversie.
Full band pack. De drums zijn gewoon te tof en als je vrienden over de vloer komen kun je met z'n vieren veel lol beleven. Maar serieus, nog afgezien van de tracklist, Rock Band is vele malen leuker, de single player is beter opgezet, veel ruimere en diversere keuze DLC, betere drumhardware, betere gitaarhardware en als er iemand het verknoeit kan de rest hem redden en zo doorgaan met het nummer (als in GH WT iemand af gaat is de hele band direct af). Maar tis jouw geld, jouw keuze, ik probeer je alleen te helpen om de juiste keuze te maken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Werkt volgens veel mensen goed, en anders gebruik ik (zoals nu) gewoon mijn toetsenbord voor die 2 games.
Maar dan nog, ook al zou jij voor rock band gaat, wat raad je mij aan?
QFFT bitches.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Full band pack. De drums zijn gewoon te tof en als je vrienden over de vloer komen kun je met z'n vieren veel lol beleven. Maar serieus, nog afgezien van de tracklist, Rock Band is vele malen leuker, de single player is beter opgezet, veel ruimere en diversere keuze DLC, betere drumhardware, betere gitaarhardware en als er iemand het verknoeit kan de rest hem redden en zo doorgaan met het nummer (als in GH WT iemand af gaat is de hele band direct af). Maar tis jouw geld, jouw keuze, ik probeer je alleen te helpen om de juiste keuze te maken.
Ach gewoon als je liedjes wilt kopen inloggen @ us account en kopen, geen problemen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:42 schreef disjfa het volgende:
En dan lekker geen content kunnen kopen zonder moeilijk te doen met een us account. Nee dat moet je niet doen.
Ik ben gisteren ook aan PoP begonnenquote:
En spelen onder je eigen account?quote:Op maandag 29 december 2008 19:16 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja, dan kun je de games die de persoon heeft gekocht downloaden op je eigen ps3.
Yep, alleen het downloaden moet worden gestart in het andere account. Daarna kan je weer je eigen account gebruiken.quote:
Oh dat zal ook wel niet te lang meer duren danquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:32 schreef robbolo het volgende:
[..]
Yep, alleen het downloaden moet worden gestart in het andere account. Daarna kan je weer je eigen account gebruiken.
Is er op dit moment nog een geshared account waar nog iets leuk van valt te downen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:40 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh dat zal ook wel niet te lang meer duren dan
De game is inderdaad beter, de drums zie ik als gelijk maar de gitaar vind ik echt fijner van GH. Kan niet wennen aan die "schotjes" tussen de gekleurde knoppen alsmede het geklik van dezelfde knoppen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Full band pack. De drums zijn gewoon te tof en als je vrienden over de vloer komen kun je met z'n vieren veel lol beleven. Maar serieus, nog afgezien van de tracklist, Rock Band is vele malen leuker, de single player is beter opgezet, veel ruimere en diversere keuze DLC, betere drumhardware, betere gitaarhardware en als er iemand het verknoeit kan de rest hem redden en zo doorgaan met het nummer (als in GH WT iemand af gaat is de hele band direct af). Maar tis jouw geld, jouw keuze, ik probeer je alleen te helpen om de juiste keuze te maken.
ik zie toch echt fallout 3... LBP is 5equote:Op dinsdag 30 december 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
LBP is GOTY aldus Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/(...)-10-1-article?page=5
1. LittleBigPlanetquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef robbolo het volgende:
[..]
ik zie toch echt fallout 3... LBP is 5e
Opzich de juiste keuze maar die Eurogamer top50 is echt te triest voor woordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
LBP is GOTY aldus Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/(...)-10-1-article?page=5
Jij had serieus geld uitgegeven aan zo'n poppetje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef Vendris het volgende:
damn little big planet roeleerd de pan uit, ik word steeds pissiger op t feit dat ik die DLC niet kan downloaden
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef merino het volgende:
ik share niet met dat account, sry. Fruit had ook al gevraagd.
quote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef Mindstate het volgende:
Iemand die games wil sharen? (tegen betaling ofc)
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=343133
Volgend jaar koop ik ook een PS3
Nee, zal rond m'n verjaardag pas zijn denk ik.quote:
Awesome lijstje, 2009 wordt wel weer een té jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=343133
Volgend jaar koop ik ook een PS3
Gewoon pas een nieuwe game kopen als je klaar bent met een andere. Op de 360 ben ik nu bijvoorbeeld bezig met Blue Dragon, een game die anderhalf jaar oud is. Wordt 'ie echt niet slechter vanquote:Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Awesome lijstje, 2009 wordt wel weer een té jaar.
Té veel games in waarschijnlijk een té korte tijd waardoor ik hetzelfde krijg als dit jaar.
Dat zit echt niet in mijn systeemquote:Op woensdag 31 december 2008 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon pas een nieuwe game kopen als je klaar bent met een andere. Op de 360 ben ik nu bijvoorbeeld bezig met Blue Dragon, een game die anderhalf jaar oud is. Wordt 'ie echt niet slechter van
Pff, dat was 3 TV's, 2 consoles en 1 woning geledenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef Wessiej het volgende:
Maarja ik heb ook niet zo'n kekke tv met kaarsen erop zoals bij jou roy
Hou jezelf in en koop alleen diegenen die je menteen wilt spelenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Awesome lijstje, 2009 wordt wel weer een té jaar.
Té veel games in waarschijnlijk een té korte tijd waardoor ik hetzelfde krijg als dit jaar.
Ik word oudquote:Op woensdag 31 december 2008 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff, dat was 3 TV's, 2 consoles en 1 woning geleden
Ik ben zelfs nog ouder volgens mijquote:Op woensdag 31 december 2008 11:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik word oud
Heb je nu een hippe hdtv? Ben je nog steeds voor psv?
Even bij de tijd blijven.
Blue Dragon ook een maandje geleden geprobeerd, na 20 minuten was het wel leuk geweest, het speelde gewoon totaal niet.
Maar goed ps3 topic, ben nu alleen maar bezig met Rock Band 2 hé, drummen gaat redelijk op expert, alleen zingen zit ik nog op Easy, hmmm![]()
Ik ga zometeen naar Delft, waar zit jequote:Op woensdag 31 december 2008 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog ouder volgens mijEn ja ik heb een HDTV en ja ik ben nog voor PSV. Al degraderen ze!
Het zijn maar lijstjes!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef merino het volgende:
[..]
Opzich de juiste keuze maar die Eurogamer top50 is echt te triest voor woorden
Tanthof Oost representquote:Op woensdag 31 december 2008 11:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar Delft, waar zit je![]()
Is het daar nog een beetje leuk in de nacht, anders ga ik weer terug naar Den Haag vannacht
Precies. Meningen van anderen, en die kunnen nou eenmaal afwijkenquote:
Thx! Zal hier in Eindhoven op 2 feestjes worden gevierd, ene blijf ik tot 1 uur en dan snel door naar de andere om zo rond 9 uur weer thuis tollend aan te komen!quote:
Eindhovenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:18 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Thx! Zal hier in Eindhoven op 2 feestjes worden gevierd, ene blijf ik tot 1 uur en dan snel door naar de andere om zo rond 9 uur weer thuis tollend aan te komen!![]()
Amsterdamquote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis![]()
ik zeg altijd maar zo het enige goede dat uit Amsterdam komt .. is de trein naar Eindhovenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
Eindhoven mag je hebben, maar van Brabant en Guus blijf je afquote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
Eeye, ook al woon ik in de buurt van Rotterdam, wel een beetje Rescept (rescept ja) voor Eindhoven.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
heb warhawk al een jaar liggen, wel al gespeeld bij vrienden, maar vind het nooit leuk om in mijn eentje te spelen...quote:Op woensdag 31 december 2008 19:12 schreef Steve-O het volgende:
Je kent het wel van die spellen die je al maanden heb liggen en nu pas ontdekt . Zo ook met Assasins creed lag al bijna een half jaar onterecht te stoffen is namelijk beste een toffe game .
Ik herontdek dan ook altijd games die vrienden bij mij komen spelenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
heb warhawk al een jaar liggen, wel al gespeeld bij vrienden, maar vind het nooit leuk om in mijn eentje te spelen...
Iets heel leuksquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:32 schreef delano.888 het volgende:
topics lopen slomer door kerst en oud&nieuw...
Hebben gamers toch nog een sociaal levenquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:32 schreef delano.888 het volgende:
topics lopen slomer door kerst en oud&nieuw...
Denk het nietquote:
Omdat ik natuurlijk wel de aankopen opnieuw wil kunnen downloaden mocht de HD crashen o.i.d.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:55 schreef bukake het volgende:
Waarom moet je je email trouwens weten van dat psn account als je via ebay een code gaat kopen?
FF nieuw US account aanmaken en dit PWD + email WEL onthouden ? ^_^quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk wel de aankopen opnieuw wil kunnen downloaden mocht de HD crashen o.i.d.
Ze lopen mij te fucken, daar bij Sony.. Ik had zelf ook al dat idee opgevat, en daar ook een nieuw adres voor aangemaakt (een live.co.uk adres) Nu zegt ie dat mijn WW niet kloptquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FF nieuw US account aanmaken en dit PWD + email WEL onthouden ? ^_^
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:46 schreef Remake het volgende:
Hey ik * TheDutchNelson * ben weer terug na een maand ban![]()
tvp
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:46 schreef Remake het volgende:
Hey ik * TheDutchNelson * ben weer terug na een maand ban![]()
tvp
TheDutchNelson is zn PSN nick, foolquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar kloonscan, ban!
Hij staat nog in mijn vriendenlijst ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
TheDutchNelson is zn PSN nick, fool
Mischien bereid om Lumines te sharen? Betaal uiteraard meequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:12 schreef Kremers het volgende:
Lumines is vet
En Crash Commando? Is dat wat?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil dan opzich ook nog wel een vinger in de pap, delen we het door 3
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil dan opzich ook nog wel een vinger in de pap, delen we het door 3 4O+
Ik begrijp t. Helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Kremers het volgende:
Lo siento, maar ik doe niet aan account-sharing
Heb ook nooit helemaal begrepen hoe dat kan en dat Sony er niets tegen doet. Ik heb geen zin om straks dit account kwijt te raken omdat Sony ineens actie gaat ondernemen. Gezien er ook nog geld op staat en ik dit account wil blijven gebruiken voor toekomstige aankopen via de US store.
Koop Hero met Jet Li NIET. Had m voor 12.95 op de kop getikt, ervan uitgaand dat het een mooie blu-ray film was, maar het is zelfs van een slechtere kwaiteit dan de DVD versie. Het klopt dus dat niet alle blu-rays echt mooier zijn. Maar ff zoeken op internet naar een paar recensies, en je komt er wel achter.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef motherflocker het volgende:
Iemand idee waar je het goedkoopste blue-rays kunt kopen?
En zijn alle films dan ook daadwerkelijk beter dan op dvd? Hoor namelijk dat bepaalde films net dvd's zijn..
En waar koop je dat voor die lage prijs? Maar had al eerder gehoord dat het ook te maken heeft of ze de orginele filmrol nog hebben, zo ja dan kan deze moeiteloos op HD worden gebrand, anders krijg je gewoon dvd kwaliteit met een dure prijs.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef robbolo het volgende:
[..]
Koop Hero met Jet Li NIET. Had m voor 12.95 op de kop getikt, ervan uitgaand dat het een mooie blu-ray film was, maar het is zelfs van een slechtere kwaiteit dan de DVD versie. Het klopt dus dat niet alle blu-rays echt mooier zijn. Maar ff zoeken op internet naar een paar recensies, en je komt er wel achter.
Was een aktie bij van Leest, maar echt goedkoop kan je ze vaak niet vinden in de winkels. Kan je beter op internet zoeken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:36 schreef motherflocker het volgende:
[..]
En waar koop je dat voor die lage prijs? Maar had al eerder gehoord dat het ook te maken heeft of ze de orginele filmrol nog hebben, zo ja dan kan deze moeiteloos op HD worden gebrand, anders krijg je gewoon dvd kwaliteit met een dure prijs.
Ik zou het prettiger vinden als ze verdomme iets aan hun verzend-tijd doen. Ik moet bekant (quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
play.com heeft nu bijvoorbeeld de BR van Blade Runner voor 14 euro...
play.com heeft sowieso vaak wel aardige aanbiedingen. Jammer dat ze de koersen nog niet echt hebben aangepast aan de 'echte' koersen, anders was het bnog voordeliger geweest (dan was Blade Runner nu 11 euro ofzo)
kan natuurlijk aan de feestdagen enzo liggen. Normaal gesproken duurt het 5-10 dagen voor ik iets ontvang van play.com, en meestal heb ik toch geen haast.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zou het prettiger vinden als ze verdomme iets aan hun verzend-tijd doen. Ik moet bekant (bekant
) 3 weken wachten voordat een bestelling binnen is
Die 3 euro extra kan me aan mn hol roesten, dat ze de shit maar op orde krijgen!
Dat had ik dus ook met mijn US accountquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:42 schreef Mindstate het volgende:
Kutzooi, ik heb blijkbaar als geboortedatum zomaar iets ingevuld, waardoor ik mijn pw niet kan achterhalen
Yepquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Die PSN cards op Ebay zijn opzich nu goed te doen, heb een 20 dollar kaart gekocht voor 19 euro 20.
Rock Band 2 liedjes here i come
Ja daar gekocht, 10 sec. later had ik de code binnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Remake het volgende:
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
binnen 15 minuten je code binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |