QFFT bitches.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Full band pack. De drums zijn gewoon te tof en als je vrienden over de vloer komen kun je met z'n vieren veel lol beleven. Maar serieus, nog afgezien van de tracklist, Rock Band is vele malen leuker, de single player is beter opgezet, veel ruimere en diversere keuze DLC, betere drumhardware, betere gitaarhardware en als er iemand het verknoeit kan de rest hem redden en zo doorgaan met het nummer (als in GH WT iemand af gaat is de hele band direct af). Maar tis jouw geld, jouw keuze, ik probeer je alleen te helpen om de juiste keuze te maken.
Ach gewoon als je liedjes wilt kopen inloggen @ us account en kopen, geen problemen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:42 schreef disjfa het volgende:
En dan lekker geen content kunnen kopen zonder moeilijk te doen met een us account. Nee dat moet je niet doen.
Ik ben gisteren ook aan PoP begonnenquote:
En spelen onder je eigen account?quote:Op maandag 29 december 2008 19:16 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja, dan kun je de games die de persoon heeft gekocht downloaden op je eigen ps3.
Yep, alleen het downloaden moet worden gestart in het andere account. Daarna kan je weer je eigen account gebruiken.quote:
Oh dat zal ook wel niet te lang meer duren danquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:32 schreef robbolo het volgende:
[..]
Yep, alleen het downloaden moet worden gestart in het andere account. Daarna kan je weer je eigen account gebruiken.
Is er op dit moment nog een geshared account waar nog iets leuk van valt te downen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:40 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh dat zal ook wel niet te lang meer duren dan
De game is inderdaad beter, de drums zie ik als gelijk maar de gitaar vind ik echt fijner van GH. Kan niet wennen aan die "schotjes" tussen de gekleurde knoppen alsmede het geklik van dezelfde knoppen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Full band pack. De drums zijn gewoon te tof en als je vrienden over de vloer komen kun je met z'n vieren veel lol beleven. Maar serieus, nog afgezien van de tracklist, Rock Band is vele malen leuker, de single player is beter opgezet, veel ruimere en diversere keuze DLC, betere drumhardware, betere gitaarhardware en als er iemand het verknoeit kan de rest hem redden en zo doorgaan met het nummer (als in GH WT iemand af gaat is de hele band direct af). Maar tis jouw geld, jouw keuze, ik probeer je alleen te helpen om de juiste keuze te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |