ik zie toch echt fallout 3... LBP is 5equote:Op dinsdag 30 december 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
LBP is GOTY aldus Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/(...)-10-1-article?page=5
1. LittleBigPlanetquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef robbolo het volgende:
[..]
ik zie toch echt fallout 3... LBP is 5e
Opzich de juiste keuze maar die Eurogamer top50 is echt te triest voor woordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
LBP is GOTY aldus Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/(...)-10-1-article?page=5
Jij had serieus geld uitgegeven aan zo'n poppetje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef Vendris het volgende:
damn little big planet roeleerd de pan uit, ik word steeds pissiger op t feit dat ik die DLC niet kan downloaden
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef merino het volgende:
ik share niet met dat account, sry. Fruit had ook al gevraagd.
quote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef Mindstate het volgende:
Iemand die games wil sharen? (tegen betaling ofc)
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=343133
Volgend jaar koop ik ook een PS3
Nee, zal rond m'n verjaardag pas zijn denk ik.quote:
Awesome lijstje, 2009 wordt wel weer een té jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=343133
Volgend jaar koop ik ook een PS3
Gewoon pas een nieuwe game kopen als je klaar bent met een andere. Op de 360 ben ik nu bijvoorbeeld bezig met Blue Dragon, een game die anderhalf jaar oud is. Wordt 'ie echt niet slechter vanquote:Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Awesome lijstje, 2009 wordt wel weer een té jaar.
Té veel games in waarschijnlijk een té korte tijd waardoor ik hetzelfde krijg als dit jaar.
Dat zit echt niet in mijn systeemquote:Op woensdag 31 december 2008 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon pas een nieuwe game kopen als je klaar bent met een andere. Op de 360 ben ik nu bijvoorbeeld bezig met Blue Dragon, een game die anderhalf jaar oud is. Wordt 'ie echt niet slechter van
Pff, dat was 3 TV's, 2 consoles en 1 woning geledenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef Wessiej het volgende:
Maarja ik heb ook niet zo'n kekke tv met kaarsen erop zoals bij jou roy
Hou jezelf in en koop alleen diegenen die je menteen wilt spelenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Awesome lijstje, 2009 wordt wel weer een té jaar.
Té veel games in waarschijnlijk een té korte tijd waardoor ik hetzelfde krijg als dit jaar.
Ik word oudquote:Op woensdag 31 december 2008 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff, dat was 3 TV's, 2 consoles en 1 woning geleden
Ik ben zelfs nog ouder volgens mijquote:Op woensdag 31 december 2008 11:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik word oud
Heb je nu een hippe hdtv? Ben je nog steeds voor psv?
Even bij de tijd blijven.
Blue Dragon ook een maandje geleden geprobeerd, na 20 minuten was het wel leuk geweest, het speelde gewoon totaal niet.
Maar goed ps3 topic, ben nu alleen maar bezig met Rock Band 2 hé, drummen gaat redelijk op expert, alleen zingen zit ik nog op Easy, hmmm![]()
Ik ga zometeen naar Delft, waar zit jequote:Op woensdag 31 december 2008 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog ouder volgens mijEn ja ik heb een HDTV en ja ik ben nog voor PSV. Al degraderen ze!
Het zijn maar lijstjes!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef merino het volgende:
[..]
Opzich de juiste keuze maar die Eurogamer top50 is echt te triest voor woorden
Tanthof Oost representquote:Op woensdag 31 december 2008 11:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar Delft, waar zit je![]()
Is het daar nog een beetje leuk in de nacht, anders ga ik weer terug naar Den Haag vannacht
Precies. Meningen van anderen, en die kunnen nou eenmaal afwijkenquote:
Thx! Zal hier in Eindhoven op 2 feestjes worden gevierd, ene blijf ik tot 1 uur en dan snel door naar de andere om zo rond 9 uur weer thuis tollend aan te komen!quote:
Eindhovenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:18 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Thx! Zal hier in Eindhoven op 2 feestjes worden gevierd, ene blijf ik tot 1 uur en dan snel door naar de andere om zo rond 9 uur weer thuis tollend aan te komen!![]()
Amsterdamquote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis![]()
ik zeg altijd maar zo het enige goede dat uit Amsterdam komt .. is de trein naar Eindhovenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
Eindhoven mag je hebben, maar van Brabant en Guus blijf je afquote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
Eeye, ook al woon ik in de buurt van Rotterdam, wel een beetje Rescept (rescept ja) voor Eindhoven.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
heb warhawk al een jaar liggen, wel al gespeeld bij vrienden, maar vind het nooit leuk om in mijn eentje te spelen...quote:Op woensdag 31 december 2008 19:12 schreef Steve-O het volgende:
Je kent het wel van die spellen die je al maanden heb liggen en nu pas ontdekt . Zo ook met Assasins creed lag al bijna een half jaar onterecht te stoffen is namelijk beste een toffe game .
Ik herontdek dan ook altijd games die vrienden bij mij komen spelenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
heb warhawk al een jaar liggen, wel al gespeeld bij vrienden, maar vind het nooit leuk om in mijn eentje te spelen...
Iets heel leuksquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:32 schreef delano.888 het volgende:
topics lopen slomer door kerst en oud&nieuw...
Hebben gamers toch nog een sociaal levenquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:32 schreef delano.888 het volgende:
topics lopen slomer door kerst en oud&nieuw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |