[PS3] Price Watch - Ook lekker goedkoopquote:Op maandag 29 december 2008 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nog suggesties naast CDwow en Play.com?
www.budgetgaming.comquote:Op maandag 29 december 2008 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nog suggesties naast CDwow en Play.com?
quote:Op maandag 29 december 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog voldoende spellen beschikbaar om dan die 2,5 week te wachten? Het had je namelijk best wat geschild.
Dan zal ik dat mailtje binnenkort ook wel krijgen (6 december uncharted besteld)quote:Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef ikookhier het volgende:
Net een mailtje van CDWOW dat ik mn geld terug gestort krijghad nu liever UCDF gespeeld
![]()
Opzich wel netjes dat ze het geld snel terug storten,lees op het net dat wel van meer mensen hun pakketjes niet aankomen
Hier 4 december, dus verwacht ook wel een mailtje of had je zelf gemaild?quote:Op maandag 29 december 2008 13:44 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Dan zal ik dat mailtje binnenkort ook wel krijgen (6 december uncharted besteld).
quote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Beach het volgende:
Ik vind die prijzen niet eens zo duur hoog hoor. Ik snap niet wat jullie zeiken.
Als je Lumines heb wil ik die met je sharen, maar ben bang dat je dat niet bedoeldequote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef Mindstate het volgende:
Hier 12 december verzonden, Uncharted, nog even afwachten
Iemand die games wil sharen? (tegen betaling ofc)
Had m 28 Nov besteld,Dus kan nog even durenquote:Op maandag 29 december 2008 14:21 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Hier 4 december, dus verwacht ook wel een mailtje of had je zelf gemaild?
Ja, dan kun je de games die de persoon heeft gekocht downloaden op je eigen ps3.quote:Op maandag 29 december 2008 18:46 schreef Cid het volgende:
Hoe werkt dat sharen? Kwestie van accountje wisselen zodat je die games kan spelen??
Ik denk dat je Rock Band zou moeten kopen. Veel meer awesome in een doos.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:24 schreef jslavenburg het volgende:
Ik twijfel:
Guitar Hero World Tour Super Bundle kopen, of Guitar Hero World Tour met Gitaar, en een Logitech Mic kopen. Wat denken jullie?
Er is een programma voor Waardoor je zowel een PS3 controller, als gitaar kan aansluiten, waardoor je PC denkt dat je "game controller" toetsenbord aanslagen doetquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:38 schreef SocialDisorder het volgende:
Begrijp ik nu goed dat je twee Guitar Hero-games hebt zonder gitaar? Waarom????
Buiten dat, in die matrix is niet terug te vinden of de PS3-instrumenten met de PC-versies van GH3 en Aerosmith gaan werken en Activision kennende zou ik daar ook niet al te veel op hopen...
En Guitar Hero trapt daar ook in? Want de gasten bij Harmonix hadden flink wat tijd nodig om de Les Paul van GH3 compatible te krijgen met Rock Band, dus het is geen simpele 1-op-1-conversie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Er is een programma voor Waardoor je zowel een PS3 controller, als gitaar kan aansluiten, waardoor je PC denkt dat je "game controller" toetsenbord aanslagen doet
Werkt volgens veel mensen goed, en anders gebruik ik (zoals nu) gewoon mijn toetsenbord voor die 2 games.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En Guitar Hero trapt daar ook in? Want de gasten bij Harmonix hadden flink wat tijd nodig om de Les Paul van GH3 compatible te krijgen met Rock Band, dus het is geen simpele 1-op-1-conversie.
Full band pack. De drums zijn gewoon te tof en als je vrienden over de vloer komen kun je met z'n vieren veel lol beleven. Maar serieus, nog afgezien van de tracklist, Rock Band is vele malen leuker, de single player is beter opgezet, veel ruimere en diversere keuze DLC, betere drumhardware, betere gitaarhardware en als er iemand het verknoeit kan de rest hem redden en zo doorgaan met het nummer (als in GH WT iemand af gaat is de hele band direct af). Maar tis jouw geld, jouw keuze, ik probeer je alleen te helpen om de juiste keuze te maken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Werkt volgens veel mensen goed, en anders gebruik ik (zoals nu) gewoon mijn toetsenbord voor die 2 games.
Maar dan nog, ook al zou jij voor rock band gaat, wat raad je mij aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |