Wordt morgen verzonden en vrijdag ligt het op je deurmat. Het zit verpakt in een bubbelenvelop (al is dat misschien anders als die CE een grotere afmeting heeft dan een normale game)quote:foto Op maandag 3 november 2008 14:51 schreef Fallen het volgende:
Van het weekend voor het eerst iets besteld (Resistance 2 CE) bij VGP.ca
Ben benieuwd hoe lang het duurt en hoe het verpakt is etc. etc.
Een plopjes-envelop lijkt me sterk, zit ook nog een beeldje bij van Chimera...quote:Op maandag 3 november 2008 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt morgen verzonden en vrijdag ligt het op je deurmat. Het zit verpakt in een bubbelenvelop (al is dat misschien anders als die CE een grotere afmeting heeft dan een normale game)
€66,30 incl. shipping... dus eigenlijk net zo duur als hier de gewone versie kost....quote:
Dat is meer jouw fout, kijk eens in de OPquote:Op maandag 3 november 2008 14:20 schreef emokid het volgende:
Laten we eens met elke tvp een goedkope gamestore posten. Ik ken er geen, jullie wel?
Begrijpend lezen.quote:Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is meer jouw fout, kijk eens in de OP![]()
Vandaag Far Cry 2 opgehaald bij Postkantoor via Gamehubs. Weer prima in orde.
dat is alleen met cc of niet?quote:Op maandag 3 november 2008 19:02 schreef Sackboy het volgende:
Nog maar even vermelden dat Fifa 09 (zowel X360 als PS3) momenteel €28 incl. kost bij Play.com
Hier ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:34 schreef RobbieT het volgende:
En gamehubs heeft Gears of War ook verstuurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop