Ik ga zometeen naar Delft, waar zit jequote:Op woensdag 31 december 2008 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog ouder volgens mijEn ja ik heb een HDTV en ja ik ben nog voor PSV. Al degraderen ze!
Het zijn maar lijstjes!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef merino het volgende:
[..]
Opzich de juiste keuze maar die Eurogamer top50 is echt te triest voor woorden
Tanthof Oost representquote:Op woensdag 31 december 2008 11:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga zometeen naar Delft, waar zit je![]()
Is het daar nog een beetje leuk in de nacht, anders ga ik weer terug naar Den Haag vannacht
Precies. Meningen van anderen, en die kunnen nou eenmaal afwijkenquote:
Thx! Zal hier in Eindhoven op 2 feestjes worden gevierd, ene blijf ik tot 1 uur en dan snel door naar de andere om zo rond 9 uur weer thuis tollend aan te komen!quote:
Eindhovenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:18 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Thx! Zal hier in Eindhoven op 2 feestjes worden gevierd, ene blijf ik tot 1 uur en dan snel door naar de andere om zo rond 9 uur weer thuis tollend aan te komen!![]()
Amsterdamquote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis![]()
ik zeg altijd maar zo het enige goede dat uit Amsterdam komt .. is de trein naar Eindhovenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
Eindhoven mag je hebben, maar van Brabant en Guus blijf je afquote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
Eeye, ook al woon ik in de buurt van Rotterdam, wel een beetje Rescept (rescept ja) voor Eindhoven.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Brabant![]()
Guus Meeuwis
heb warhawk al een jaar liggen, wel al gespeeld bij vrienden, maar vind het nooit leuk om in mijn eentje te spelen...quote:Op woensdag 31 december 2008 19:12 schreef Steve-O het volgende:
Je kent het wel van die spellen die je al maanden heb liggen en nu pas ontdekt . Zo ook met Assasins creed lag al bijna een half jaar onterecht te stoffen is namelijk beste een toffe game .
Ik herontdek dan ook altijd games die vrienden bij mij komen spelenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
heb warhawk al een jaar liggen, wel al gespeeld bij vrienden, maar vind het nooit leuk om in mijn eentje te spelen...
Iets heel leuksquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:32 schreef delano.888 het volgende:
topics lopen slomer door kerst en oud&nieuw...
Hebben gamers toch nog een sociaal levenquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:32 schreef delano.888 het volgende:
topics lopen slomer door kerst en oud&nieuw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |