Denk het nietquote:
Omdat ik natuurlijk wel de aankopen opnieuw wil kunnen downloaden mocht de HD crashen o.i.d.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:55 schreef bukake het volgende:
Waarom moet je je email trouwens weten van dat psn account als je via ebay een code gaat kopen?
FF nieuw US account aanmaken en dit PWD + email WEL onthouden ? ^_^quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk wel de aankopen opnieuw wil kunnen downloaden mocht de HD crashen o.i.d.
Ze lopen mij te fucken, daar bij Sony.. Ik had zelf ook al dat idee opgevat, en daar ook een nieuw adres voor aangemaakt (een live.co.uk adres) Nu zegt ie dat mijn WW niet kloptquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FF nieuw US account aanmaken en dit PWD + email WEL onthouden ? ^_^
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:46 schreef Remake het volgende:
Hey ik * TheDutchNelson * ben weer terug na een maand ban![]()
tvp
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:46 schreef Remake het volgende:
Hey ik * TheDutchNelson * ben weer terug na een maand ban![]()
tvp
TheDutchNelson is zn PSN nick, foolquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar kloonscan, ban!
Hij staat nog in mijn vriendenlijst ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
TheDutchNelson is zn PSN nick, fool
Mischien bereid om Lumines te sharen? Betaal uiteraard meequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:12 schreef Kremers het volgende:
Lumines is vet
En Crash Commando? Is dat wat?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil dan opzich ook nog wel een vinger in de pap, delen we het door 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |