Denk het nietquote:
Omdat ik natuurlijk wel de aankopen opnieuw wil kunnen downloaden mocht de HD crashen o.i.d.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:55 schreef bukake het volgende:
Waarom moet je je email trouwens weten van dat psn account als je via ebay een code gaat kopen?
FF nieuw US account aanmaken en dit PWD + email WEL onthouden ? ^_^quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk wel de aankopen opnieuw wil kunnen downloaden mocht de HD crashen o.i.d.
Ze lopen mij te fucken, daar bij Sony.. Ik had zelf ook al dat idee opgevat, en daar ook een nieuw adres voor aangemaakt (een live.co.uk adres) Nu zegt ie dat mijn WW niet kloptquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FF nieuw US account aanmaken en dit PWD + email WEL onthouden ? ^_^
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:46 schreef Remake het volgende:
Hey ik * TheDutchNelson * ben weer terug na een maand ban![]()
tvp
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:46 schreef Remake het volgende:
Hey ik * TheDutchNelson * ben weer terug na een maand ban![]()
tvp
TheDutchNelson is zn PSN nick, foolquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar kloonscan, ban!
Hij staat nog in mijn vriendenlijst ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
TheDutchNelson is zn PSN nick, fool
Mischien bereid om Lumines te sharen? Betaal uiteraard meequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:12 schreef Kremers het volgende:
Lumines is vet
En Crash Commando? Is dat wat?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil dan opzich ook nog wel een vinger in de pap, delen we het door 3
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil dan opzich ook nog wel een vinger in de pap, delen we het door 3 4O+
Ik begrijp t. Helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Kremers het volgende:
Lo siento, maar ik doe niet aan account-sharing
Heb ook nooit helemaal begrepen hoe dat kan en dat Sony er niets tegen doet. Ik heb geen zin om straks dit account kwijt te raken omdat Sony ineens actie gaat ondernemen. Gezien er ook nog geld op staat en ik dit account wil blijven gebruiken voor toekomstige aankopen via de US store.
Koop Hero met Jet Li NIET. Had m voor 12.95 op de kop getikt, ervan uitgaand dat het een mooie blu-ray film was, maar het is zelfs van een slechtere kwaiteit dan de DVD versie. Het klopt dus dat niet alle blu-rays echt mooier zijn. Maar ff zoeken op internet naar een paar recensies, en je komt er wel achter.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef motherflocker het volgende:
Iemand idee waar je het goedkoopste blue-rays kunt kopen?
En zijn alle films dan ook daadwerkelijk beter dan op dvd? Hoor namelijk dat bepaalde films net dvd's zijn..
En waar koop je dat voor die lage prijs? Maar had al eerder gehoord dat het ook te maken heeft of ze de orginele filmrol nog hebben, zo ja dan kan deze moeiteloos op HD worden gebrand, anders krijg je gewoon dvd kwaliteit met een dure prijs.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef robbolo het volgende:
[..]
Koop Hero met Jet Li NIET. Had m voor 12.95 op de kop getikt, ervan uitgaand dat het een mooie blu-ray film was, maar het is zelfs van een slechtere kwaiteit dan de DVD versie. Het klopt dus dat niet alle blu-rays echt mooier zijn. Maar ff zoeken op internet naar een paar recensies, en je komt er wel achter.
Was een aktie bij van Leest, maar echt goedkoop kan je ze vaak niet vinden in de winkels. Kan je beter op internet zoeken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:36 schreef motherflocker het volgende:
[..]
En waar koop je dat voor die lage prijs? Maar had al eerder gehoord dat het ook te maken heeft of ze de orginele filmrol nog hebben, zo ja dan kan deze moeiteloos op HD worden gebrand, anders krijg je gewoon dvd kwaliteit met een dure prijs.
Ik zou het prettiger vinden als ze verdomme iets aan hun verzend-tijd doen. Ik moet bekant (quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
play.com heeft nu bijvoorbeeld de BR van Blade Runner voor 14 euro...
play.com heeft sowieso vaak wel aardige aanbiedingen. Jammer dat ze de koersen nog niet echt hebben aangepast aan de 'echte' koersen, anders was het bnog voordeliger geweest (dan was Blade Runner nu 11 euro ofzo)
kan natuurlijk aan de feestdagen enzo liggen. Normaal gesproken duurt het 5-10 dagen voor ik iets ontvang van play.com, en meestal heb ik toch geen haast.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zou het prettiger vinden als ze verdomme iets aan hun verzend-tijd doen. Ik moet bekant (bekant
) 3 weken wachten voordat een bestelling binnen is
Die 3 euro extra kan me aan mn hol roesten, dat ze de shit maar op orde krijgen!
Dat had ik dus ook met mijn US accountquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:42 schreef Mindstate het volgende:
Kutzooi, ik heb blijkbaar als geboortedatum zomaar iets ingevuld, waardoor ik mijn pw niet kan achterhalen
Yepquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Die PSN cards op Ebay zijn opzich nu goed te doen, heb een 20 dollar kaart gekocht voor 19 euro 20.
Rock Band 2 liedjes here i come
Ja daar gekocht, 10 sec. later had ik de code binnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Remake het volgende:
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
binnen 15 minuten je code binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |