quote:Op woensdag 24 december 2008 23:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb hem op mijn Jap account, weet alleen mijn wachtwoord niet meer![]()
![]()
Fruit zit me al dagen te stalken![]()
nope niet online gekochtquote:Op woensdag 24 december 2008 23:21 schreef robbolo het volgende:
[..]![]()
Heb je dat account online gekocht ofzo? Anders moet je er toch achter kunnen komen?
Maar in het vorige topic zei Merino dat ie m had uit de US store....?
SNOL PASS ME DAT PASSWORDquote:Op woensdag 24 december 2008 23:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nope niet online gekocht![]()
Mijn eigen account , upgraded met Jap psn card![]()
Zijn 6 tekens, maar heb al tig verschillende combi's geprobeerd van de letters en cijfers die ik altijd gebruik![]()
Ook kan ik geen nieuw pasword aanvragen, want je raad het al, daar heb ik een pasword voor nodig![]()
![]()
D'oh! Maar als je t antwoord niet weet kan je toch die geheime vraag doen...? Of haal ik dingen door elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nope niet online gekocht![]()
Mijn eigen account , upgraded met Jap psn card![]()
Zijn 6 tekens, maar heb al tig verschillende combi's geprobeerd van de letters en cijfers die ik altijd gebruik![]()
Ook kan ik geen nieuw pasword aanvragen, want je raad het al, daar heb ik een pasword voor nodig![]()
![]()
Ik hoop dat het een leuk spel isquote:Beste XGN Gebruiker,
Jij hebt vorige week meegedaan aan een prijsvraag op XGN.nl waarin wij vijfmaal de Resistance 2 Special Edition weggaven.
Bij deze deel ik je mee dat je één van de vijf winnaars bent geworden!
Volgens mij wel. Zat gisteren nog wat met de instellingen te spelen en die optie stond er bij als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:16 schreef Sala-adin het volgende:
Doet de ps3 ook aan upscalen? Want een goede blueray speler doet dat met dvd's
LBP naar xboxquote:Op donderdag 25 december 2008 10:48 schreef rakotto het volgende:
pwnt.
Over 7 dagen ongeveer wordt iets belangsrijk gezegd. Mag alleen nog niets zeggen.
Ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:16 schreef Sala-adin het volgende:
Doet de ps3 ook aan upscalen? Want een goede blueray speler doet dat met dvd's
Als je het dan maar Blu-ray noemtquote:Op donderdag 25 december 2008 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nice dan haal ik een ps3 in plaats van een blueray speler
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je het dan maar Blu-ray noemtEn iedere week in dit topic de nieuwe sneak verklapt
Nou niet echt een warm welkom salaquote:Op donderdag 25 december 2008 12:00 schreef Sala-adin het volgende:
Een tvp is maar een simpel moeit man
Dan heb je je PS3 afgelost?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:48 schreef rakotto het volgende:
pwnt.
Over 7 dagen ongeveer wordt iets belangsrijk gezegd. Mag alleen nog niets zeggen.
Die is allang afgelost.quote:
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:02 schreef RaymanNL het volgende:
Zometeen maar is de demo van Sonic Unleashed en Wipe Out uitproberen
Gewoon downloaden via de Playstation store.quote:
Ik denk niet dat de world tour tracks werken bij gh3quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:18 schreef Beach het volgende:
Waarom staan mijn gedownloade en geinstalleerde tracks niet erin bij GH3???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |