Volgens mij wel. Zat gisteren nog wat met de instellingen te spelen en die optie stond er bij als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:16 schreef Sala-adin het volgende:
Doet de ps3 ook aan upscalen? Want een goede blueray speler doet dat met dvd's
LBP naar xboxquote:Op donderdag 25 december 2008 10:48 schreef rakotto het volgende:
pwnt.
Over 7 dagen ongeveer wordt iets belangsrijk gezegd. Mag alleen nog niets zeggen.
Ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:16 schreef Sala-adin het volgende:
Doet de ps3 ook aan upscalen? Want een goede blueray speler doet dat met dvd's
Als je het dan maar Blu-ray noemtquote:Op donderdag 25 december 2008 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nice dan haal ik een ps3 in plaats van een blueray speler
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je het dan maar Blu-ray noemtEn iedere week in dit topic de nieuwe sneak verklapt
Nou niet echt een warm welkom salaquote:Op donderdag 25 december 2008 12:00 schreef Sala-adin het volgende:
Een tvp is maar een simpel moeit man
Dan heb je je PS3 afgelost?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:48 schreef rakotto het volgende:
pwnt.
Over 7 dagen ongeveer wordt iets belangsrijk gezegd. Mag alleen nog niets zeggen.
Die is allang afgelost.quote:
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:02 schreef RaymanNL het volgende:
Zometeen maar is de demo van Sonic Unleashed en Wipe Out uitproberen
Gewoon downloaden via de Playstation store.quote:
Ik denk niet dat de world tour tracks werken bij gh3quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:18 schreef Beach het volgende:
Waarom staan mijn gedownloade en geinstalleerde tracks niet erin bij GH3???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |