Je kan het kiezen ergens in een menu.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:07 schreef jslavenburg het volgende:
Ik had nog een vraag over playstation home:
Waarom zijn de namen van sommige mensen groen, en van anderen weer rood/paars?
weet mn ww niet meer, helaasquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:06 schreef -Menn0- het volgende:
Mocht je die nou wel PAL gekocht hebben
Death magnetic aan het downloaden check je inbox !quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:16 schreef -Menn0- het volgende:
Ow... Mocht je nou opeens wel je wachtwoord weten, PM staat aan
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:02 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Death magnetic aan het downloaden check je inbox !
Dan maar een weekje witte bonen in tomatensaus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
PS3 + LBP voor 350 euro bij de Dixons, het jeukt, ik wil het halen, maar dan moet ik mijn bankrekening weer plunderen.
Ik eet bijna nooit iets anders met witte bonen in tomatensaus. Rijst erbij, huppakee. Prima te eten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan maar een weekje witte bonen in tomatensaus.
jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:30 schreef -Menn0- het volgende:
Nog meer mensen die Metallica Death Magnetic pack willen ?
Dus?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit iets anders met witte bonen in tomatensaus. Rijst erbij, huppakee. Prima te eten.
Het probleem is: Ik heb nu slechts 1.500 euro op mijn betaalrekening staan.
Niet bepaald een uitgangssituatie om met geld te strooien, lijkt me. Maar ja, nog maar een nachtje over slapen voordat ik er een beslissing over neem.quote:
Doe dat ja. Droom lekker zacht...quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet bepaald een uitgangssituatie om met geld te strooien, lijkt me. Maar ja, nog maar een nachtje over slapen voordat ik er een beslissing over neem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |