Dit doet TVersity toch ook? Ik heb hier iig 0 problemen met TVersityquote:Op zondag 28 december 2008 15:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik test op dit moment deze java applicatie, die transcode dingen on the fly zodat je bijna alles kan streamen naar de PS3.
http://code.google.com/p/ps3mediaserver/
Werkt op zich goed, al heb ik bij sommige films geen geluid. Moet denk ik nog even klooien met de settings ofzo.
Als je deze software gaat gebruiken en je wil films afspelen die normaal niet door de PS3 ondersteund worden, moet je op de PS3 als je naar de map gaat waar de film in staat naar het mapje "~TRANSCODE" gaan en daar de film in selecteren. Dan wordt de film on the fly getranscode.
Moet je wel een leuke PC voor hebben overigens als je dat met 1080p wil doen (Core2Duo is genoeg).
Klopt, ik vond alleen de beeldkwaliteit wat minder (kan ook aan mijn instellingen liggen natuurlijk). Bij deze java applicatie word ook meteen alles mee geinstalleerd, zoals codecs etc. Vooralsnog werkt het wel leuk.quote:Op zondag 28 december 2008 15:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit doet TVersity toch ook? Ik heb hier iig 0 problemen met TVersity
Key, dan zal ik et es checken vanavondquote:Op zondag 28 december 2008 16:02 schreef Cid het volgende:
[..]
Klopt, ik vond alleen de beeldkwaliteit wat minder (kan ook aan mijn instellingen liggen natuurlijk). Bij deze java applicatie word ook meteen alles mee geinstalleerd, zoals codecs etc. Vooralsnog werkt het wel leuk.
TVersity kan MKV streamen naar de PS3?quote:Op zondag 28 december 2008 15:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Dit doet TVersity toch ook? Ik heb hier iig 0 problemen met TVersity
Volgens mij wel, mits goeie codecs geinstalleerd.quote:Op zondag 28 december 2008 16:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
TVersity kan MKV streamen naar de PS3?
Wel, heb het net even geprobeerd maar het lukt niet.quote:Op zondag 28 december 2008 17:28 schreef rakotto het volgende:
Volgens mij wel, mits goeie codecs geinstalleerd.
Geen idee. Iemand je PSN account gekraakt? Slechte internet verbinding?quote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef Survivalism het volgende:
Waarom word ik altijd na een half uur van het psn netwerk afgegooid? Stond ik net 3-0 voor bij fifa gebeurd het weer eens voor de honderdste keer.
Word je uitgelogged of klapt je internet er uit?quote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef Survivalism het volgende:
Waarom word ik altijd na een half uur van het psn netwerk afgegooid? Stond ik net 3-0 voor bij fifa gebeurd het weer eens voor de honderdste keer.
Uitgelogd. Ik moet me dan gelijk weer opnieuw aanmelden, en dat lukt dan wel 9/10 keerquote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Word je uitgelogged of klapt je internet er uit?
Stats van de 2e speler worden niet gesaved, heeft dus geen zin om op je eigen account in te loggenquote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef Nebo het volgende:
Ik heb een vraag aan al jullie Resistance 2 spelers: Is het mogelijk om in offline Co-op (dus bijvoorbeeld met mijn broertje) een game te beginnen op mijn PS account en mijn broeder te laten joinen onder zijn account? Elke keer als hij zijn controller aan zet wordt hij ingelogd als naam(2) Als dit niet kan, is het mogelijk om de naam te veranderen zodat we gewoon altijd Co-op op mijn file kunnen doen?
quote:Op zondag 28 december 2008 16:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
TVersity kan MKV streamen naar de PS3?
Hoe dan?quote:
Gewoon een map toevoegen, bij advanced, transcode op ALWAYS zetten en de codec + pc de rest laten doenquote:
Woekerprijzen @ die games heyquote:Op maandag 29 december 2008 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
535 euro betaald voor PS3 80GB Pack (350 euro) met de spellen:
Little Big Planet (Zit bij de PS3 80GB)
Bioshock (40 euro)
Devil May Cry 4 (30 euro)
Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriot (40 euro)
Guitar Hero 3 Bundle (+ Guitar) (50 euro)
Assassins Creed (25 euro)
Ik kon het toch niet laten.![]()
Ik ben hier wel een tijdje zoet mee, gok ik.
Meen je dat nou? Heb ik er teveel voor betaald?quote:Op maandag 29 december 2008 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Woekerprijzen @ die games heyTering
Je hebt toch nog voldoende spellen beschikbaar om dan die 2,5 week te wachten? Het had je namelijk best wat geschild.quote:Op maandag 29 december 2008 00:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Heb ik er teveel voor betaald?![]()
Ik bedoel, ik begrijp ook wel dat ik ze via CDwow o.i.d. goedkoper kan krijgen maar dan moet ik 2,5 week wachten en ik wil het meteen kunnen spelen.
Nog suggesties naast CDwow en Play.com?quote:Op maandag 29 december 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog voldoende spellen beschikbaar om dan die 2,5 week te wachten? Het had je namelijk best wat geschild.
Vind het wel goedkoop hoor, zoveel spellen + 80gb ps3quote:Op maandag 29 december 2008 00:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Heb ik er teveel voor betaald?![]()
Ik bedoel, ik begrijp ook wel dat ik ze via CDwow o.i.d. goedkoper kan krijgen maar dan moet ik 2,5 week wachten en ik wil het meteen kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |