Damn das een goede dealquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:36 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nee gewoon in de winkel gekocht, ze hadden er 9 voor 150euro per stuk, waarom weet ik niet eigenlijk
Rock Band is toffer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:07 schreef jslavenburg het volgende:
Raden jullie mij aan om GH World Tour`te kopen of niet? Met drums etc
Hij had toevallig de laatste, dus dat was geen optie meer. Was bij een groothandel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Damn das een goede dealhad ze allemaal opgekocht, en met winst verkocht
Welke winkel?
jha heb net wipeout hd er op gezet en dat lukte gewoon, vind het allemaal wel een beetje raar hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:33 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je kan m gewoon bestellen volgens mij
[..]
Ik denk dat het de NL versie is aangezien het een Nederlandse site is. Maar wat er met je hardeschijf is weet ik niet. Kan je nu wel weer wipeout HD erop zetten?
Het is een bekend probleem met de installatie van R&C, het leest de HDD grootte niet goed uit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:17 schreef TorizZLA het volgende:
[..]
jha heb net wipeout hd er op gezet en dat lukte gewoon, vind het allemaal wel een beetje raar hoor
maar niemand heeft dit dus een keer meegemaakt?
Je hebt ook weinig aan een versterker die TrueHD aankan als je de ps3 gebruikt want de ps3 zet intern alles om naar PCMquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:37 schreef Tumble het volgende:
En een nieuwe receiver ga ik niet kopen, een DD TrueHD eceiver incl. speakers kost volgens mij een vermogen...
Nou ja, maar niet zo heel feel uit. Komt er op neer dat ik geen andere receiver ga kopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je hebt ook weinig aan een versterker die TrueHD aankan als je de ps3 gebruikt want de ps3 zet intern alles om naar PCM
een versterker met HDMI in is dus al genoeg en die heb je voor 200 a 300 euro
en PCM 5.1 kan niet via optisch (zoals jij het nu hebt aangesloten) das gewoon teveel data tegelijk voor de gebruikte kabel.
Dit even terzijde.
Aan alleen HDMI in heb je niet zo veel, de receiver moet ook met het geluid om kunnen gaan. De meeste receivers van rond de 300 euro met HDMI in doen alleen aan passthrough, dat wil zeggen dat het geluid gewoon doorgelust wordt en niet door de receiver word verwerkt.quote:Op zondag 28 december 2008 00:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja, maar niet zo heel feel uit. Komt er op neer dat ik geen andere receiver ga kopen¤300 voor een losse receiver vind ik nog steeds te veel geld, speakers moet je er dan nog bijkopen.
Dat is iets voor over een paar jaar, als ik een goede baan heb
Laat maar lekker liggenquote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
welk proggie gebruik je daarvoor dan?
Ik heb nu 24 redemption liggen
Nu GOTsent, maar dat duurt me te lang.quote:Op zondag 28 december 2008 14:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
welk proggie gebruik je daarvoor dan?
Ik heb nu 24 redemption liggen
kickquote:Op zondag 28 december 2008 13:17 schreef Nebo het volgende:
Ik heb een vraag aan al jullie Resistance 2 spelers: Is het mogelijk om in offline Co-op (dus bijvoorbeeld met mijn broertje) een game te beginnen op mijn PS account en mijn broeder te laten joinen onder zijn account? Elke keer als hij zijn controller aan zet wordt hij ingelogd als naam(2) Als dit niet kan, is het mogelijk om de naam te veranderen zodat we gewoon altijd Co-op op mijn file kunnen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een paar keer vast gezeten, maar meestal waren de hints dan wel voldoende om verder te komen.PSN id: NL_SToRM
Ik test op dit moment deze java applicatie, die transcode dingen on the fly zodat je bijna alles kan streamen naar de PS3.quote:Op zondag 28 december 2008 14:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nu GOTsent, maar dat duurt me te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |