Hij kijkt af en toe nog mee tot we een vervanger hebbenquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Fout in TT, er mist 'denplakset'
De waarheid is hard he!!quote:Op zondag 21 december 2008 17:17 schreef rubbereend het volgende:
Het Grote PSV Topic #355 Waar we meer doelpunten willen zien
ik word hier verschrikkelijk uitgescholden
quote:Op zondag 21 december 2008 17:56 schreef RayMania het volgende:
Voor 10,= willig ik elk verzoek. 5,= voor een Feyenoorder.
Klonen is niet strafbaar.quote:Op zondag 21 december 2008 19:00 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic 426:
Waarom is hij er eigenlijk nog? Iedereen weet dat het een kloon is
Dan had hij waarschijnlijk met die accounts geen ban meer.quote:Op zondag 21 december 2008 20:00 schreef denthemen het volgende:
Niet ? Wel toch als je een ban hebt?
Dat ja.quote:Op zondag 21 december 2008 20:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan had hij waarschijnlijk met die accounts geen ban meer.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:12 schreef Breach het volgende:
Hehe iemand heeft op de verkeerde sticky geklikt
De VBL Meet; 10 januari!![]()
Had dat niet met de zon te maken?quote:Op zondag 21 december 2008 20:51 schreef Grulez het volgende:
Ik vroeg me alleen af waarom ze krom zijn?
Schouderklopjes meldtopic.quote:Op maandag 22 december 2008 01:48 schreef golfer het volgende:
Ik kan het VBL-schouderklopjestopic even niet zo gauw vinden maar nomineer toma nu even daar voor met z'n briljante tekeningen en vooral zijn laatste van Suarez [ afbeelding ]
Dat zijn een hoop stuiterende ballen. Daar moet je een stripoog voor hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 01:55 schreef Grulez het volgende:
Mooie tekening, maar wat ligt er op de grond?
Ja, zonder u waren wij daar nooit achtergekomenquote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef denthemen het volgende:
Nederland in 12 moorden: De dood van Picornie in Beverwijk
Voegt hij nu wel wat toe?
Te laat om grappig te doen, je bent al het lachertje van VBLquote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, zonder u waren wij daar nooit achtergekomen
Ja, had 'm per ongeluk mee-verwijderd (als dat een woord is). Maar heb 'm gequote teruggezet, ik kan helaas geen hele posts terugzetten. Excuusquote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef denthemen het volgende:
Mijn opmerking over dat hij geen journalist kon zijn kon toch wel blijven staan?
Mwah, dit is verder geen probleem lijkt mijquote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, had 'm per ongeluk mee-verwijderd (als dat een woord is). Maar heb 'm gequote teruggezet, ik kan helaas geen hele posts terugzetten. Excuus
Maar jij hebt totaal geen binding met VBL en komt hier puur om jezelf te promoten. Kleinzusje post hier en vraagt ook nog eens om op andere VBL-ers te stemmen. Niet de bedoeling van dit topic en ik zie het ook liever niet, maar één keer zo vlak voor de feestdagen moet kunnen op deze manier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:01 schreef P.F het volgende:
Maar dan blijft het van ons beide toch spam
Is dicht, dank je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:37 schreef Breach het volgende:
Omdat ik het ze beloofd heb: Neem geen EDPNET!!!
Het hoeft natuurlijk niet met VBL te maken te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef Suijk het volgende:
Er zal wel geen antwoord op komen, maar waarom is Crane geband? 'Niets toevoegende kloon', maar hij voegt juist wel iets aan VBL toe (al is het voor sommigen irritatie). We weten allemaal wie het is en dat hij om de 2 maanden een nieuw account neemt, maar dat is toch geen misdaad?
Het heeft niets met VBL te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef Suijk het volgende:
Er zal wel geen antwoord op komen, maar waarom is Crane geband? 'Niets toevoegende kloon', maar hij voegt juist wel iets aan VBL toe (al is het voor sommigen irritatie). We weten allemaal wie het is en dat hij om de 2 maanden een nieuw account neemt, maar dat is toch geen misdaad?
Hoaxquote:
Zegt de kennerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef Suijk het volgende:
Nouja, gelukkig overmorgen Kerst, dan krijgt 'ie hopelijk gratie.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar jij hebt totaal geen binding met VBL en komt hier puur om jezelf te promoten. Kleinzusje post hier en vraagt ook nog eens om op andere VBL-ers te stemmen. Niet de bedoeling van dit topic en ik zie het ook liever niet, maar één keer zo vlak voor de feestdagen moet kunnen op deze manier.
Van jou dus niet
God verhoede.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef Suijk het volgende:
Nouja, gelukkig overmorgen Kerst, dan krijgt 'ie hopelijk gratie.
Het is niet eens grappigquote:Op donderdag 25 december 2008 10:30 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Pas maar op dat er geen stikstof in je kalkoen zit.
Ik word een beetje moe van hem. Even posts lezenquote:
Je moet niet zo zeiken. Je lijkt wel een wijf.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Live Eredivisieverslagen #99: Voetballen op 2de Kerstdag!
Niet op de man spelen toch ?
Dat mag ik zelf bepalen, zou een andere mod als RayMania hier naar willen kijken ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken. Je lijkt wel een wijf.
Ja gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat mag ik zelf bepalen, zou een andere mod als RayMania hier naar willen kijken ?
Vriendjespolitiek.quote:
Ik snap wel dat de andere eerder is, maar zo werk je het multi-topic openen wel in de hand imo.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:13 schreef RayMania het volgende:
Live Eredivisieverslagen #100 (joule)
Niet iedereen opent een nieuw topic bij de laatste post, dus die ongeschreven regel heeft bij deze reeks weinig zin.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de andere eerder is, maar zo werk je het multi-topic openen wel in de hand imo.
Nee vind je het gek als dat de trend is?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet iedereen opent een nieuw topic bij de laatste post,
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Ik laat al jaren de eerste open en je bent de eerste die er iets van zegt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee vind je het gek als dat de trend is?
Het gaat er bij zulk soort topics niet om wie de nieuwe opent, maar dat er een nieuwe komt. En dan is de eerste gewoon okee en gaan de anderen op slot.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben anders gewend. En ik kom in heel veel subforums. Zelfs met de radio-actie doen ze het zo, terwijl die topics ontzettend snel gaan. Maar goed, ik weet nu dat ik de volgende keer geen moeite hoef te doen als ik de lapo heb.
Wij staan dat wel toe ja, jij nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:57 schreef denthemen het volgende:
[Speculatietopic#2] Wie wordt de nieuwe mod? Met ADO op 10:1
Staan jullie dit toe?
Zolang het niet door jorien wordt gepost wel ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:57 schreef denthemen het volgende:
[Speculatietopic#2] Wie wordt de nieuwe mod? Met ADO op 10:1
Staan jullie dit toe?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij staan dat wel toe ja, jij niet!
Ook alleen omdat je voor Excelsior bentquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij staan dat wel toe ja, jij niet!
Beste Blight. Er is helaas nog geen Luik-topic. U bent vrij om te openen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:58 schreef Blight het volgende:
Mis ik 'm, of er is gewoon geen Standard Luik topic?
Zoiets als het City-topic zien wij graagquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:02 schreef Blight het volgende:
Mag de OP van tong80 niveau zijn?
Ik ben nog niet zo goed in mijn imitaties.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
Bijna een tong-OP, Blight. Je mist alleen nog het smiley.
DIe hebben we met de "van welke .... walg jij echt?" topics voorlopig wel weer genoeg...quote:
De topics staan niet in de weg en ze zakken vanzelf wel weer naar beneden.quote:Op zondag 28 december 2008 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
DIe hebben we met de "van welke .... walg jij echt?" topics voorlopig wel weer genoeg...
Hoe lang gaat die onzin door?
Welke uitlatingen?quote:Op zondag 28 december 2008 18:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat zijn de consequenties voor de uitlatingen van leonos?
Vannacht in het Feyenoord topic.quote:
Zal even kijken.quote:Op zondag 28 december 2008 18:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vannacht in het Feyenoord topic.
In alle eerlijkheid, we hebben net wel kunnen merken dat die post zonet een waarheid als een koe is gebleken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het gaat er bij zulk soort topics niet om wie de nieuwe opent, maar dat er een nieuwe komt. En dan is de eerste gewoon okee en gaan de anderen op slot.
Ach laat maaar johquote:
Ik had ze al aangepastquote:Op zondag 28 december 2008 18:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ach laat maaar joh
Zit maar een beetje te gallen.
Kleine kinderen moeten niet drinken.
Nu snel turke pizza's halen![]()
Er wordt vaak wel vanuit gegaan dat diegene met de lapo het nieuwe topic opent. Maar BansheeBoy deed dat niet, dus heeft VBL in sjimz een behulpzame mod die een nieuw topic opent.quote:Op zondag 28 december 2008 18:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, we hebben net wel kunnen merken dat die post zonet een waarheid als een koe is gebleken.
Ik weet niet waar dat voor pleit op zich, want iedereen zat in dit geval juist wel te wachten op de lapo-poster, de ongeschreven regel zeg maar.
Bansheeboy
quote:Op zondag 28 december 2008 20:32 schreef venomsnake het volgende:
Kan een mod het woordje PI even uit de TT halen.
Dank u.
FC Groningen #79: Middelvingers en transferperikelen
Als je daar al niet tegen kan.quote:Op zondag 28 december 2008 20:53 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax topic #1153: Klaas, bedankt!
Hofpleinfontein heeft niets te doen
Het enige discussiewaardige in Nederland.quote:Op zondag 28 december 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
Hij komt wat vervelend over maar zegt geen nare dingen (voorzover ik zag)
Wel heb ik hem vriendelijk gevraagd naar het Feyenoord topic te gaan als hij niet op een normale manier kan discussieren zonder dat de Ajacieden daarop gaan happen. Want het wordt dan toch weer de Ajax-Feyenoord discussie.
Schiet niemand iets mee op.
Als er een ajacied in het Feyenoord topic komt vervelen mag het wel.quote:Op zondag 28 december 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
Wel heb ik hem vriendelijk gevraagd naar het Feyenoord topic te gaan als hij niet op een normale manier kan discussieren zonder dat de Ajacieden daarop gaan happen. Want het wordt dan toch weer de Ajax-Feyenoord discussie.
Ik kan er wel tegen, maar je weet precies waarop het uit gaat lopenquote:
Jullie maken semi-grappige opmerkingen en hij reageert er, logischerwijs, op? Geen schande hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen, maar je weet precies waarop het uit gaat lopen
Nee hoor, als een ajacied vervelend komt doen in het Feyenoord topic dan willen jullie hem ook weg hebben en dan spreken wij de ajacied er ook op aan.quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als er een ajacied in het Feyenoord topic komt vervelen mag het wel.
Alleen maar omdat het nu over ajax gaat, de club die alle mannen met een blauw kleurtje ondersteunen hiero mag het niet.
Het wordt tijd voor een Feyenoorder als mod.
In het Feyenoord topic zie ik ook vaak genoeg iets van : Tyf op naar je eigen topic Jood.quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie maken semi-grappige opmerkingen en hij reageert er, logischerwijs, op? Geen schande hoor.
Ach, dit soort vragen zullen ook niet uit interesse gesteld zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie maken semi-grappige opmerkingen en hij reageert er, logischerwijs, op? Geen schande hoor.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Welke steun bedoel je precies?
Ja omdat niemand er wat aan doet.quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, als een ajacied vervelend komt doen in het Feyenoord topic dan willen jullie hem ook weg hebben en dan spreken wij de ajacied er ook op aan.
Verder is dit Ajax-mod discussie een hele zinloze waar ik best wel moe van wordt
Dat is vaak omdat hetgeen wat de jood zegt bedoeld is om te provoceren. Ik zie Hofpleinfontein niet provoceren. Er wordt onderling best gediscussierd als er normaal gedaan wordt.quote:Op zondag 28 december 2008 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic zie ik ook vaak genoeg iets van : Tyf op naar je eigen topic Jood.
Nou dat wilde ik nu voor zijn
Laat elkaar gewoon lekker in elkaars waarde of anders gewoon links liggen dan elkaar online te irriteren.
Dat weet jij niet, vraag het hem is.quote:Op zondag 28 december 2008 21:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, dit soort vragen zullen ook niet uit interesse gesteld zijn.
[..]
Ik weeg het inderdaad niet mee.quote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja omdat niemand er wat aan doet.
Je gaat mij niet vertellen dat jouw club voorkeur niet meespeelt in jouw beslissingen.
Als je dat niet doet dan ben je van steen want elk mens doet dat bewust of onbewust.
De ajacieden mogen hier net iets meer dan mensen van andere clubs.
Wat Ray neerzet zie ik wel degelijk een poging tot trollquote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is vaak omdat hetgeen wat de jood zegt bedoeld is om te provoceren. Ik zie Hofpleinfontein niet provoceren. Er wordt onderling best gediscussierd als er normaal gedaan wordt.
Ga je nu mijn posts met die van Leonos vergelijken?quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, als een ajacied vervelend komt doen in het Feyenoord topic dan willen jullie hem ook weg hebben en dan spreken wij de ajacied er ook op aan.
Verder is dit Ajax-mod discussie een hele zinloze waar ik best wel moe van wordt
Of had ik de posts van Leonos wel gewoon moeten laten staan in de originele strekking?
Daar hoor ik je weer niet over.
De opmerking over wegrennen heb je niet gezien? Wat kwam hij er uberhaupt doen? Hadden we het over zijn clubje? Nee...quote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is vaak omdat hetgeen wat de jood zegt bedoeld is om te provoceren. Ik zie Hofpleinfontein niet provoceren. Er wordt onderling best gediscussierd als er normaal gedaan wordt.
Oeh, het gaat weer zo'n 'discussie' wordenquote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja omdat niemand er wat aan doet.
Je gaat mij niet vertellen dat jouw club voorkeur niet meespeelt in jouw beslissingen.
Als je dat niet doet dan ben je van steen want elk mens doet dat bewust of onbewust.
De ajacieden mogen hier net iets meer dan mensen van andere clubs.
nee maar jij zegt dat een ajacied in een feyenoord topic mag vervelen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ga je nu mijn posts met die van Leonos vergelijken?
Dat lijkt mij een hele normale vraag.quote:Op zondag 28 december 2008 21:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, dit soort vragen zullen ook niet uit interesse gesteld zijn.
[..]
Had dat gewoon sowieso niet gedaan, dat zet namelijk al de toon voor de discussie.quote:Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een hele normale vraag.
Ik ga hier niet schijnheilig zitten doen.
Ik plaatste 1 troll en die heb ik zelf aangepast.
Jij komt ook zo vaak in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
De opmerking over wegrennen heb je niet gezien? Wat kwam hij er uberhaupt doen? Hadden we het over zijn clubje? Nee...
Misschien moet je ook even lezen wat sjimz neerzet, voordat je zegt dat wij niet objectief zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
Dan ben je wel een beetje simpel als je daardoor gelijk van slag raakt hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had dat gewoon sowieso niet gedaan, dat zet namelijk al de toon voor de discussie.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 20:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En daarna begonnen ze heel hard te rennen?
quote:Op zondag 28 december 2008 20:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je vriend in de steek laten is ook wat he...
quote:Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee hoor.
Volendam kan ook nog kampioen worden.
Maarja daarom zijn jullie joden he, altijd een grote bek en schreeuwen dat ze wel eventjes kampioen gaan worden.Valt toch vies tegen.
Mag hij het niet over Ajax en de sfeer in de Arena hebben dan? En dat wegrennen, tja. Lekker boeiend. Daar kan je ook gewoon over heenlezen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
De opmerking over wegrennen heb je niet gezien? Wat kwam hij er uberhaupt doen? Hadden we het over zijn clubje? Nee...
Ik kom dan ook niet met opmerkingen waarvan ik weet dat ik er een discussie mee op gang zet die nergens over gaat. Ja ik weet dat ik laatst vertelde dat ik wel kon lachen om de ellende in Rotterdam (scheelt je weer zoeken..) maar dat was gewoon puur een reactie op iemand die dacht dat ik medelijden had. Als ik iets post in jullie topic is het gewoon on topic en ga ik normaal in discussiequote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jij komt ook zo vaak in het Feyenoord topic.
Volgens mij heeft niemand je een uitnodiging gestuurd?
Wat kan ik eraan doen dat mensen in het ajax topic zo reageren.quote:Op zondag 28 december 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien moet je ook even lezen wat sjimz neerzet, voordat je zegt dat wij niet objectief zijn.
[..]
Zo kun je overal over heen lezenquote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag hij het niet over Ajax en de sfeer in de Arena hebben dan? En dat wegrennen, tja. Lekker boeiend. Daar kan je ook gewoon over heenlezen.
Ik zeg wat over dat wegrennen.Jij reageert erop en toen was het klaar. Moet er iets over Feyenoord worden geschreven voordat ik in het ajax topic MAG posten?quote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon niet neerzettenquote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag hij het niet over Ajax en de sfeer in de Arena hebben dan? En dat wegrennen, tja. Lekker boeiend. Daar kan je ook gewoon over heenlezen.
Ik ben bloedserieusquote:
Als iedereen dat zou doen bij een troll...quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar kan je ook gewoon over heenlezen.
Hetzelfde geldt voor de persoon die over ontploffend vuurwerk begintquote:Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon niet neerzetten
Dat heb ik niet gezien maar enlighten me.quote:Op zondag 28 december 2008 21:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de persoon die over ontploffend vuurwerk begint
Nee dat hoeft niet, maar moet het een opmerking zijn die nergens op slaat? Waar zo'n discussie van komt?quote:Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zeg wat over dat wegrennen.Jij reageert erop en toen was het klaar. Moet er iets over Feyenoord worden geschreven voordat ik in het ajax topic MAG posten?
Wanneer het om dat soort dingen wel, ja. Waarschijnlijk is Hfontein nog een puber zonder enig benul waar hij over praat. De HiH gelezen van Paul.quote:Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo kun je overal over heen lezen
Dat komt ook door het niveau van de users in dat topic.quote:Ik reageerde dan ook met een knipoog, maar je weet dat er een discussie ontstaat die nergens op slaat
Tuurlijk wel, maar het is allemaal zo makkelijk. Oordelen over iets waar je niet bij bent geweest, niet hoort op de televisie en niet meekrijgt bij de samenvatting. Wat kan een Ajacied nou antwoorden? "Ja, er is sfeer", maar je wordt vrijwel direct uitgelachen of beantwoord met een "quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag hij het niet over Ajax en de sfeer in de Arena hebben dan?
Ja er zijn meerdere mensen fout, eigenlijk iedereen die er later nog over verder ging, maar als hij gewoon normaal post dan komt dit niet. Dat hij nu pissed is dat er "Ajax mods" zijn die ons voortrekken heeft hij aan zichzelf te danken, al was hij normaal komen posten dan was dit niet nodig geweestquote:Op zondag 28 december 2008 21:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de persoon die over ontploffend vuurwerk begint
quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien maar enlighten me.
Graag gedaanquote:Op zondag 28 december 2008 20:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, ze lieten het in hun eigen hand ontploffen. Ken je dat?
Wij hebben het hoogste niveau van heul Fok, hier kan KLB zelfs niet tegen op. En ik geef je gelijk ja over het tot 10 tellen, en ik reageerde dan ook met een grap terug,hopende dat hij het als grap bedoelde. Maar helaas kwam hij steeds weer grappig doenquote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer het om dat soort dingen wel, ja. Waarschijnlijk is Hfontein nog een puber zonder enig benul waar hij over praat. De HiH gelezen van Paul.
En anders gewoon tot 10 tellen, niet zo moeilijk toch? Het lukt mij tegenwoordig ook 9 van 10 keer.
[..]
Dat komt ook door het niveau van de users in dat topic.
Groot gedeelte van die nutteloze discussie verwijderd.quote:
Wat is daar troll aan/quote:Op zondag 28 december 2008 21:22 schreef _Mike_ het volgende:
Die muppet is weer terug.
Zijn eerste opmerking moet kunnen. Dat hij daarna begint over je vriend in de steek laten niet, evenals de reacties van onze Ajax-vrienden. Maar laten we de mods weer gewoon een rustige avond geven verder.quote:Op zondag 28 december 2008 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja er zijn meerdere mensen fout, eigenlijk iedereen die er later nog over verder ging, maar als hij gewoon normaal post dan komt dit niet. Dat hij nu pissed is dat er "Ajax mods" zijn die ons voortrekken heeft hij aan zichzelf te danken, al was hij normaal komen posten dan was dit niet nodig geweest
Pardon?quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer het om dat soort dingen wel, ja. Waarschijnlijk is Hfontein nog een puber zonder enig benul waar hij over praat. De HiH gelezen van Paul.
En anders gewoon tot 10 tellen, niet zo moeilijk toch? Het lukt mij tegenwoordig ook 9 van 10 keer.
[..]
Humor hebben jullie duidelijk NIET.quote:Op zondag 28 december 2008 21:22 schreef _Mike_ het volgende:
Die muppet is weer terug.
quote:
Ja erg slim vind ik het niet van je hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Humor hebben jullie duidelijk NIET.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja erg slim vind ik het niet van je hoor.
Je doet ook alles om mod te worden, maar ik zal overwinnenquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Zijn eerste opmerking moet kunnen. Dat hij daarna begint over je vriend in de steek laten niet, evenals de reacties van onze Ajax-vrienden. Maar laten we de mods weer gewoon een rustige avond geven verder.
Al zou IK in dit geval wat sneller posts weggehaald hebben. Maar dat is aan de heren mods natuurlijk (ik weet dat je dan ook weer een discussie van 1,5 uur in dit topic hebt).
Ik vind van niet.quote:Op zondag 28 december 2008 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Probeer inzicht te krijgen in jouw psyche. Heb ik niet gelijk?
quote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je doet ook alles om mod te worden, maar ik zal overwinnen [ afbeelding ]
We hebben net een hele discussie over het postgedrag onderling en dan kom je met zo'n opmerking.quote:Op zondag 28 december 2008 21:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
Post ik nav deze hele discussie eens iets positief is het ook weer niet goed?
Vertel mij hoe vervelend het is om te lezen dat Leonardo een wereldvoetballer is?
Wat een wereldforum is dit zeg
Geen Ajax-mod.quote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je doet ook alles om mod te worden, maar ik zal overwinnen [ afbeelding ]
Ja, wij zijn gek.quote:Op zondag 28 december 2008 21:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
Post ik nav deze hele discussie eens iets positief is het ook weer niet goed?
Vertel mij hoe vervelend het is om te lezen dat Leonardo een wereldvoetballer is?
Wat een wereldforum is dit zeg
Hij staat ook bij mij in de boekenkast.quote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Al vond HiH best een goed boek
Ik solliciteer wel zodra ik jou mag vervangen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen Ajax-mod.
Het wordt tijd voor een Feyenoord-mod.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik solliciteer wel zodra ik jou mag vervangen.
Slim of niet, jullie moeten dit allemaal niet zo serieus nemen. Ik zit hier voor m'n lol.Wij allemaal hoop ik. Als ik dat dan over Leonardo post na die discussie hier en iedereen ziet dat gelijk weer als een troll. Sorry maar ik donder zowat van m'n stoelquote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
We hebben net een hele discussie over het postgedrag onderling en dan kom je met zo'n opmerking.
Ik vind dat niet echt getuigen van slimheid.
RM kom er maar in..quote:
Ik zit hier ook voor mijn lol en dat heeft me in totaal toch al ruim 6 maanden aan bans opgeleverd. Niet iedereen kan dus waarderen wat jij/wij als humor zien.quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Slim of niet, jullie moeten dit allemaal niet zo serieus nemen. Ik zit hier voor m'n lol.Wij allemaal hoop ik. Als ik dat dan over Leonardo post na die discussie hier en iedereen ziet dat gelijk weer als een troll. Sorry maar ik donder zowat van m'n stoelEen geintje moet kunnen. Het is maar internet he.
Geen puber.Student ja.Misschien moet ik me ook maar eens zo gaan gedragen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij staat ook bij mij in de boekenkast.
Maar geen puber dus, ok. Student dan.
Wil je me weg hebben dan?quote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik solliciteer wel zodra ik jou mag vervangen.
Een geintje moet zeker kunnen maar je moet ook weten wanneer je wel en wanneer je geen geintje moet makenquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Slim of niet, jullie moeten dit allemaal niet zo serieus nemen. Ik zit hier voor m'n lol.Wij allemaal hoop ik. Als ik dat dan over Leonardo post na die discussie hier en iedereen ziet dat gelijk weer als een troll. Sorry maar ik donder zowat van m'n stoelEen geintje moet kunnen. Het is maar internet he.
Wees niet bang, ik was net zo in mijn studententijd.quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Geen puber.Student ja.Misschien moet ik me ook maar eens zo gaan gedragen.
(ex)-agent en jood. Laat me denken....quote:
quote:
Nee joh, lekker internetrellen!quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Geen puber.Student ja.Misschien moet ik me ook maar eens zo gaan gedragen.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
(ex)-agent en jood. Laat me denken....
Euh, ja.![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit hier ook voor mijn lol en dat heeft me in totaal toch al ruim 6 maanden aan bans opgeleverd. Niet iedereen kan dus waarderen wat jij/wij als humor zien.
Feyenood ligt nou eenmaal gevoelig he. Ga je dingen zeggen waarvan je het fijne niet weet om de tegenstander te kwetsen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik was net zo in mijn studententijd.
Nog steeds wel eigenlijk
[..]
(ex)-agent en jood. Laat me denken....
Euh, ja.![]()
Doe ik dat dan?quote:
Dus jij vond dit zo'n serieuze kwestie dat een geintje niet op z'n plaats was?Volgens mij hadden we het niet over de holocaust oid?quote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je me weg hebben dan?
[..]
Een geintje moet zeker kunnen maar je moet ook weten wanneer je wel en wanneer je geen geintje moet maken
We hebben net ergens over gepraat en dan maak je juist die fout.quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Dus jij vond dit zo'n serieuze kwestie dat een geintje niet op z'n plaats was?Volgens mij hadden we het niet over de holocaust oid?
Ja maar ik zei juist iets positiefs?quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
We hebben net ergens over gepraat en dan maak je juist die fout.
Dat vond ik wel redelijk dom ja
Jij kan er anders ook wel wat van hoor al ben jij laatste tijd niet meer zo vaak in het Feyenoord topic.quote:
Ik merk ook dat er iets broeit. Gaat het dit seizoen dan toch gebeuren?quote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Veel Feyenoorders posten vandaag in het ajax topic.Het ligt niet aan mij, het hangt gewoon in de lucht!
Feijenoord wordt kampioen, ja.quote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik merk ook dat er iets broeit. Gaat het dit seizoen dan toch gebeuren?.
Van het rechterrijtjequote:
Nee sorry.Ik schat AZ toch iets hoger in. Die voetballen ook beter.Maarja jullie blijven joden he...quote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik merk ook dat er iets broeit. Gaat het dit seizoen dan toch gebeuren?.
Overig voetbalnieuws deeltje #7quote:Op maandag 29 december 2008 13:02 schreef Breach het volgende:
Is er een topic voor overig voetbalnieuws (dus niet het randverschijnselen-topic) ik kan het nu nl. niet vinden.
Ja, dat is er.quote:Op maandag 29 december 2008 13:02 schreef Breach het volgende:
Is er een topic voor overig voetbalnieuws (dus niet het randverschijnselen-topic) ik kan het nu nl. niet vinden.
Nee, ligt wellicht aan je DNS query.quote:Op maandag 29 december 2008 13:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo traag?
Toen ik postte stond er nog niks van sjimz, dan heb ik er 2 minuten over gedaan om iemand te quoten
Ja ik dacht, dat zoek ik daarna wel even op, maar toen sijmz er dus al.quote:Op maandag 29 december 2008 13:10 schreef Suijk het volgende:
En dan geef je eigenlijk nog een antwoord van niks ook.
Dankquote:Op maandag 29 december 2008 13:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Overig voetbalnieuws deeltje #7
Stond nog gewoon in de index
Hulpmods uitgesloten.quote:Op maandag 29 december 2008 13:45 schreef Breach het volgende:
Om ADO geen kutgevoel te geven. Mss kan mods VBL-mods worden
Bedank hier de mods voor hun geweldige werk in 2008
Ik heb niet eens gesolliciteerd manquote:Op maandag 29 december 2008 14:14 schreef denthemen het volgende:
Slijm topic, niet op reageren mannen, hij probeert op deze manier mod te worden, bitch [ afbeelding ]
Mijn dreig pm is aangekomen?quote:Op maandag 29 december 2008 14:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gesolliciteerd man
Er stonden hier gister wel 2 jongetjes aan de deur. Eentje in een ADO-outfit en de ander met een FC Den Bosch sjaaltje.quote:
Jij?quote:Op maandag 29 december 2008 14:24 schreef Blight het volgende:
Feedback graag, heren. Anders ben ik genoodzaakt wat posts te verwijderen.
Kan gewoon openblijven. Het ene topic is enkel voor cijfers, de andere algemener.quote:Op maandag 29 december 2008 16:17 schreef Rumille het volgende:
Seizoenshelft voorbij! Wat vond jij?
Tussenrapport van je favoriete club
Zelfde soort topic?
Dacht ik al, even checkenquote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan gewoon openblijven. Het ene topic is enkel voor cijfers, de andere algemener.
Geroepsmatig, Allarmeer, psots. Je komt nog niet echt serieus over.quote:Op maandag 29 december 2008 21:24 schreef Adothehague het volgende:
Geroepsmatige TVP.
Welkom in Feedback allemaal, ik ben de nieuwe moderator en sta voor jullie klaar. Gebeuren er dingen die niet door de beugel kunnen? Allarmeer mij dan en ik zal optreden. Topics sluiten en psots editen is niet mijn prioriteit. Wat ik wel wil is orde en respect.
Have fun
PUB is een paar deuren verder.quote:Op maandag 29 december 2008 21:24 schreef Adothehague het volgende:
Geroepsmatige TVP.
Welkom in Feedback allemaal, ik ben de nieuwe moderator en sta voor jullie klaar. Gebeuren er dingen die niet door de beugel kunnen? Allarmeer mij dan en ik zal optreden. Topics sluiten en psots editen is niet mijn prioriteit. Wat ik wel wil is orde en respect.
Have fun
OUD ookquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 22:10 schreef tong80 het volgende:
Kan deze taalfout in de TT van een gesloten topic worden verbeterd ?
Studio voetbal staat niet meer op uitzendinggemist.
Je weet nooit wie er nog op klikt.
Ik heb de nutteloze smileyposts weggehaald.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:27 schreef _Mike_ het volgende:
Moet bikkeltje zoveel posten?!
Van welke coach walg jij echt?
Ik neem het mee ter evaluatie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef Breach het volgende:
Kan ik een klacht indienen over Gordon_Shumway. Post met een trollpost Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #148: Vrede op Aard. het topic vol en opent vervolgens geen nieuwe.
Zou daar een mod naar kunnen kijken aub.
Stond ook in de onderschriftcompetitiequote:Op woensdag 31 december 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
Het Ismail Aissati topic #4: De soap eindigt in Amsterdam.
Denk het ook. Zal wel een kwestie van tijd zijn voor zijn account dood is.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:21 schreef Rumille het volgende:
Hij gebruikt volgens mij Actieve topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Eens. En zeker een topic over supporters gaat tot trolls leidenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Van welke supporters walg jij echt?
Wanneer stopt die onzin
Alsof dat moet om er een topic over te openen. Al ben ik het met je eens dat paultjuhhh niet echt z'n best heeft gedaan, maar omdat Bergkamp en Kluivert meedoen zullen er heus wel wat reacties komen. Vandaar dat 'ie gewoon open blijft. Zakt na 3 januari wel weer weg.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
HFC - ex internationals
Wedstrijd komt niet eens op tv
Van welke commentator/presentator walg je echt?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Van welke supporters walg jij echt?
Wanneer stopt die onzin
Zo vind ik het ook wel genoeg, maar op zich is er niks mis met deze drie topics.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van welke commentator/presentator walg je echt?
Opsomtopics mogen tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:26 schreef RayMania het volgende:
Zo vind ik het ook wel genoeg, maar op zich is er niks mis met deze drie topics.
De topics lopen goed en er staat niks verkeerd in.
Voetbaldubbelgangersquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik zoek het topic van voetballers die op bekendheden lijken maar kan hem niet vinden, iemand tips/hulp?
Mwa, liever niet. Enige argumentatie kan natuurlijk geen kwaad. Vaak proberen we het te sturen door vroeg in het topic te reageren, maar als dat niet kan, dan hopen we dat de users dat zelf doen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opsomtopics mogen tegenwoordig?
Zijn geen echte regels voor, niet dat ik weet althans.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat zijn nou de voorwaarden voor een wedstrijdtopic?
Daarom is het ook zo belangrijk dat JIJ als nieuwe moderator wordt aangesteld om de orde terug te brengen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel zonde om te zien dat het werk van een aantal mods een tijd terug om van VBL een serieus forum met niveau te maken langzamerhand helemaal verkwanseld is...
Nu nog de spelletjestopics terug en het is weer helemaal als vanouds
Voorbeelden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel zonde om te zien dat het werk van een aantal mods een tijd terug om van VBL een serieus forum met niveau te maken langzamerhand helemaal verkwanseld is...
Je kunt het ook overdrijven, Robbie.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Users pesten?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:21 schreef RayMania het volgende:
Jammerlijke opmerking trouwens, waar doe je het voor.
Welke mods trouwens?
Ik wil ook TerroRobbie als moderator, hij oogt stabiel, verstandig en intelligent. Ook is hij vaak ernstig en serieus. We zijn toe aan iemand als hem. TerroRobbie, ik sta wel boven je in de peilingen, maar ik gun het je van harte.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo belangrijk dat JIJ als nieuwe moderator wordt aangesteld om de orde terug te brengen.
Ik snap eigenlijk niet wat je hier komt doen met je stomme geblaat en je moderatorgezannik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Users pesten?
En toch nog ergens macht kunnen hebben.
En ik ben natuurlijk weer de enige die zich er niet aan houdt he raytjequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat je hier komt doen met je stomme geblaat en je moderatorgezannik.
Het is nog altijd een Feedback topic waar we ontopic posten. Dank u vriendelijk.
Ik snap een klein beetje wat hij bedoelt. Dit soort topics kunnen wel hoor, laat ik dat voorop stellen, maar hoogstaand zijn ze niet. Verder is al dat gedoe met onze vriend BansheeBoy ook wel leuk geweest. Die posts leiden tot zoveel reacties die niet van belang zijn voor een topic..quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voorbeelden?
Alleen om een paar topics?
Yup, lees de laatste reacties maar terug. Ga niet nog een keer zoiets posten, dus doe er wat mee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En ik ben natuurlijk weer de enige die zich er niet aan houdt he raytje![]()
.
Of een topic hoogstaand is of niet is geen reden tot sluiting. Wie zijn wij om dat te bepalen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik snap een klein beetje wat hij bedoelt. Dit soort topics kunnen wel hoor, laat ik dat voorop stellen, maar hoogstaand zijn ze niet. Verder is al dat gedoe met onze vriend BansheeBoy ook wel leuk geweest. Die posts leiden tot zoveel reacties die niet van belang zijn voor een topic..
Ondanks dat ie pas gebanned is, vind ik sowieso dat die gast veel mag op dit forumquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik snap een klein beetje wat hij bedoelt. Dit soort topics kunnen wel hoor, laat ik dat voorop stellen, maar hoogstaand zijn ze niet. Verder is al dat gedoe met onze vriend BansheeBoy ook wel leuk geweest. Die posts leiden tot zoveel reacties die niet van belang zijn voor een topic..
Wat dacht je van dezequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind een topic als dit bijvoorbeeld heel erg zinloos.
Iedereen gaat zeggen van wie hij het meest walgt, en wat schieten we er mee op?
Bovendien is een commentator de grootste bijzaak in het voetbal. Iemand kan zijn mening over een commentaar bijvoorbeeld ook gewoon geven in een livetopic van een wedstrijd. Dat gebeurd bovendien ook erg vaak, dus lijkt het mij onnodig om voor dit soort zaken een extra topic te openen.
Ja, maar ik probeerde aan te geven dat ik de opmerking wel snap. Jullie hebben een tijd lang je best gedaan om de grootste gekkigheid weg te halen uit VBL. Dit soort topics staan vol met reacties met alleen de club-supporter of waar het over gaat. Geen meningen die onderbouwd zijn. MAAR wat je zegt, de grens is moeilijk te bepalen. Ik persoonlijk stoor me er ook niet echt aan omdat ik ze niet meer open.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Of een topic hoogstaand is of niet is geen reden tot sluiting. Wie zijn wij om dat te bepalen?
Ja, hij loopt bewust van die quasi-leuke posts te posten die weer leiden tot de bekende smiley-reacties. En ook al die opvulzinnen en bijzinnen zijn niet leuk meer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedoel je de posts van BansheeBoy in het algemeen?
Bovendien hebben veel commentatoren een eigen topic, net zoals veel sportprogramma's. Kan prima daar inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef Adothehague het volgende:
Bovendien is een commentator de grootste bijzaak in het voetbal. Iemand kan zijn mening over een commentaar bijvoorbeeld ook gewoon geven in een livetopic van een wedstrijd. Dat gebeurd bovendien ook erg vaak, dus lijkt het mij onnodig om voor dit soort zaken een extra topic te openen.
Je brengt me op een ideequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bovendien hebben veel commentatoren een eigen topic, net zoals veel sportprogramma's. Kan prima daar inderdaad.
What's next? Van welk stadion walg jij het meest? Van welk clublied walg jij het meest? Van welke competitie walg jij het meest? Van welke scheidsrechter walg jij het meest? etc.
Die zijn nooit leuk geweest. Maar blijkbaar vindt de betreffende crew ze wel leuk, anders had die gast toch allang een permban gehad...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:35 schreef Breach het volgende:
Ja, hij loopt bewust van die quasi-leuke posts te posten die weer leiden tot de bekende smiley-reacties. En ook al die opvulzinnen en bijzinnen zijn niet leuk meer.
Ja, het is niet hoogstaand, maar sinds wanneer moet dat? Waar komt die gedachte ineens vandaan dat elk topic een pareltje moet zijn? Een centraal topic met meningen over voetbalcommentators staat niet in de weg wat mij betreft, mits er wel gewoon gereageerd wordt zonder alleen maar namen te droppen. Maar dat zei ik al hierboven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef Adothehague het volgende:
Ja, ben ik met je eens, wel een leuk woord overigens. Echt rot dat de winterstop nu gaande is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Die walg lemmings zijn nu ook wel leuk geweest indd.
Al het tweede topic op de helft, zo te zien toch de moeite waard?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze
Van welke supporters walg jij #2
Tuurlijk chargeer ik, maar het gaat wel weer die kant uit... Met die walg topics en soort gelijke topics. Belachelijke spelers topic is gewoon bijna een kopie vna het topic lelijke spelers. etc.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:20 schreef golfer het volgende:
Je kunt het ook overdrijven, Robbie.
Zo erg is het toch nog niet?
Dit soort dingen Ray. Hij doet het expres omdat hij kickt op het feit dat er nu weer 3 man reageert op hem.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ben ik met je eens, wel een leuk woord overigens. Echt rot dat de winterstop nu gaande is.²
Als jij inhoudsloze oneliners, ajax vs feyenoord ruzies etc. de moeite waard vind dat heb je inderdaad gelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef RayMania het volgende:
Al het tweede topic op de helft, zo te zien toch de moeite waard?
Grens is inderdaad lastig te bepalen. Ik vind het moeilijk, zeg het eerlijk. Dichtgooien is ook zo makkelijk, maar daar moet wel een goede reden voor zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:35 schreef Breach het volgende:
Ja, maar ik probeerde aan te geven dat ik de opmerking wel snap. Jullie hebben een tijd lang je best gedaan om de grootste gekkigheid weg te halen uit VBL. Dit soort topics staan vol met reacties met alleen de club-supporter of waar het over gaat. Geen meningen die onderbouwd zijn. MAAR wat je zegt, de grens is moeilijk te bepalen. Ik persoonlijk stoor me er ook niet echt aan omdat ik ze niet meer open.
True, heb je gelijk in.quote:Ja, hij loopt bewust van die quasi-leuke posts te posten die weer leiden tot de bekende smiley-reacties. En ook al die opvulzinnen en bijzinnen zijn niet leuk meer.
Tataa...quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ben ik met je eens, wel een leuk woord overigens. Echt rot dat de winterstop nu gaande is.²
Als dit je insteek is om die topics te laten staan kan je binnen de kortste keren dit soort topics ook in andere catagorien verwachten denk ik (niet van mij). Maar met zo'n signaal geef je aan dat er geen grens is. Dus binnenkort ziet VBL er zo uit als er niks gedaan word:quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, het is niet hoogstaand, maar sinds wanneer moet dat? Waar komt die gedachte ineens vandaan dat elk topic een pareltje moet zijn? Een centraal topic met meningen over voetbalcommentators staat niet in de weg wat mij betreft, mits er wel gewoon gereageerd wordt zonder alleen maar namen te droppen. Maar dat zei ik al hierboven.
Net zoals ik al zei dat ik ook nu genoeg heb van die walgtopics, nu is het wel weer klaar.
Wat heeft een topic over een amateurclubje dat tegen een paar oude mannen speelt die ooit eens in oranje hebben gespeeld nou bijv. voor meerwaarde voor VBL? Er zijn misschien 2 forumleden die er heen gaan (Waarschijnlijk niet eensquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:41 schreef RayMania het volgende:
Grens is inderdaad lastig te bepalen. Ik vind het moeilijk, zeg het eerlijk. Dichtgooien is ook zo makkelijk, maar daar moet wel een goede reden voor zijn.
Je leest niet goed. Hij zegt dat met die laatste de grens bereikt is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als dit je insteek is om die topics te laten staan kan je binnen de kortste keren dit soort topics ook in andere catagorien verwachten denk ik (niet van mij). Maar met zo'n signaal geef je aan dat er geen grens is. Dus binnenkort ziet VBL er zo uit als er niks gedaan word
Ik snap je wel hoor Ado, het lastige is alleen wél dat als je dit verbiedt er straks helemaal niets meer mogelijk is en dat we ons feitelijk moeten beperken tot wedstrijdtopics. Kijk, het feit dat jij ze wat minder fijn vindt wil niet zeggen dat anderen er ook zo over denken. Je kunt er voor kiezen om dat soort topics gewoon te boycotten. Voor elk wat wils. Ja toch? Ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als dit je insteek is om die topics te laten staan kan je binnen de kortste keren dit soort topics ook in andere catagorien verwachten denk ik (niet van mij). Maar met zo'n signaal geef je aan dat er geen grens is. Dus binnenkort ziet VBL er zo uit als er niks gedaan word:
Nee, want ik zeg nu dat het klaar is. Speler en supporters vind ik algemeen en breed, dat is zeker een apart topic waard imo. Commentators al wat minder, maar nog niet zo erg als de voorbeelden die jij geeft. Nu is het gewoon klaar en de rest wordt wat mij betreft geslotenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als dit je insteek is om die topics te laten staan kan je binnen de kortste keren dit soort topics ook in andere catagorien verwachten denk ik (niet van mij). Maar met zo'n signaal geef je aan dat er geen grens is. Dus binnenkort ziet VBL er zo uit als er niks gedaan word:
van welke stadionspeaker walg jij het meest?
van welk merk voetbal walg jij het meest?
van welke voetbalshirts walg jij het meest?
van welk clublied walg jij het meest?
Etc
Daar kan ik me helemaal in vinden, ik denk dat we ons moeten optrekken aan echte VBL-coryfeeën: Methodmich, Tong80, Golfer, SCH e.d.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:43 schreef RayMania het volgende:
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar opbouwende kritiek is altijd welkom.
Ik geef je wat die topic betreft ook gelijk, maar kan mij ook nog herinneren dat ik destijds terecht wat kritiek kreeg omdat ik zoveel mogelijk gelijksoortige onderwerpen in 1 topic wilde houden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk chargeer ik, maar het gaat wel weer die kant uit... Met die walg topics en soort gelijke topics. Belachelijke spelers topic is gewoon bijna een kopie vna het topic lelijke spelers. etc.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt er voor kiezen om dat soort topics gewoon te boycotten. Voor elk wat wils. Ja toch? Ja.²
Van tevoren, om 8:56, weet je niet hoe het topic gaat lopen. De laatste reactie was nog voor het begin van de wedstrijd. Dan is het wel erg makkelijk om te sluiten. Waar zou jij naar verwijzen? Wat zou een ander topic zijn om dit te bespreken? In het Bergkamp-topic, in het Cocu-topic?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat heeft een topic over een amateurclubje dat tegen een paar oude mannen speelt die ooit eens in oranje hebben gespeeld nou bijv. voor meerwaarde voor VBL? Er zijn misschien 2 forumleden die er heen gaan (Waarschijnlijk niet eens) En de posts als "Bergkamp
" kunnen ook wel in de betreffende spelerstopics...
Alsof het alleen maar komt dat je donkerblauw bent, dat je niet alles meer doorleest.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:43 schreef RayMania het volgende:
Ik moet trouwens ook toegeven dat ik de laatste tijd, ieder geval veel minder dan vroeger, de VBL-topics doorlees. Tja, hoe zal dat nou komen.
Ik heb niet echt in de gaten dat VBL weer langzamerhand helemaal verkwanseld raakt. Ik weet niet of het onzin is, of dat het echt zo is en dat ik het niet merk.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar opbouwende kritiek is altijd welkom.
Wat zou een andere reden moeten zijn? Vroeger deed ik het altijd, elke dag, elk topic.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar komt dat je donkerblauw bent, dat je niet alles meer doorleest.
Je zit gewoon teveel in het keldertjequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat zou een andere reden moeten zijn? Vroeger deed ik het altijd, elke dag, elk topic.
Nu heb ik minder tijd voor, helaas. Maar dat laat ik echt niet zo doorgaan hoor.
Nou, ik ben het eens met Robbie eens. Het nieuws is dat Kluivert en Bergkamp dit jaar mee zullen doen, toch? Wat valt daar nou meer over te melden in dat topic? De opstellingen? De uitslag? Het wedstrijdverloop?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van tevoren, om 8:56, weet je niet hoe het topic gaat lopen. De laatste reactie was nog voor het begin van de wedstrijd. Dan is het wel erg makkelijk om te sluiten. Waar zou jij naar verwijzen? Wat zou een ander topic zijn om dit te bespreken? In het Bergkamp-topic, in het Cocu-topic?
Nu, nadat het topic geflopt is, kun je makkelijk zeggen dat het overbodig is ja.
Ik begrijp dat dan ook, ik maar er echt geen enkel punt van, je hebt recht op je privédingetjes. Ja toch?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:51 schreef RayMania het volgende:
Nu heb ik minder tijd voor, helaas. Maar dat laat ik echt niet zo doorgaan hoor.
Minder toevoegende topics en bijbehorende posts. Het gros - in de topics die ik lees - is op dit moment ofwel een post van BSB, ADO, of een andere 'kleurrijke' user of een reactie op de post van die user. En dan amper relevant met het onderwerp van het topic.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat zou een andere reden moeten zijn? Vroeger deed ik het altijd, elke dag, elk topic.
Ach, misschien hebben jullie ook wel gelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, ik ben het eens met Robbie eens. Het nieuws is dat Kluivert en Bergkamp dit jaar mee zullen doen, toch? Wat valt daar nou meer over te melden in dat topic? De opstellingen? De uitslag? Het wedstrijdverloop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |