Een jaar aanblijven? Prima hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:32 schreef pfaf het volgende:
Hehe. Mod worden zodat ik een jaar achter-de-schermen-topics terug kan lezen en m'n nieuwe nodes kan lezen. Dan mieter ik weer net zo hard op.
Nodes?quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:32 schreef pfaf het volgende:
Hehe. Mod worden zodat ik een jaar achter-de-schermen-topics terug kan lezen en m'n nieuwe nodes kan lezen. Dan mieter ik weer net zo hard op.
Ook afgewezen vanwege gebrek aan taalvaardigheid.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:02 schreef RayMania het volgende:
Dat je topics van een jaar oud bedoeld lees ik expres niet.
Yvonne weet er alles van.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:15 schreef RayMania het volgende:
Ik heb andere kwaliteiten.
Je bedoelt je gevoel voor zwarte humor..?quote:
Maar deze vocale stem steunt mij ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]![]()
Eigelijk wil ik gewoon op Dennis stemmen, maar kan het niet meer veranderen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In dat geval gaat mijn stem naar jou!
Ow, beken ik hiermee nu dat ik niet in de running ben..quote:
Alleen daarom zou Dennis het al moeten wordenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef RayMania het volgende:
Zullen de Feyenoorders leuk vinden, drie Ajacieden.
Met alle respect, maar ik denk niet iemand aan jullie zal merken dat jullie Ajacied zijn, en als er al gezeik over is komt het door Jorien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef RayMania het volgende:
Zullen de Feyenoorders leuk vinden, drie Ajacieden.
Ik weet het niet. Ik kreeg begin dit jaar nog een pm van jorien of ik voor Excelsior was, dus ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik denk niet iemand aan jullie zal merken dat jullie Ajacied zijn, en als er al gezeik over is komt het door Jorien.
Dat gaan ook mooie battles worden dan. Tussen jou en jorienquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik denk niet iemand aan jullie zal merken dat jullie Ajacied zijn, en als er al gezeik over is komt het door Jorien.
Hoor het vaak zat hoor dat ik alleen mijn 020 vriendjes help en dat ik Jood ben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Is SCH een Ajacied dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoor het vaak zat hoor dat ik alleen mijn 020 vriendjes help en dat ik Jood ben.
Daar moet ik, mocht ik moderator worden, boven staan. Ik maak meteen maar de grap : HAHAHH JE KAN ER NIET BOVEN STAAN, WANT JE KAN NIET STAAN111!!11!! Dat scheelt sommige mensen weer wat tijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat gaan ook mooie battles worden dan. Tussen jou en jorien
Gewoon ja zeggen, nu sta je ook op de lijst om pm's te ontvangen wanneer Ajax verliestquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik kreeg begin dit jaar nog een pm van jorien of ik voor Excelsior was, dus ja.
En dit blijft een pareltje; FOK! mod RayMania anti-Ajax?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar moet ik, mocht ik moderator worden, boven staan. Ik maak meteen maar de grap : HAHAHH JE KAN ER NIET BOVEN STAAN, WANT JE KAN NIET STAAN111!!11!! Dat scheelt sommige mensen weer wat tijd
Ik vind jou het ideale rolmodel voor een moderatorquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar moet ik, mocht ik moderator worden, boven staan. Ik maak meteen maar de grap : HAHAHH JE KAN ER NIET BOVEN STAAN, WANT JE KAN NIET STAAN111!!11!! Dat scheelt sommige mensen weer wat tijd
Het zal iig op rolletjes lopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind jou het ideale rolmodel voor een moderator.
Zal hij dan in plaats van een moderator een rollator worden genoemd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Inderdaad, alles zal voortaan op rolletjes verlopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal hij dan in plaats van een moderator een rollator worden genoemd?
Moet ik Yvonne er anders even bijhalen? Ik voel me gediscrimineerdquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal hij dan in plaats van een moderator een rollator worden genoemd?
Ik zou een FA roepen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet ik Yvonne er anders even bijhalen? Ik voel me gediscrimineerd
Dat niemand nog de grap heeft gemaakt dat sjimz er ook niet boven kan staan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat niemand nog de grap heeft gemaakt dat sjimz er ook niet boven kan staan.
Ach, loop naar de pompquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je komt hier in VBL alleen in dit topicquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef Adothehague het volgende:
Als het maar geen Ajacied word vind ik alles best.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
En hij moet niet van die stomme -dt fouten makenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef Adothehague het volgende:
Als het maar geen Ajacied word vind ik alles best.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |