Waar en op wie kun je stemmen dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd als modKunnen wel een Ajax mod gebruiken volgens mij
Ik ben ook geweestquote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Held.
Ik niet though, ik ga alleen op Eerste Kerstdag (protestants enzo).
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd als modKunnen wel een Ajax mod gebruiken volgens mij
[Speculatietopic#2] Wie wordt de nieuwe mod? Met ADO op 10:1quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar en op wie kun je stemmen dan?
Heldquote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd in de mod-poll
Ik ga meer omdat ik mijn ma er een plezier mee doe, heb er verder niets meequote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef F1Bas het volgende:
Best hypocriet als je met Kerst opeens wél naar de kerk gaat.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik had hem ondertussen al gevonden Cyberia, maar toch bedankt
Werd er "Daar hoorden zij engelen zingen" gezongen?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ga meer omdat ik mijn ma er een plezier mee doe, heb er verder niets mee
Bas was niet serieusquote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ga meer omdat ik mijn ma er een plezier mee doe, heb er verder niets mee
Het geldt voor mij ook hoor(al ben ik niet katholiek), alleen de laatste 2 jaar is het er niet echt van gekomen.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bas was niet serieus
Maar om ook maar even te antwoorden, ik ga omdat het traditie is. Elk jaar gaan we op kerstavond met het hele gezin naar de kerk. Hypocriet of niet, ik ben katholiek (gedoopt, H. Communie, gevormd) dus om dan één keertje per jaar naar de kerk te gaan, vind ik geen probleem. Kan ik meteen even stilstaan bij wat er het afgelopen jaar allemaal fout is gegaan.
Ik ga elk jaar op eerste kerstdag. En dan wordt dit nummer altijd gezongen. Hoevaak ik de verleiding al heb gehad om dan AJAX AJAX te roepenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Werd er "Daar hoorden zij engelen zingen" gezongen?
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar op eerste kerstdag. En dan wordt dit nummer altijd gezongen. Hoevaak ik de verleiding al heb gehad om dan AJAX AJAX te roepenLijkt me zo cool om te doen.
Liep op Kamp Westerbork een gast in Ajax-shirt tegen het lijf, maar vond het zo ongepast om heel hard 'JODEN! JODEN!' te roepenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar op eerste kerstdag. En dan wordt dit nummer altijd gezongen. Hoevaak ik de verleiding al heb gehad om dan AJAX AJAX te roepenLijkt me zo cool om te doen.
Doen doen! En het filmen!!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Met alle geweld naar ajax. Dat klinkt goed, dan zal die nerd van een Munsterman ook wat moeten inbinden.
Volgens de laatste berichten? of verstelt je vuurtje datquote:Op donderdag 25 december 2008 10:39 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Het woord inbinden komt niet in het woordenboek van Joop Munsterman voor. Elia wil met alle geweld naar Ajax, ha, ha dat is de beste grap die ik de laatste jaren heb gehoord. Elia wil helemaal niet naar Ajax. Het is een verstandige jongen, die als geen ander begrijpt dat hij na twee slechte duels bij Ajax op de bank zal belanden, terwijl hij bij Twente gedijt in een aanvallend systeem. Geld interesseert hem niets. Ik hoop dat hij die arrogante Amsterdammers in de laatste wedstrijd van de titel kan afhouden met zijn weergaloze solo's. Jullie zullen hem nooit krijgen, moet ik dat nu elke dag herhalen? Hij gaat zaterdag met Twente in gesprek en zal volgens de laatste berichten gewoon bijtekenen. Als hij dan aan het eind vertrekt, zal dat niet naar Amsterdam zijn.
Amen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Silenus het volgende:
Ik wil ook alle Ajacieden een fijne kerst wensen en een gezond en succesvol 2009, zowel voor jullie persoonlijk als voor ons aller Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |