Vergeet Volendam in de beker niet..quote:Op maandag 29 december 2008 14:12 schreef _Mike_ het volgende:
Redelijk op SCH/Willem II uit en Utrecht thuis.
Dat boeit me dan weer helemaal niets.quote:Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vergeet Volendam in de beker niet..
Je vergeet Perezquote:Op maandag 29 december 2008 14:14 schreef Robinhoo het volgende:
resultaten zijn prima ..
stam doet het prima , janssen en tioté ook redelijk. ( de transfers)
op het begin van het seizoen moest het nog op stoom komen, te weinig aanvallende impulsen
maar nu gaat het helemaal goed
als het zo doorgaat, moet de 3e plek goed zijn voor Twente
quote:Op maandag 29 december 2008 14:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat boeit me dan weer helemaal niets.
Waarom quote je me?quote:
Omdat ik je reactie triest vond.quote:
Jou reactie is echt triester. Ik geef gewoon aan dat ik de KNVB niet belangrijk vind en ook nooit belangrijk gevonden heb.quote:Op maandag 29 december 2008 14:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ik je reactie triest vond.
zo zie ik het ook.quote:Op maandag 29 december 2008 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
December en in mindere mate november waren een verademing vergeleken met vorig jaar. Een 2e plaats op 3 punten van de nummer 1 lijkt me een alleszins goede uitgangspositie, zeker omdat de 2e plaats recht geeft op deelname aan de VCL.
Waarom zou de tweede prijs van Nederland niks boeien? Nouja wel makkelijk om zo te zeggen dat je een nederlaag tegenquote:Op maandag 29 december 2008 14:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jou reactie is echt triester. Ik geef gewoon aan dat ik de KNVB niet belangrijk vind en ook nooit belangrijk gevonden heb.
Maar ja, het enige wat jij post is altijd een ""
Verliezen van Volendam is triest ja, maar dat veranderd niets aan het feit dat ik het een troostprijs vind.quote:Op maandag 29 december 2008 14:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom zou de tweede prijs van Nederland niks boeien? Nouja wel makkelijk om zo te zeggen dat je een nederlaag tegenVolendam
niet erg vind.
Toch lijkt het me logisch dat een nederlaag tegen Volendam je wel boeit.quote:Op maandag 29 december 2008 14:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Verliezen van Volendam is triest ja, maar dat veranderd niets aan het feit dat ik het een troostprijs vind.
Als het in de competitie was wel ja, maar in de beker maakt me echt niets uit. Ga mijn posting history over de KNVB beker maar terug lezen voordat we van Volendam verloren.quote:Op maandag 29 december 2008 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toch lijkt het me logisch dat een nederlaag tegen Volendam je wel boeit.
Nee, bedankt.quote:Op maandag 29 december 2008 14:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als het in de competitie was wel ja, maar in de beker maakt me echt niets uit. Ga mijn posting history over de KNVB beker maar terug lezen voordat we van Volendam verloren.
Verkondig dan ook geen dingen die niet waar zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |