Wij staan dat wel toe ja, jij nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:57 schreef denthemen het volgende:
[Speculatietopic#2] Wie wordt de nieuwe mod? Met ADO op 10:1
Staan jullie dit toe?
Zolang het niet door jorien wordt gepost wel ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:57 schreef denthemen het volgende:
[Speculatietopic#2] Wie wordt de nieuwe mod? Met ADO op 10:1
Staan jullie dit toe?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij staan dat wel toe ja, jij niet!
Ook alleen omdat je voor Excelsior bentquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij staan dat wel toe ja, jij niet!
Beste Blight. Er is helaas nog geen Luik-topic. U bent vrij om te openen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:58 schreef Blight het volgende:
Mis ik 'm, of er is gewoon geen Standard Luik topic?
Zoiets als het City-topic zien wij graagquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:02 schreef Blight het volgende:
Mag de OP van tong80 niveau zijn?
Ik ben nog niet zo goed in mijn imitaties.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
Bijna een tong-OP, Blight. Je mist alleen nog het smiley.
DIe hebben we met de "van welke .... walg jij echt?" topics voorlopig wel weer genoeg...quote:
De topics staan niet in de weg en ze zakken vanzelf wel weer naar beneden.quote:Op zondag 28 december 2008 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
DIe hebben we met de "van welke .... walg jij echt?" topics voorlopig wel weer genoeg...
Hoe lang gaat die onzin door?
Welke uitlatingen?quote:Op zondag 28 december 2008 18:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat zijn de consequenties voor de uitlatingen van leonos?
Vannacht in het Feyenoord topic.quote:
Zal even kijken.quote:Op zondag 28 december 2008 18:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vannacht in het Feyenoord topic.
In alle eerlijkheid, we hebben net wel kunnen merken dat die post zonet een waarheid als een koe is gebleken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het gaat er bij zulk soort topics niet om wie de nieuwe opent, maar dat er een nieuwe komt. En dan is de eerste gewoon okee en gaan de anderen op slot.
Ach laat maaar johquote:
Ik had ze al aangepastquote:Op zondag 28 december 2008 18:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ach laat maaar joh
Zit maar een beetje te gallen.
Kleine kinderen moeten niet drinken.
Nu snel turke pizza's halen![]()
Er wordt vaak wel vanuit gegaan dat diegene met de lapo het nieuwe topic opent. Maar BansheeBoy deed dat niet, dus heeft VBL in sjimz een behulpzame mod die een nieuw topic opent.quote:Op zondag 28 december 2008 18:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, we hebben net wel kunnen merken dat die post zonet een waarheid als een koe is gebleken.
Ik weet niet waar dat voor pleit op zich, want iedereen zat in dit geval juist wel te wachten op de lapo-poster, de ongeschreven regel zeg maar.
Bansheeboy
quote:Op zondag 28 december 2008 20:32 schreef venomsnake het volgende:
Kan een mod het woordje PI even uit de TT halen.
Dank u.
FC Groningen #79: Middelvingers en transferperikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |