Dan ben je wel een beetje simpel als je daardoor gelijk van slag raakt hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had dat gewoon sowieso niet gedaan, dat zet namelijk al de toon voor de discussie.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een hele normale vraag.
Ik ga hier niet schijnheilig zitten doen.
Ik plaatste 1 troll en die heb ik zelf aangepast.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En daarna begonnen ze heel hard te rennen?
quote:Op zondag 28 december 2008 20:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je vriend in de steek laten is ook wat he...
quote:Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee hoor.
Volendam kan ook nog kampioen worden.
Maarja daarom zijn jullie joden he, altijd een grote bek en schreeuwen dat ze wel eventjes kampioen gaan worden.Valt toch vies tegen.
Mag hij het niet over Ajax en de sfeer in de Arena hebben dan? En dat wegrennen, tja. Lekker boeiend. Daar kan je ook gewoon over heenlezen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
De opmerking over wegrennen heb je niet gezien? Wat kwam hij er uberhaupt doen? Hadden we het over zijn clubje? Nee...
Ik kom dan ook niet met opmerkingen waarvan ik weet dat ik er een discussie mee op gang zet die nergens over gaat. Ja ik weet dat ik laatst vertelde dat ik wel kon lachen om de ellende in Rotterdam (scheelt je weer zoeken..) maar dat was gewoon puur een reactie op iemand die dacht dat ik medelijden had. Als ik iets post in jullie topic is het gewoon on topic en ga ik normaal in discussiequote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jij komt ook zo vaak in het Feyenoord topic.
Volgens mij heeft niemand je een uitnodiging gestuurd?
Wat kan ik eraan doen dat mensen in het ajax topic zo reageren.quote:Op zondag 28 december 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien moet je ook even lezen wat sjimz neerzet, voordat je zegt dat wij niet objectief zijn.
[..]
Zo kun je overal over heen lezenquote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag hij het niet over Ajax en de sfeer in de Arena hebben dan? En dat wegrennen, tja. Lekker boeiend. Daar kan je ook gewoon over heenlezen.
Ik zeg wat over dat wegrennen.Jij reageert erop en toen was het klaar. Moet er iets over Feyenoord worden geschreven voordat ik in het ajax topic MAG posten?quote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
De opmerking over wegrennen heb je niet gezien? Wat kwam hij er uberhaupt doen? Hadden we het over zijn clubje? Nee...
Je kan het ook gewoon niet neerzettenquote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag hij het niet over Ajax en de sfeer in de Arena hebben dan? En dat wegrennen, tja. Lekker boeiend. Daar kan je ook gewoon over heenlezen.
Ik ben bloedserieusquote:
Als iedereen dat zou doen bij een troll...quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar kan je ook gewoon over heenlezen.
Hetzelfde geldt voor de persoon die over ontploffend vuurwerk begintquote:Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon niet neerzetten
Dat heb ik niet gezien maar enlighten me.quote:Op zondag 28 december 2008 21:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de persoon die over ontploffend vuurwerk begint
Nee dat hoeft niet, maar moet het een opmerking zijn die nergens op slaat? Waar zo'n discussie van komt?quote:Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zeg wat over dat wegrennen.Jij reageert erop en toen was het klaar. Moet er iets over Feyenoord worden geschreven voordat ik in het ajax topic MAG posten?
Wanneer het om dat soort dingen wel, ja. Waarschijnlijk is Hfontein nog een puber zonder enig benul waar hij over praat. De HiH gelezen van Paul.quote:Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo kun je overal over heen lezen
Dat komt ook door het niveau van de users in dat topic.quote:Ik reageerde dan ook met een knipoog, maar je weet dat er een discussie ontstaat die nergens op slaat
Tuurlijk wel, maar het is allemaal zo makkelijk. Oordelen over iets waar je niet bij bent geweest, niet hoort op de televisie en niet meekrijgt bij de samenvatting. Wat kan een Ajacied nou antwoorden? "Ja, er is sfeer", maar je wordt vrijwel direct uitgelachen of beantwoord met een "quote:Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag hij het niet over Ajax en de sfeer in de Arena hebben dan?
Ja er zijn meerdere mensen fout, eigenlijk iedereen die er later nog over verder ging, maar als hij gewoon normaal post dan komt dit niet. Dat hij nu pissed is dat er "Ajax mods" zijn die ons voortrekken heeft hij aan zichzelf te danken, al was hij normaal komen posten dan was dit niet nodig geweestquote:Op zondag 28 december 2008 21:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de persoon die over ontploffend vuurwerk begint
quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien maar enlighten me.
Graag gedaanquote:Op zondag 28 december 2008 20:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, ze lieten het in hun eigen hand ontploffen. Ken je dat?
Wij hebben het hoogste niveau van heul Fok, hier kan KLB zelfs niet tegen op. En ik geef je gelijk ja over het tot 10 tellen, en ik reageerde dan ook met een grap terug,hopende dat hij het als grap bedoelde. Maar helaas kwam hij steeds weer grappig doenquote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer het om dat soort dingen wel, ja. Waarschijnlijk is Hfontein nog een puber zonder enig benul waar hij over praat. De HiH gelezen van Paul.
En anders gewoon tot 10 tellen, niet zo moeilijk toch? Het lukt mij tegenwoordig ook 9 van 10 keer.
[..]
Dat komt ook door het niveau van de users in dat topic.
Groot gedeelte van die nutteloze discussie verwijderd.quote:
Wat is daar troll aan/quote:Op zondag 28 december 2008 21:22 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax topic #1153: Klaas, bedankt!
Die muppet is weer terug.
Zijn eerste opmerking moet kunnen. Dat hij daarna begint over je vriend in de steek laten niet, evenals de reacties van onze Ajax-vrienden. Maar laten we de mods weer gewoon een rustige avond geven verder.quote:Op zondag 28 december 2008 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja er zijn meerdere mensen fout, eigenlijk iedereen die er later nog over verder ging, maar als hij gewoon normaal post dan komt dit niet. Dat hij nu pissed is dat er "Ajax mods" zijn die ons voortrekken heeft hij aan zichzelf te danken, al was hij normaal komen posten dan was dit niet nodig geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |