Als je daar al niet tegen kan.quote:Op zondag 28 december 2008 20:53 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax topic #1153: Klaas, bedankt!
Hofpleinfontein heeft niets te doen
Het enige discussiewaardige in Nederland.quote:Op zondag 28 december 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
Hij komt wat vervelend over maar zegt geen nare dingen (voorzover ik zag)
Wel heb ik hem vriendelijk gevraagd naar het Feyenoord topic te gaan als hij niet op een normale manier kan discussieren zonder dat de Ajacieden daarop gaan happen. Want het wordt dan toch weer de Ajax-Feyenoord discussie.
Schiet niemand iets mee op.
Als er een ajacied in het Feyenoord topic komt vervelen mag het wel.quote:Op zondag 28 december 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
Wel heb ik hem vriendelijk gevraagd naar het Feyenoord topic te gaan als hij niet op een normale manier kan discussieren zonder dat de Ajacieden daarop gaan happen. Want het wordt dan toch weer de Ajax-Feyenoord discussie.
Ik kan er wel tegen, maar je weet precies waarop het uit gaat lopenquote:
Jullie maken semi-grappige opmerkingen en hij reageert er, logischerwijs, op? Geen schande hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen, maar je weet precies waarop het uit gaat lopen
Nee hoor, als een ajacied vervelend komt doen in het Feyenoord topic dan willen jullie hem ook weg hebben en dan spreken wij de ajacied er ook op aan.quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als er een ajacied in het Feyenoord topic komt vervelen mag het wel.
Alleen maar omdat het nu over ajax gaat, de club die alle mannen met een blauw kleurtje ondersteunen hiero mag het niet.
Het wordt tijd voor een Feyenoorder als mod.
In het Feyenoord topic zie ik ook vaak genoeg iets van : Tyf op naar je eigen topic Jood.quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie maken semi-grappige opmerkingen en hij reageert er, logischerwijs, op? Geen schande hoor.
Ach, dit soort vragen zullen ook niet uit interesse gesteld zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie maken semi-grappige opmerkingen en hij reageert er, logischerwijs, op? Geen schande hoor.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Welke steun bedoel je precies?
Ja omdat niemand er wat aan doet.quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, als een ajacied vervelend komt doen in het Feyenoord topic dan willen jullie hem ook weg hebben en dan spreken wij de ajacied er ook op aan.
Verder is dit Ajax-mod discussie een hele zinloze waar ik best wel moe van wordt
Dat is vaak omdat hetgeen wat de jood zegt bedoeld is om te provoceren. Ik zie Hofpleinfontein niet provoceren. Er wordt onderling best gediscussierd als er normaal gedaan wordt.quote:Op zondag 28 december 2008 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic zie ik ook vaak genoeg iets van : Tyf op naar je eigen topic Jood.
Nou dat wilde ik nu voor zijn
Laat elkaar gewoon lekker in elkaars waarde of anders gewoon links liggen dan elkaar online te irriteren.
Dat weet jij niet, vraag het hem is.quote:Op zondag 28 december 2008 21:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, dit soort vragen zullen ook niet uit interesse gesteld zijn.
[..]
Ik weeg het inderdaad niet mee.quote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja omdat niemand er wat aan doet.
Je gaat mij niet vertellen dat jouw club voorkeur niet meespeelt in jouw beslissingen.
Als je dat niet doet dan ben je van steen want elk mens doet dat bewust of onbewust.
De ajacieden mogen hier net iets meer dan mensen van andere clubs.
Wat Ray neerzet zie ik wel degelijk een poging tot trollquote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is vaak omdat hetgeen wat de jood zegt bedoeld is om te provoceren. Ik zie Hofpleinfontein niet provoceren. Er wordt onderling best gediscussierd als er normaal gedaan wordt.
Ga je nu mijn posts met die van Leonos vergelijken?quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, als een ajacied vervelend komt doen in het Feyenoord topic dan willen jullie hem ook weg hebben en dan spreken wij de ajacied er ook op aan.
Verder is dit Ajax-mod discussie een hele zinloze waar ik best wel moe van wordt
Of had ik de posts van Leonos wel gewoon moeten laten staan in de originele strekking?
Daar hoor ik je weer niet over.
De opmerking over wegrennen heb je niet gezien? Wat kwam hij er uberhaupt doen? Hadden we het over zijn clubje? Nee...quote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is vaak omdat hetgeen wat de jood zegt bedoeld is om te provoceren. Ik zie Hofpleinfontein niet provoceren. Er wordt onderling best gediscussierd als er normaal gedaan wordt.
Oeh, het gaat weer zo'n 'discussie' wordenquote:Op zondag 28 december 2008 21:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja omdat niemand er wat aan doet.
Je gaat mij niet vertellen dat jouw club voorkeur niet meespeelt in jouw beslissingen.
Als je dat niet doet dan ben je van steen want elk mens doet dat bewust of onbewust.
De ajacieden mogen hier net iets meer dan mensen van andere clubs.
nee maar jij zegt dat een ajacied in een feyenoord topic mag vervelen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ga je nu mijn posts met die van Leonos vergelijken?
Dat lijkt mij een hele normale vraag.quote:Op zondag 28 december 2008 21:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, dit soort vragen zullen ook niet uit interesse gesteld zijn.
[..]
Had dat gewoon sowieso niet gedaan, dat zet namelijk al de toon voor de discussie.quote:Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een hele normale vraag.
Ik ga hier niet schijnheilig zitten doen.
Ik plaatste 1 troll en die heb ik zelf aangepast.
Jij komt ook zo vaak in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
De opmerking over wegrennen heb je niet gezien? Wat kwam hij er uberhaupt doen? Hadden we het over zijn clubje? Nee...
Misschien moet je ook even lezen wat sjimz neerzet, voordat je zegt dat wij niet objectief zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een hele normale vraag.
Ik ga hier niet schijnheilig zitten doen.
Ik plaatste 1 troll en die heb ik zelf aangepast.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |