Pardon?quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer het om dat soort dingen wel, ja. Waarschijnlijk is Hfontein nog een puber zonder enig benul waar hij over praat. De HiH gelezen van Paul.
En anders gewoon tot 10 tellen, niet zo moeilijk toch? Het lukt mij tegenwoordig ook 9 van 10 keer.
[..]
Humor hebben jullie duidelijk NIET.quote:Op zondag 28 december 2008 21:22 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax topic #1153: Klaas, bedankt!
Die muppet is weer terug.
quote:
Ja erg slim vind ik het niet van je hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Humor hebben jullie duidelijk NIET.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja erg slim vind ik het niet van je hoor.
Je doet ook alles om mod te worden, maar ik zal overwinnenquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Zijn eerste opmerking moet kunnen. Dat hij daarna begint over je vriend in de steek laten niet, evenals de reacties van onze Ajax-vrienden. Maar laten we de mods weer gewoon een rustige avond geven verder.
Al zou IK in dit geval wat sneller posts weggehaald hebben. Maar dat is aan de heren mods natuurlijk (ik weet dat je dan ook weer een discussie van 1,5 uur in dit topic hebt).
Ik vind van niet.quote:Op zondag 28 december 2008 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Probeer inzicht te krijgen in jouw psyche. Heb ik niet gelijk?
quote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je doet ook alles om mod te worden, maar ik zal overwinnen [ afbeelding ]
We hebben net een hele discussie over het postgedrag onderling en dan kom je met zo'n opmerking.quote:Op zondag 28 december 2008 21:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
Post ik nav deze hele discussie eens iets positief is het ook weer niet goed?
Vertel mij hoe vervelend het is om te lezen dat Leonardo een wereldvoetballer is?
Wat een wereldforum is dit zeg
Geen Ajax-mod.quote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je doet ook alles om mod te worden, maar ik zal overwinnen [ afbeelding ]
Ja, wij zijn gek.quote:Op zondag 28 december 2008 21:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
Post ik nav deze hele discussie eens iets positief is het ook weer niet goed?
Vertel mij hoe vervelend het is om te lezen dat Leonardo een wereldvoetballer is?
Wat een wereldforum is dit zeg
Hij staat ook bij mij in de boekenkast.quote:Op zondag 28 december 2008 21:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Al vond HiH best een goed boek
Ik solliciteer wel zodra ik jou mag vervangen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen Ajax-mod.
Het wordt tijd voor een Feyenoord-mod.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik solliciteer wel zodra ik jou mag vervangen.
Slim of niet, jullie moeten dit allemaal niet zo serieus nemen. Ik zit hier voor m'n lol.Wij allemaal hoop ik. Als ik dat dan over Leonardo post na die discussie hier en iedereen ziet dat gelijk weer als een troll. Sorry maar ik donder zowat van m'n stoelquote:Op zondag 28 december 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
We hebben net een hele discussie over het postgedrag onderling en dan kom je met zo'n opmerking.
Ik vind dat niet echt getuigen van slimheid.
RM kom er maar in..quote:
Ik zit hier ook voor mijn lol en dat heeft me in totaal toch al ruim 6 maanden aan bans opgeleverd. Niet iedereen kan dus waarderen wat jij/wij als humor zien.quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Slim of niet, jullie moeten dit allemaal niet zo serieus nemen. Ik zit hier voor m'n lol.Wij allemaal hoop ik. Als ik dat dan over Leonardo post na die discussie hier en iedereen ziet dat gelijk weer als een troll. Sorry maar ik donder zowat van m'n stoelEen geintje moet kunnen. Het is maar internet he.
Geen puber.Student ja.Misschien moet ik me ook maar eens zo gaan gedragen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij staat ook bij mij in de boekenkast.
Maar geen puber dus, ok. Student dan.
Wil je me weg hebben dan?quote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik solliciteer wel zodra ik jou mag vervangen.
Een geintje moet zeker kunnen maar je moet ook weten wanneer je wel en wanneer je geen geintje moet makenquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Slim of niet, jullie moeten dit allemaal niet zo serieus nemen. Ik zit hier voor m'n lol.Wij allemaal hoop ik. Als ik dat dan over Leonardo post na die discussie hier en iedereen ziet dat gelijk weer als een troll. Sorry maar ik donder zowat van m'n stoelEen geintje moet kunnen. Het is maar internet he.
Wees niet bang, ik was net zo in mijn studententijd.quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Geen puber.Student ja.Misschien moet ik me ook maar eens zo gaan gedragen.
(ex)-agent en jood. Laat me denken....quote:
quote:
Nee joh, lekker internetrellen!quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Geen puber.Student ja.Misschien moet ik me ook maar eens zo gaan gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |