Mijn dreig pm is aangekomen?quote:Op maandag 29 december 2008 14:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gesolliciteerd man
Er stonden hier gister wel 2 jongetjes aan de deur. Eentje in een ADO-outfit en de ander met een FC Den Bosch sjaaltje.quote:
Jij?quote:Op maandag 29 december 2008 14:24 schreef Blight het volgende:
Feedback graag, heren. Anders ben ik genoodzaakt wat posts te verwijderen.
Kan gewoon openblijven. Het ene topic is enkel voor cijfers, de andere algemener.quote:Op maandag 29 december 2008 16:17 schreef Rumille het volgende:
Seizoenshelft voorbij! Wat vond jij?
Tussenrapport van je favoriete club
Zelfde soort topic?
Dacht ik al, even checkenquote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan gewoon openblijven. Het ene topic is enkel voor cijfers, de andere algemener.
Geroepsmatig, Allarmeer, psots. Je komt nog niet echt serieus over.quote:Op maandag 29 december 2008 21:24 schreef Adothehague het volgende:
Geroepsmatige TVP.
Welkom in Feedback allemaal, ik ben de nieuwe moderator en sta voor jullie klaar. Gebeuren er dingen die niet door de beugel kunnen? Allarmeer mij dan en ik zal optreden. Topics sluiten en psots editen is niet mijn prioriteit. Wat ik wel wil is orde en respect.
Have fun
PUB is een paar deuren verder.quote:Op maandag 29 december 2008 21:24 schreef Adothehague het volgende:
Geroepsmatige TVP.
Welkom in Feedback allemaal, ik ben de nieuwe moderator en sta voor jullie klaar. Gebeuren er dingen die niet door de beugel kunnen? Allarmeer mij dan en ik zal optreden. Topics sluiten en psots editen is niet mijn prioriteit. Wat ik wel wil is orde en respect.
Have fun
OUD ookquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 22:10 schreef tong80 het volgende:
Kan deze taalfout in de TT van een gesloten topic worden verbeterd ?
Studio voetbal staat niet meer op uitzendinggemist.
Je weet nooit wie er nog op klikt.
Ik heb de nutteloze smileyposts weggehaald.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:27 schreef _Mike_ het volgende:
Moet bikkeltje zoveel posten?!
Van welke coach walg jij echt?
Ik neem het mee ter evaluatie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef Breach het volgende:
Kan ik een klacht indienen over Gordon_Shumway. Post met een trollpost Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #148: Vrede op Aard. het topic vol en opent vervolgens geen nieuwe.
Zou daar een mod naar kunnen kijken aub.
Stond ook in de onderschriftcompetitiequote:Op woensdag 31 december 2008 15:15 schreef _Mike_ het volgende:
Het Ismail Aissati topic #4: De soap eindigt in Amsterdam.
Denk het ook. Zal wel een kwestie van tijd zijn voor zijn account dood is.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:21 schreef Rumille het volgende:
Hij gebruikt volgens mij Actieve topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Eens. En zeker een topic over supporters gaat tot trolls leidenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Van welke supporters walg jij echt?
Wanneer stopt die onzin
Alsof dat moet om er een topic over te openen. Al ben ik het met je eens dat paultjuhhh niet echt z'n best heeft gedaan, maar omdat Bergkamp en Kluivert meedoen zullen er heus wel wat reacties komen. Vandaar dat 'ie gewoon open blijft. Zakt na 3 januari wel weer weg.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
HFC - ex internationals
Wedstrijd komt niet eens op tv
Van welke commentator/presentator walg je echt?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Van welke supporters walg jij echt?
Wanneer stopt die onzin
Zo vind ik het ook wel genoeg, maar op zich is er niks mis met deze drie topics.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van welke commentator/presentator walg je echt?
Opsomtopics mogen tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:26 schreef RayMania het volgende:
Zo vind ik het ook wel genoeg, maar op zich is er niks mis met deze drie topics.
De topics lopen goed en er staat niks verkeerd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |