quote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
(ex)-agent en jood. Laat me denken....
Euh, ja.![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit hier ook voor mijn lol en dat heeft me in totaal toch al ruim 6 maanden aan bans opgeleverd. Niet iedereen kan dus waarderen wat jij/wij als humor zien.
Feyenood ligt nou eenmaal gevoelig he. Ga je dingen zeggen waarvan je het fijne niet weet om de tegenstander te kwetsen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik was net zo in mijn studententijd.
Nog steeds wel eigenlijk
[..]
(ex)-agent en jood. Laat me denken....
Euh, ja.![]()
Doe ik dat dan?quote:
Dus jij vond dit zo'n serieuze kwestie dat een geintje niet op z'n plaats was?Volgens mij hadden we het niet over de holocaust oid?quote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je me weg hebben dan?
[..]
Een geintje moet zeker kunnen maar je moet ook weten wanneer je wel en wanneer je geen geintje moet maken
We hebben net ergens over gepraat en dan maak je juist die fout.quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Dus jij vond dit zo'n serieuze kwestie dat een geintje niet op z'n plaats was?Volgens mij hadden we het niet over de holocaust oid?
Ja maar ik zei juist iets positiefs?quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
We hebben net ergens over gepraat en dan maak je juist die fout.
Dat vond ik wel redelijk dom ja
Jij kan er anders ook wel wat van hoor al ben jij laatste tijd niet meer zo vaak in het Feyenoord topic.quote:
Ik merk ook dat er iets broeit. Gaat het dit seizoen dan toch gebeuren?quote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Veel Feyenoorders posten vandaag in het ajax topic.Het ligt niet aan mij, het hangt gewoon in de lucht!
Feijenoord wordt kampioen, ja.quote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik merk ook dat er iets broeit. Gaat het dit seizoen dan toch gebeuren?.
Van het rechterrijtjequote:
Nee sorry.Ik schat AZ toch iets hoger in. Die voetballen ook beter.Maarja jullie blijven joden he...quote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik merk ook dat er iets broeit. Gaat het dit seizoen dan toch gebeuren?.
Overig voetbalnieuws deeltje #7quote:Op maandag 29 december 2008 13:02 schreef Breach het volgende:
Is er een topic voor overig voetbalnieuws (dus niet het randverschijnselen-topic) ik kan het nu nl. niet vinden.
Ja, dat is er.quote:Op maandag 29 december 2008 13:02 schreef Breach het volgende:
Is er een topic voor overig voetbalnieuws (dus niet het randverschijnselen-topic) ik kan het nu nl. niet vinden.
Nee, ligt wellicht aan je DNS query.quote:Op maandag 29 december 2008 13:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo traag?
Toen ik postte stond er nog niks van sjimz, dan heb ik er 2 minuten over gedaan om iemand te quoten
Ja ik dacht, dat zoek ik daarna wel even op, maar toen sijmz er dus al.quote:Op maandag 29 december 2008 13:10 schreef Suijk het volgende:
En dan geef je eigenlijk nog een antwoord van niks ook.
Dankquote:Op maandag 29 december 2008 13:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Overig voetbalnieuws deeltje #7
Stond nog gewoon in de index
Hulpmods uitgesloten.quote:Op maandag 29 december 2008 13:45 schreef Breach het volgende:
Om ADO geen kutgevoel te geven. Mss kan mods VBL-mods worden
Bedank hier de mods voor hun geweldige werk in 2008
Ik heb niet eens gesolliciteerd manquote:Op maandag 29 december 2008 14:14 schreef denthemen het volgende:
Slijm topic, niet op reageren mannen, hij probeert op deze manier mod te worden, bitch [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |