Dat was verder wel een vrij humoristische reactie op die Amsterdammer die met bivakmuts op zat te janken dat Feyenoord met veel meer was gekomen dan afgesproken.quote:
Had inderdaad liever een aantal Ajacieden die erbij waren aan het woord gezien. Of hebben die allemaal geweigerd?quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
En waarom laten ze alleen die mongool van een gijs aan het woord.
Bartjequote:Op maandag 22 december 2008 10:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien struikelde hij... Daarom word je ook geleerd niet met messen te rennen, daar gebeuren nl ongelukjes mee
Er wordt niet of nauwelijks over gesproken, laat staan op tv.quote:Op maandag 22 december 2008 15:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Had inderdaad liever een aantal Ajacieden die erbij waren aan het woord gezien. Of hebben die allemaal geweigerd?
Waarom niet? Geen zin om de media op te zoeken of schaamte?quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er wordt niet of nauwelijks over gesproken, laat staan op tv.
Ajacieden zijn nooit happig geweest op camera's. Dat met Danny Dyer werd die jongens die daar zaten dan ook niet in dank afgenomen. Gijs die geilt er inderdaad op.quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen zin om de media op te zoeken of schaamte?
Kan het begrijpen hoor, bijvoorbeeld Gijs kickt volgens mij wel op een camera op z'n snuffert
Dat waren die gasten met die TNT toch?quote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajacieden zijn nooit happig geweest op camera's. Dat met Danny Dyer werd die jongens die daar zaten dan ook niet in dank afgenomen. Gijs die geilt er inderdaad op.
Onderlinge afspraken? De mensen die er bij waren al veel mee klaar zijn? Banen, vrouwen en kinderen die ze kwijt kunnen raken? En wat schieten ze er überhaupt mee op?quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen zin om de media op te zoeken of schaamte?
Kan het begrijpen hoor, bijvoorbeeld Gijs kickt volgens mij wel op een camera op z'n snuffert
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat waren die gasten met die TNT toch?
Ja en die sjaalsquote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat waren die gasten met die TNT toch?
Daar ging ik al wel vanuit ja, dat bedoelde ik met de mediaquote:Op maandag 22 december 2008 15:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Onderlinge afspraken? De mensen die er bij waren al veel mee klaar zijn? Banen, vrouwen en kinderen die ze kwijt kunnen raken? En wat schieten ze er überhaupt mee op?
linkje?quote:Op maandag 22 december 2008 19:52 schreef groenen het volgende:
Die 'harde kern' documentaire op Youtube is een stuk leuker, vooral met die Groninger.
quote:
quote:
Sterker nog, het was volgens mij zelfs een Ajax-tattooquote:Op maandag 22 december 2008 19:58 schreef Twerk het volgende:
Die Groninger is idd weird.. Als ik me niet vergis liet hij toen ook nog een Utrecht tattoo weghalen samen met Bas van Hout..?
Dat klopt ja deels ja. Volgend mij gaat alleen de 1e aflevering over Hooliganisme:quote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Apfel. het volgende:
en dan komt bnn straks ook nog met n programma over hooligans. Weer f'noord wat aan het woord is in dat gesprek met sophie hilbrand. Vanaf januari te zien volgens mij, 9weken lang.
Dat was ook gewoon een genante vertoning.quote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajacieden zijn nooit happig geweest op camera's. Dat met Danny Dyer werd die jongens die daar zaten dan ook niet in dank afgenomen. Gijs die geilt er inderdaad op.
Hehe ok. Ik meende het stadswapen van Utrecht te herkennen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sterker nog, het was volgens mij zelfs een Ajax-tattoo
Ja nogal. Dat die gasten zelf niet doorhebben dat ze ook anderen voor lul zetten.. Dieptepunt was nog wel dat ie op een gegeven moment sprak over "And the 3rd World War is coming up"..quote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon een genante vertoning.
"We have tnt from switzerland oid"
Ja, maar volgens mij was hij vroeger Ajacied.quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hehe ok. Ik meende het stadswapen van Utrecht te herkennen.
knuppeltje hier, kettinkje daar, wat een gastquote:
Kon het niet helemaal zien, maar het was iig rood-wit.quote:Op maandag 22 december 2008 20:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sterker nog, het was volgens mij zelfs een Ajax-tattoo
quote:Op maandag 22 december 2008 16:54 schreef _Mike_ het volgende:
Ik krijg er gewoon een stijve plasser van als die agentjes zo naar je staan te wijzen
quote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef denthemen het volgende:
Die Gijs kan nooit journalist zijn , als je die site van hem bekijkt, wat een spelfouten maakt die gast
Goeie vergelijking!quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajacieden die hier Gijs komen bashen terwijl ze zelf nog nooit verder zijn gegaan als een spreekkoor!
In tegenstelling tot Dirk-Kuijt natuurlijk, dat is pas een hooligan!!quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajacieden die hier Gijs komen bashen terwijl ze zelf nog nooit verder zijn gegaan als een spreekkoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |